Ik post overal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg tong80, blijf jij alleen maar nostalgisch in het verleden hangen? Zo haal je de 65 nieteens.
Dat had ik met de film Pappilon en het boek. De film was even briljant als het boek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:29 schreef Eska het volgende:
One flew over the Cuckoo's nest!![]()
Wat heeft die film een indruk gemaakt (evenals het boek overigens).
Ja meisjes puberen eerder dan jongens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef Eska het volgende:
(The Blue Lagoon bijvoorbeeld vond ik als 12-jarig meisje natuurlijk pràchtig)
Die viel zo tegen toen ik hem zag. Carry Tefsen die genomen werdquote:
Briljante film. George C. Scott is sowieso een held.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:57 schreef Eska het volgende:
De film '12 angry men', en dan de versie uit 1957 uiteraard. Van ver voor mijn tijd natuurlijk, ik zag 'm ergens begin jaren '80 denk ik. Heeft ook enorme indruk gemaakt. Staat op mijn (zeer korte) lijstje van films die ik graag nog eens wil zien.
Ga dat eens snel doen. Zitten geweldige scenes in. Het jongetje dat de identiteit van ET overneemt. ET wordt thuis dronken en het jochie zit ladderzat in de klasquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Eska het volgende:
Ik vermoed dat ik de enige 40plusser ben die E.T. nooit gezien heeft.
'STELLAAAAAA !':)quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
Day of the Jackal, 1973
A Streetcar Named Desire, 1951
Alle films van Luchino Visconti, in het bijzonder Death in Venice, 1971
Some Like It Hot, 1959
Quest For Fire, 1981 (oké een jaartje te laat)
Schaam jequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Eska het volgende:
Ik vermoed dat ik de enige 40plusser ben die E.T. nooit gezien heeft.
Ja, die wilde ik er ook nog bij zetten. Zo'n mooie film.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
Quest For Fire, 1981 (oké een jaartje te laat)
Wij hebben die een paar weken geleden weer eens bekeken. Ik vond hem nog boeiender dan de eerste keer in de jaren tachtig dat ik hem zag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik er ook nog bij zetten. Zo'n mooie film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |