Als Flevoland een provincie zou zijn geweest wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef IedeK. het volgende:
Waarom iemand een topclass laten geven van buiten de provincie?
Terwijl je ook in de provincie prima mensen daarvoor hebt?
Sponsorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef IedeK. het volgende:
Waarom iemand een topclass laten geven van buiten de provincie?
Terwijl je ook in de provincie prima mensen daarvoor hebt?
Hij woont in een twee-onder-een-kapje aan het water. Hij heeft daarvan ooit trots een foto van op twitter geplaatstquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij woont in een twee-onder-een-kapje aan het water. Hij heeft daarvan ooit trots een foto van op twitter geplaatst
Gaaf!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij woont in een twee-onder-een-kapje aan het water. Hij heeft daarvan ooit trots een foto van op twitter geplaatst
quote:
Hebben ze zelf voor gekozenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef kaatje50 het volgende:
Staan de heren chefs weer samen te koken. Moeten de kandidaten zo direct alleen doen. Daarom stressen die mensen zo
Inderdaad ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef kaatje50 het volgende:
Staan de heren chefs weer samen te koken. Moeten de kandidaten zo direct alleen doen. Daarom stressen die mensen zo
Ik hou niet van zuurkool, niet van vis en niet van salade....quote:
Kijkt nog op tegen de echte kraanquote:
Denk dat hij wel tegen iedereen opziet. Hij moet immers altijd omhoog kijkenquote:
quote:
Dat was ook de grap mensenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat hij wel tegen iedereen opziet. Hij moet immers altijd omhoog kijken
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
Je zou bijna denken dat de kat in de oven heeft gekotst.
Of dat de kat mee in de oven is gegaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
Je zou bijna denken dat de kat in de oven heeft gekotst.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
BLOOEEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Je ging eerst in een ijskoud bad liggen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb 1 keer vlam in de pan gehad, haalde vervolgens uiterst onderkoeld dat ding van t vuurstond zelf van m'n reactie te kijken
Dekseltje erop, klaar...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb 1 keer vlam in de pan gehad, haalde vervolgens uiterst onderkoeld dat ding van t vuurstond zelf van m'n reactie te kijken
Zo authentiek hèquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Herve heeft een echt flevoos accent he
Hij heeft ook zo'n typische Flevolandse naamquote:
Dan issie er toch ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Waar is de zuurkool
Ja, die is er wel
Ligt er een klein hoopje onderop
Dat doe ik op de wc ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef zoem het volgende:
Frank heeft er een eigen draai aan gegeven
Toch niet zo heel gek? Heeft dan gewoon een chef in dienst en zelf de centen opstrijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Amateur, maar eigenaar restaurant? vaag
Als ie hiermee z'n skills als kok kan verbeteren dan kan ie voortaan zelf achter het fornuis gaan staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Amateur, maar eigenaar restaurant? vaag
Ik vind dat wel gek eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch niet zo heel gek? Heeft dan gewoon een chef in dienst en zelf de centen opstrijken
Ik dacht ook al dat hij geen goede reclame voor zijn toko isquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
Lekker weer een arrogante kok van 38 die absoluut niet kan koken en nog nooit een kreeft heeft klaargemaakt. Hopelijk gaat die Marc nog een paar keer flink op z'n bek. Zou niet graag willen eten in zijn tent (of werkt ie bij McDonalds ofzo?).
Die kerel heeft de helft van z'n leven gekookt in bedrijfskantines, dan weet je het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
Lekker weer een arrogante kok van 38 die absoluut niet kan koken en nog nooit een kreeft heeft klaargemaakt. Hopelijk gaat die Marc nog een paar keer flink op z'n bek. Zou niet graag willen eten in zijn tent (of werkt ie bij McDonalds ofzo?).
Wat een verschil tussen die 2 leerlingkoks van 19. De ene ziet er uit als 14 en die andere als een jaar of 30.
Hopen dat ze lamsburgers gaan maken danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef BertDeGroot het volgende:
[..]
Die kerel heeft de helft van z'n leven gekookt in bedrijfskantines, dan weet je het wel.
Lamsburgerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hopen dat ze lamsburgers gaan maken dan
Vooral die houding toen Kranenborg een vraag stelde/opmerking maakte. Handjes in de zij zo van wat wil jij mij hier gaan vertellen, ik weet het toch al allemaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef BertDeGroot het volgende:
[..]
Die kerel heeft de helft van z'n leven gekookt in bedrijfskantines, dan weet je het wel.
Ik zou naar Maasbracht gaan, daar heb je een bitch van een chefquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef Burner82 het volgende:
En ik hoef niet eens ver weg, blijkbaar heeft Roermond ook een restaurant met een ster...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |