Wat te denken van The Thing?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:29 schreef Eska het volgende:
One flew over the Cuckoo's nest!![]()
Wat heeft die film een indruk gemaakt (evenals het boek overigens).
Elvis baalde ook van de rollen die hij moest spelen maar hij had een contract dat hij 3 films per jaar moest maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef tong80 het volgende:
Die films waren en zijn bagger. Je kunt beter naar zijn concerten kijken.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:02 schreef Karina het volgende:
Spartacushelemaal vergeten.
[ afbeelding ]
De Spartacus uit de serie van laatst van wel sexier
Zwijmelen is dan nog netjes uitgedrukt volgens mijquote:Op maandag 12 december 2011 11:09 schreef Aleandra het volgende:
[..]Wat heet sexier!!
We hadden hier thuis iedere week een speciaal spartacusavondje gepland staan. Mannen de deur uit en ik met dochter en haar vriendinnen lekker onderuit op de bank spartacus kijken.
En maar zwijmelen.
De originele Spartacus, acteur Kirk Douglas is intussen al weer 95 jaar oudquote:Op maandag 12 december 2011 08:02 schreef Karina het volgende:
Spartacushelemaal vergeten.
[ afbeelding ]
De Spartacus uit de serie van laatst van wel sexier
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Eska het volgende:
Ik vermoed dat ik de enige 40plusser ben die E.T. nooit gezien heeft.
Al was het alleen maar vanwege het grote financiële profijt wat die films "The King" opleverde dankzij zijn miljoenen fans over de hele wereld,want qua verhaal moest het allemaal luchtig zijn. Het belangrijkste wat gold was: kunnen wij er een soundtrack aankoppelen en vervolgens een single/ep ervan uitbrengen. Dat kon, dus boeide Elvis manager het niet dat de verhaallijn soms te stom voor woorden was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef tong80 het volgende:
Die films waren en zijn bagger. Je kunt beter naar zijn concerten kijken.
En dan de beste vergeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Al was het alleen maar vanwege het grote financiële profijt wat die films "The King" opleverde dankzij zijn miljoenen fans over de hele wereld,want qua verhaal moest het allemaal luchtig zijn. Het belangrijkste wat gold was: kunnen wij er een soundtrack aankoppelen en vervolgens een single/ep ervan uitbrengen. Dat kon, dus boeide Elvis manager het niet dat de verhaallijn soms te stom voor woorden was.
Elvis zijn films waren er vnl. voor zijn fans en Elvis/ Parker hun geldbuidel en de muziek was gewoon lekker om naar te luisteren en nog steeds voor de liefhebbers.
in hetzelde genre natuurlijk 'the car' uit 1977, als pubers smulden wij hiervan in de biosquote:
Deze film is de eerste van de toen 23 jarige Steven Spielberg , aanvankelijk wilde ze de film niet uitbrengen, maar Spielberg wist met een zeer low budget een pakkende (stalk) film te maken tussen een anonieme vrachtwagen bestuurder en automobilist waarbij ze later nog 20 minuten extra scenes aan toe hebben gevoegd voor de bioscoop.quote:
Mijn oudste broer was er helemaal gek van, ik heb de film destijds vaker op televisie gezien en het opgepimte (lees opgevoerde auto) en machogedrag van die anonieme ''Car driver'' viel mij toen al op en het verhaal van de film en matige actiescenes kon mij niet echt boeien. Het enige fraaie moment van The car vond ik wel de slotscene waarbij de auto in een grote vuurzee verdween waarbij je als je goed keek een duivel door de vlammen zag.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef pinine het volgende:
[..]
in hetzelde genre natuurlijk 'the car' uit 1977, als pubers smulden wij hiervan in de bios![]()
'k was altijd gek op science fiction: alien, 2001 a space odyssy, the black hole, star wars, close encounters of the third kind en volgens mij was de eerste star trekfilm uit 1979quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alien is uit 1979
Aliens is uit 1986
Vooral die eerste vind ik nu nog steeds geweldig en heb ik sinds hij op DVD uit is gebracht in bezit. Die geluiden, special effects en goede verhaallijn maakt deze film tot een echte SF klassieker.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alien is uit 1979
Aliens is uit 1986
space odyssy was z'n tijd ver vooruit met al hele goede special effects, eigenlijk de eerste professionele science ficionfilm en niet zo snel en wild als moderne films, grappig is ook dat als je de letters van HAL de boordcomputer steeds een letter verschuift in het alfabet je IBM krijgt , toevallig?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ook 2001 a space odyssy iot 1969 vind ik nog steeds geweldig, deze SF film geeft in feite de omstandigheden in de ruimte het meest natuurgetrouw weer. De scenes met de Hal 9000 computer waren hun tijd ver voorruit.
De zin... HAL doesn't want to open the door
Een quote uit IMDb.com:quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef pinine het volgende:
[..]
space odyssy was z'n tijd ver vooruit met al hele goede special effects, eigenlijk de eerste professionele science ficionfilm en niet zo snel en wild als moderne films, grappig is ook dat als je de letters van HAL de boordcomputer steeds een letter verschuift in het alfabet je IBM krijgt , toevallig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |