SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Rawling&Guido... klinkt als een slechte gay-bar
zou je er naartoe gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
"De Rawling Guido" klinkt ook als één of andere dildo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Met een gladde kopquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"De Rawling Guido" klinkt ook als één of andere dildo.
Nog niet misschienquote:
quote:
Met veel plezier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
De Kraan woont al 18 jaar in Flevoland!
Misschien is het wel een plaatsgenoot van me!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
De Kraan woont al 18 jaar in Flevoland!
Ik woon daar al 10 jaar met heel veel plezierquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met veel plezier.
Dan woont hij iig niet in Almere.
Almere is dan ook geen stad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met veel plezier.
Dan woont hij iig niet in Almere.
Ook dat natuurlijk, anders geen leuk programmaquote:
haha, had ik ook, maar mijn moeder mag dat, ze heeft het heel kort gehouden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gvd, word ik net gebeld
Sommige mensen begrijpen het nog steeds niet
vind ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Dat die gast 27 is... hij ziet eruit als een kindsoldaat man.
Dat gebeurt wel vaker hoorquote:
Hoe durven ze, jou tussen 19.00 en 20.00 uur te bellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gvd, word ik net gebeld
Sommige mensen begrijpen het nog steeds niet
"Dit is het antwoordapparaat van Bobbie. Kijk 'ns op de klok? Het is tussen 7 en 8 hè? Bel dus straks maar even terug"quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoe durven ze, jou tussen 19.00 en 20.00 uur te bellen
Ik kreeg wel een excuses, want die vriend wist het welquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoe durven ze, jou tussen 19.00 en 20.00 uur te bellen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Bobbie. Kijk 'ns op de klok? Het is tussen 7 en 8 hè? Bel dus straks maar even terug"
Dat is hardcorequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
Vis figuur weer met een muts op aan het werk terwijl het 35 graden is in de studio.
en hygienisch ofzo? MIsschien heeft ie wel heel vet haar dat om de twee seconden uitvaltquote:
Vette vis, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hygienisch ofzo? MIsschien heeft ie wel heel vet haar dat om de twee seconden uitvalt![]()
vette vis met harenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vette vis, ik zie het probleem niet
Iemand belde zonet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Zo, ik heb ff mijn agressie van me af kunnen scheldennu weer verder
Het gaat niet om het gelijk, het gaat om llllekkkre gerechtjesquote:
quote:
Zo ongeveer (A)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |