Ik kreeg wel een excuses, want die vriend wist het welquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoe durven ze, jou tussen 19.00 en 20.00 uur te bellen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Bobbie. Kijk 'ns op de klok? Het is tussen 7 en 8 hè? Bel dus straks maar even terug"
Dat is hardcorequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
Vis figuur weer met een muts op aan het werk terwijl het 35 graden is in de studio.
en hygienisch ofzo? MIsschien heeft ie wel heel vet haar dat om de twee seconden uitvaltquote:
Vette vis, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hygienisch ofzo? MIsschien heeft ie wel heel vet haar dat om de twee seconden uitvalt![]()
vette vis met harenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vette vis, ik zie het probleem niet
Iemand belde zonet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Zo, ik heb ff mijn agressie van me af kunnen scheldennu weer verder
Het gaat niet om het gelijk, het gaat om llllekkkre gerechtjesquote:
quote:
Zo ongeveer (A)quote:
lekker is dat héquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Zo, ik heb ff mijn agressie van me af kunnen scheldennu weer verder
ivm het saw-muziekjequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Waarom heeft Juul trouwens zo een illegaal klapmes bij zich?
ik wilde het eigenlijk botvieren op die aso's die over de vluchtstrook rijden, maar ja .. dat mag nietquote:
Om de oortjes van mensen af te snijden die niet kunnen luisteren en/of klokkijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |