Vind ik best een hoop, zoveel fiets ik bij lange na niet.quote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef bokkepoot het volgende:
Mag 22/25 km per dag ook >?
Zo vaak ga ik niet met de fiets hoor
Whoohoo, goodnes is one step closer to you!quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef BigSmurf het volgende:
Status van m'n bestelling is veranderd naar "Boxed".
Normaal kan ik me totdat het pakketje in Nederland is wel redelijk beheersen, maar in dit geval heb ik dat wel, ben zo verschrikkelijk benieuwd, m'n eerste unsanforized broekje en meteen een Momo. Ben in staat om elk uur de status van de order te bekijken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Whoohoo, goodnes is one step closer to you!
Ben je ook zo zenuwachtig als je op een nieuw paartje zit te wachten?
Voor mij gaat die vergelijking niet op. Het is een mooi broekje, maar ik zou hem nooit aanschaffen. En niet omdat ik iets tegen Nudie heb, want dat is absoluut niet het geval. Ik ben alleen van de overtuiging dat wat ik momenteel draag, goed is... En dat niet snel overtroffen zal worden.quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
Ik moet zeggen dat als ik de masa zuiver en alleen op de denim beoordeel dan staat zo'n beetje alles wat ik heb daarboven..
Maar als ik daarvan weer naar de fit kijk..![]()
Daarom ben ik wel benieuwd hoe de 201 bij Grotesmurf staat.. Misschien is dat een waardige opvolger
Dat was nog een bazen model.quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef bokkepoot het volgende:
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)&hash=item43a9ed5833
Uit de tijd dat nudie nog mooie broeken maakt..
Nudie Straight Sven Flame Dry Selvage..Echt die slub is zo mooi om te zien
Het is donker.quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef M1stral het volgende:
Ben ik de enige die hem lelijk vind zeker?
Don, waar blijven de Momo-shots?
me 2quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef M1stral het volgende:
Nee hoor, je bent niet de enige. De fit ken ik niet, is van voor mijn tijd, maar ik vind die verticale "striping" niet mooi. Was dat toendertijd een hype ofzo? Vind het goedkoop ogen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef M1stral het volgende:
Hopen dat ze deze week komen ja.quote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
me 2hehe
@bigsmurf and Bok
Spannend dat jullie pakjes deze week komen en meer denimprOn erop komt
Bij mij ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef M1stral het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel updates posten... Alleen is er niks te zien
Ik zit net op een weekje draagtijd, creases beginnen net te settlenquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij ook niet om eerlijk te zijn.
Ik twee maanden ongeveer.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zit net op een weekje draagtijd, creases beginnen net te settlen
Hoezo? Heb twee weken in korte broek gelopen tijdens vakantie en in totaal twee weken andere broeken gedragen ongeveer.quote:
Wat M1stral bedoelt; je andere Jeans zijn nu troep in verhouding tot je momo's.quote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef M1stral het volgende:
Don, je moet gewoon prioriteiten stellen.
Momotaro is nr.1 en die draag ik sinds ik em heb bijna onafgebroken. Toch probeer ik her en der een keer te roteren. Draag andere broeken hooguit 1 dag en dan weer de momotaro.quote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef M1stral het volgende:
Don, je moet gewoon prioriteiten stellen.
4? Denk dat het er inmiddels al wat meer zijn. Ik heb er zelf al 3, so do the math. Ook heb ik fades (0201), dus wat is je punt?quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat M1stral bedoelt; je andere Jeans zijn nu troep in verhouding tot je momo's.
Verdomme al minstens 4 Momo's op dit forum en straks nog meer, maar niemand die fades heeft
Koop dan gewoon iets dat fade..Zoals samuraiquote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ok ok.
Dat probleem heb ik iig niet
Haha, dat het duur is vind ik er niet zo speciaal aan. Dat is meer een keerzijde van de medaille. Maar anderzijds houd de prijs het wel enigszins exclusief.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Nezhi het volgende:
Superieure kwaliteit, mooiere afwerking, mooiere details, mooier denim, duur, dik en fade mooi. En het is heel harig en stugger dan karton.
Ofzo.
Het probleem van Rotatie. Faden doet deze ook wel. Dat zie ik nu al op de hidden rivets in mijn back-pocketquote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Koop dan gewoon iets dat fade..Zoals samurai![]()
Niet alleen komt de denim uit eigen mill. Het hele proces voorafgaand aan het maken van de fabric, zoals het plukken en sorteren van de katoen gaat ook met de hand. En Momotaro's zijn handgemaakt...quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef don-diablo het volgende:
En ze maken, als één van de weinigen, het denim zelf. Het is duur omdat het een kleine shop is uiteindelijk.
Ja hidden rivets gaan echt te snel voor woorden..quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het probleem van Rotatie. Faden doet deze ook wel. Dat zie ik nu al op de hidden rivets in mijn back-pocket
Puur omdat Sams een grotere naamdsbekendheid hebben en het feit dat het fast faders zijn, maakt dat ze in trek zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef infp2009 het volgende:
Ok ok dat weet ik wel, maar als ik kijk op bijv sufu naar de broeken die ik vet vind zijn dat allemaal samurais. En toch wordt momotaro zo vereerd. Mooie broeken hoor, maar het likkt alsof ik iets mis...
Momo's staan bekend om hun duurzaamheid vanwege de goede afwerking. Sommige jongen hebben nog geen broken stitches gehad, zelfs na maanden continu dragen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:05 schreef infp2009 het volgende:
Gaan momo's dan ook langer mee? (Belangrijk argument om mijn vriendin te kunnen overtuigen namelijk)
Wedden dat ik binnen 2 maanden een paar kapot kan krijgen..quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
@ Bok: Ik heb nog niets gezien over damaged Momo's... Behalve bij te veel downsizen dan, maar dan vraag je er ook wel om.
quote:reinforced the crotch at the tailor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |