SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Rawling&Guido... klinkt als een slechte gay-bar
zou je er naartoe gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
"De Rawling Guido" klinkt ook als één of andere dildo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Met een gladde kopquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"De Rawling Guido" klinkt ook als één of andere dildo.
Nog niet misschienquote:
quote:
Met veel plezier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
De Kraan woont al 18 jaar in Flevoland!
Misschien is het wel een plaatsgenoot van me!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
De Kraan woont al 18 jaar in Flevoland!
Ik woon daar al 10 jaar met heel veel plezierquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met veel plezier.
Dan woont hij iig niet in Almere.
Almere is dan ook geen stad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met veel plezier.
Dan woont hij iig niet in Almere.
Ook dat natuurlijk, anders geen leuk programmaquote:
haha, had ik ook, maar mijn moeder mag dat, ze heeft het heel kort gehouden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gvd, word ik net gebeld
Sommige mensen begrijpen het nog steeds niet
vind ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Dat die gast 27 is... hij ziet eruit als een kindsoldaat man.
Dat gebeurt wel vaker hoorquote:
Hoe durven ze, jou tussen 19.00 en 20.00 uur te bellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gvd, word ik net gebeld
Sommige mensen begrijpen het nog steeds niet
"Dit is het antwoordapparaat van Bobbie. Kijk 'ns op de klok? Het is tussen 7 en 8 hè? Bel dus straks maar even terug"quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoe durven ze, jou tussen 19.00 en 20.00 uur te bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |