Zo authentiek hèquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Herve heeft een echt flevoos accent he
Hij heeft ook zo'n typische Flevolandse naamquote:
Dan issie er toch ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Waar is de zuurkool
Ja, die is er wel
Ligt er een klein hoopje onderop
Dat doe ik op de wc ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef zoem het volgende:
Frank heeft er een eigen draai aan gegeven
Toch niet zo heel gek? Heeft dan gewoon een chef in dienst en zelf de centen opstrijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Amateur, maar eigenaar restaurant? vaag
Als ie hiermee z'n skills als kok kan verbeteren dan kan ie voortaan zelf achter het fornuis gaan staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Amateur, maar eigenaar restaurant? vaag
Ik vind dat wel gek eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch niet zo heel gek? Heeft dan gewoon een chef in dienst en zelf de centen opstrijken
Ik dacht ook al dat hij geen goede reclame voor zijn toko isquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
Lekker weer een arrogante kok van 38 die absoluut niet kan koken en nog nooit een kreeft heeft klaargemaakt. Hopelijk gaat die Marc nog een paar keer flink op z'n bek. Zou niet graag willen eten in zijn tent (of werkt ie bij McDonalds ofzo?).
Die kerel heeft de helft van z'n leven gekookt in bedrijfskantines, dan weet je het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
Lekker weer een arrogante kok van 38 die absoluut niet kan koken en nog nooit een kreeft heeft klaargemaakt. Hopelijk gaat die Marc nog een paar keer flink op z'n bek. Zou niet graag willen eten in zijn tent (of werkt ie bij McDonalds ofzo?).
Wat een verschil tussen die 2 leerlingkoks van 19. De ene ziet er uit als 14 en die andere als een jaar of 30.
Hopen dat ze lamsburgers gaan maken danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef BertDeGroot het volgende:
[..]
Die kerel heeft de helft van z'n leven gekookt in bedrijfskantines, dan weet je het wel.
Lamsburgerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hopen dat ze lamsburgers gaan maken dan
Vooral die houding toen Kranenborg een vraag stelde/opmerking maakte. Handjes in de zij zo van wat wil jij mij hier gaan vertellen, ik weet het toch al allemaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef BertDeGroot het volgende:
[..]
Die kerel heeft de helft van z'n leven gekookt in bedrijfskantines, dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |