abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111935562
ik weet niet wat de slimste manier is om vragen te stellen. Volgens mij kunnen ja/nee vragen best, maar je krijgt natuurlijk een veel genuanceerder antwoord.
Ik heb alleen begrepen dat de vraag wel duidelijk moet zijn.
Straks ga ik iig de eerste beantwoorden. :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:13:42 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111936284
Een vraag dient zo duidelijk mogelijk te worden gesteld, en het liefst zonder tijdsindicatie.
"Doe ik er goed om volgende week te solliciteren" is een verkeerde vraag. Er is geen tijd dus wat is volgende week? Ja/nee vragen zouden op zich wel kunnen, je kan zien aan de positieve dan wel negatieve kaarten wat het antwoord zou kunnen worden maar belangrijker nog is de uitleg van de factoren die meespelen in het antwoord. "hoe zal de weg er naar toe wezen" "is die partner ook bereidwillig" "geeft het een financiele tegenslag" "Wat is het bijkomende inzicht wanneer wel dan wel niet" zijn bijvragen die je meeneemt in je beantwoording naar de vraagsteller wanneer dat kan.

Hoe duidelijker de vraag, hoe duidelijker de kaarten kunnen wezen voor je, hoe makkelijker of toegespitser de uitleg en dus duidelijker het antwoord zal kunnen wezen.
The truth was in here.
pi_111942516
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Bastard het volgende:
Een vraag dient zo duidelijk mogelijk te worden gesteld, en het liefst zonder tijdsindicatie.
"Doe ik er goed om volgende week te solliciteren" is een verkeerde vraag. Er is geen tijd dus wat is volgende week? Ja/nee vragen zouden op zich wel kunnen, je kan zien aan de positieve dan wel negatieve kaarten wat het antwoord zou kunnen worden maar belangrijker nog is de uitleg van de factoren die meespelen in het antwoord. "hoe zal de weg er naar toe wezen" "is die partner ook bereidwillig" "geeft het een financiele tegenslag" "Wat is het bijkomende inzicht wanneer wel dan wel niet" zijn bijvragen die je meeneemt in je beantwoording naar de vraagsteller wanneer dat kan.

Hoe duidelijker de vraag, hoe duidelijker de kaarten kunnen wezen voor je, hoe makkelijker of toegespitser de uitleg en dus duidelijker het antwoord zal kunnen wezen.
Hey bastard! Was jij nog aan de kaarten toegekomen? :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111942977
Ik probeer het hier gewoon nog een keer :)

Wie kan mij helpen aan een uitleg van een geboortehoroscoop of heeft zelf hiermee ervaring en wil mij daarbij helpen?

Bij voorbaat hartelijk dank! Het mag ook via pm trouwens, miss voor degene en mij wat beter :)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_111945139
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Graag, mag publiek hoor...
Mijn vraag: wordt het nog wat in de liefde...
Ok, daar gaat ie..

0: Arcane IV De keizer.
2: Arvana IX: De kluizenaar
1: Arcana 0. De zot, in dit geval omgekeerd.
3: Arcana XX: Het Oordeel
4: Arcana XXI: De Wereld
5: koningin van Pentagrammen
6: zwaarden 6
7: Arcana 5: De Hiërofant
8: bekers 10
9: munten 8
10:koning van bekers

ad 0:Deze kaart staat voor het wezen van de gebruiker. Hier vind je de diepstliggende oorzaak van het probleem en tevens staat deze kaart voor de gevolgen daarvan. De keizer vertegenwoordigd de quintessence van de vier koningen en staat voor meesterschap. In deze positie zou ik zeggen dat het staat voor een gezonde geest in een gezond lichaam.

ad 1: Deze kaart staat voor het karakter en gemoedstoestand van de vragen. De Dwaas, symbool voor de zoekende mens die geestelijke rijkdom en inzicht zoekt. Omgekeerd kan deze kaart staan voor onwetendheid en oorzaken zoeken buiten jezelf.

ad 2: Wat het lot je brengt: De Kluizenaar is het tegendeel van de priesteres. Dit is de weg naar binnen. De Kluizenaar, soms ook de Pelgrim genomend, is zich bewust van zijn verantwoordelijkheid. Deze kaart heeft enige verwant met de Dwaas, maar waar de Dwaas een stap in het duister moet doen, verlicht de Pelgrim zijn eigen pad.

ad 3: De les die moet leren en wat zich in je onderbewustzijn afspeelt: Het Oordeel. Deze kaart staat in dit geval voor een kans om je te ontwikkelen.Je ontdekt je talenten, blokkades verdwijnen.. Je zou kunnen zeggen dat deze kaart de verwezenlijking is van Arcana 6: De Geliefden. In dit geval staat deze kaart voor de zuivere liefde, die zelfs de dood niet overwint.

ad 4: De toekomst, of dat waar je nu aan moet beginnen: De Wereld staat voor het leven waarin je zelf centraal staat.

ad 5: In deze positie, je bewuste handelen en keuzes maken, zou ik zeggen dat de kaart staat voor communicatie. Je ziet het goede in anderen en weet hen ook te inspireen.
Er zijn opvallend veel positieve kaarten. Er is er maar één omgekeerd gevallen.

ad 6: De uitkomst: je zult leren delen, de waarde van de ander erkennen.

ad 7: Deze positie staat voor jezelf, zoals je je laat zien in de wereld. De Hierofant wordt ook wel de Priester of de Paus genoemd. Ik zou denken dat je voor anderen een zekere wijsheid vertegenwoordigt. Een rots in de branding?

ad 8: Deze positie staat voor wat direct voor de hand ligt: het is zaak je zelfvertrouwen te hervinden.

ad 9: De één na laatste kaart vertegenwoordigt je hoop, je wens, je vrees en is tevens je uitdaging: munten 8 staat voor doelmatige organisatie, volharding en discipline. Als je hier moeite mee hebt is het zaak je leven goed te organiseren.

ad 10: de laatste kaart is de uitkomst: de koning van bekers. Dit is een symbool voor een wijs mens die anderen goed weet in te schatten en de consequenties van zijn beslissingen weegt.

Samengevat:
De kans die je krijgt jezelf te ontplooien zal zich vertalen naar wat je voor anderen kunt betekenen. Zodra je je zelfvertrouwenn (her)vindt, gaat er een wereld voor je open. Door goed te communiceren, zul je bestendige relaties met anderen kunnen onderhouden. (Heb je een leidinggevende positie? )
Je houdt rekening met de ander in je overwegingen.

Dit is denk ik een heel duidelijk antwoord: hoewel je nog een - vooral innerlijke - weg te gaan hebt, gaat het helemaal goedkomen met de liefde en in ruimere zin met betrekkingen met andere mensen ^O^

Overigens geef ik geen garanties :P Het is puur bedoeld als vermaak en het kan best zijn dat het alleen maar onzin is. Als het iets voor je betekent: des te beter!
pi_111960630
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Zou je dat ook voor mij willen doen?

Mijn vraag; komt het nog goed tussen mijn ex en mij.

Thnx :*
Vanavond zal ik de kaarten voor je leggen :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:10:12 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111960739
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hey bastard! Was jij nog aan de kaarten toegekomen? :)
Binnenkort/snel, rommelige weken gehad en dan is een avond 'even niks' ook wel lekker. Komt goed! ;)
The truth was in here.
pi_111961795
Ik dank u beide :D
pi_111979143
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, daar gaat ie..

<KNIP>

hoewel je nog een - vooral innerlijke - weg te gaan hebt, gaat het helemaal goedkomen met de liefde en in ruimere zin met betrekkingen met andere mensen ^O^

Overigens geef ik geen garanties
Nou, hartelijk dank voor je tijd en moeite ten allereerste, maar eerlijk gezegd
snap ik van het hele verhaal geen k*t :) :) :) Maar goed, het eindigt in ieder geval
in een positief antwoord dus laten we daar de hoop dan maar inhouden :)

Enne....je bent in dit land wettelijk verplicht twee jaar garantie te geven,
dus als ik in 2014 nog steeds single ben...........weet ik je te vinden! :Y)
pi_111983051
Geen dank! Het is leuk om te doen :)

Ik gebruik het keltisch kruis bij mijn leggingen. Hier http://www.spiridoc.nl/keltisch_kruis.htm vind je er wat meer over. Dat is een methode waarbij je 10 kaarten trekt, dus. :P

De legging voor LaLouchi heb ik ook.. maar soms kan de tarot met pittige antwoorden komen en ik weet niet of ze op me gaat schieten als ik het publiceer. :@
pi_111988434
Nee hoor, ga je gang. :) ben benieuwd!
pi_111999086
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef LaLouchi het volgende:
Nee hoor, ga je gang. :) ben benieuwd!
0: bekers 2
1: koning van zwaarden
2: munten 10, omgekeerd
3: Arcana 20, het Oordeel.
4: bekers 3, omgekeerd
5: Arcana 5, de Hierofant, omgekeerd
6: Arcana 7, de Zegewagen, omgekeerd
7: koningin van zwaarden
8: Arcana 18, de Maan
9: de schildknaap van bekers
10: de ridder van pentagrammen

ad 0: Groei in verbondenheid. Zelfkennis en begrip voor de ander. Je zou een heel sociaal mens moeten zijn en staat altijd klaar voor de ander.

ad 1: Deze kaart toont het karakter of de geestesgesteldheid van de vrager. Je hebt je leven onder controle en bent een goed organisatrice. Alles is gepland, het zou me niet verbazen als deze legging ook een test is.

ad 2: Je krijgt te maken met een oud probleem. Patronen, zwakheden, gewoontes (rook je, mss en probeer je te stoppen?) en die zijn op dit moment sterker dan het nieuwe inzicht. Je bent er nog niet aan toe je te ontworstelen en werkelijk een nieuw leven te beginnen.

ad 3: Andermaal deze kaart op deze positie. Op deze positie geeft deze kaart aan dat je een les moet leren, maar dat daar wel een nieuwe kans uit voortvloeit.

ad 4: Je hebt nog last van bittere gevoelens tov. je ex. Wellicht ben je teleurgesteld in hem, had je gehoopt dat hij zou veranderen en ben je ook wat manipulatief geweest om dat te bereiken, misschien is er nu nog wat strijd en spelen onderhuidse wraakgevoelens een rol.

ad 5: Je bewuste handelen is min of meer schijnheilig, in deze situatie. Je doet zelf ook niet helemaal wat je wel van de andere verlangt. (Sorry, de tarot kan best harde antwoorden geven. Het is veel minder lief dan bv. astrologie.)

ad 6: In deze situatie heb je geen controle zoals je dat graag zou willen. Andermans leven is nou eenmaal niet controleerbaar. Het blijven hangen in oude patronen frustreert de verwezenlijking van wat je echt had kunnen bereiken.

ad 7: Als je stopt met de ander dingen te verwijten, zul je je met succes ontworstelen aan je oude fouten.
Mischien weet je het ook wel beter maar je moet de ander niet zijn gebrek aan inzicht blijven verwijten.

ad 8: Je zult in staat zijn om oude angsten los te laten, die werden gevoed door de ietwat bittere gevoelens die je hebt tov. je ex.

ad 9: Als je zelf ook doet wat je verkondigt en als je kwetsbaar durft op te stellen, zul je de ander ook kunnen ontwapenen. Deze kaart kan ook betekenen dat je ex je steeds onbevangen benadert en dat dat zelf niet kunt toelaten.

ad 10: De ridder van munten staat voor het benutten van talenten en het doen van investeringen.die zijn talenten maximaal benut en veel investeert. Je moet leren je talenten te benutten en je leven te sturen.

De legging kan op verschillende manieren uitgelegd worden en is niet erg duidelijk.
Wellicht omdat de vraag niet helemaal duidelijk was. Dit kan gebeuren als je eigenlijk iets anders wilde vragen dan je zei, of wanneer de kaartlegger niet voldoende geconcentreerd was, of door zuiver toeval, of als de vraag als een test is bedoeld en er bv. geen sprake is een gefingeerde situatie.
Het zou ook kunnen dat het type vraag niet duidelijk was. Wilde je weten wat te doen? Gaat het om wensvervulling? Een beoordeling of je al dan niet goed bezig bent?

Deze legging zou kunnen betekenen dat de omstandigheden gunstig genoeg zijn, dat er met jezelf ook helemaal niks mis is, maar dat je geestelijk wat in de problemen zit, oude patronen die nog parten spelen waardoor je verbitterd bent geraakt, de ander verwijten wat je zelf ook doet, het gevoel hebben dat je geen controle hebt over je situatie. Als gevolg daarvan stel je je misschien wat verwijtend op. Daar trauma's te verwerken en ervaringen te integreren kom je veel verder en zul je uiteindelijk in staat zijn onbevangen in het leven te staan en je talenten te ontplooien.

De uitkomst kan ook slaan op een worsteling op relationeel gebied, maar vooruitgang op materieel of cognitief gebied.

Nog een andere uitleg is de koningin van zwaarden als representatie van je persoon in de gegeven situatie en de schildknaap van bekers als je ex. Je zou dan een verwijtende houding naar je ex kunnen hebben, terwijl hij probeert open en onbevangen te zijn en je probeert met die houding te ontwapenen.

Je kunt ook een heel duidelijke ontwikkeling zien in de laatste vier kaarten. Je krijgt de mogelijkheid je te ontwikkelen van iemand die ietwat bitter is naar iemand die een trauma verwerkt, vervolgens de ander vriendelijk weet te stemmen en vervolgens in staat ben

De uitkomst is hoe dan ook goed. Zelfs als de ander - of juist omdat de ander - geen rol meer speelt in je leven, ga je erop vooruit.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar mss. herken je er wel helemaal niets in.

Oh ja, Bastard heeft meer ervaring met de tarot dan ik. Dus mss. kan hij deze legging beter uitleggen dan ik. :)
pi_112005784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: bekers 2
1: koning van zwaarden
2: munten 10, omgekeerd
3: Arcana 20, het Oordeel.
4: bekers 3, omgekeerd
5: Arcana 5, de Hierofant, omgekeerd
6: Arcana 7, de Zegewagen, omgekeerd
7: koningin van zwaarden
8: Arcana 18, de Maan
9: de schildknaap van bekers
10: de ridder van pentagrammen

ad 0: Groei in verbondenheid. Zelfkennis en begrip voor de ander. Je zou een heel sociaal mens moeten zijn en staat altijd klaar voor de ander.
klopt, er daar word vaak mosbruik van gemaakt, wat ik dan te laat inzie..
ad 1: Deze kaart toont het karakter of de geestesgesteldheid van de vrager. Je hebt je leven onder controle en bent een goed organisatrice. Alles is gepland, het zou me niet verbazen als deze legging ook een test is.
niet een test, of op zekere zin wel, ik vroeg me af of er uit de legging hetzelfde zou komen als wat mijn medium heeft gezegd
ad 2: Je krijgt te maken met een oud probleem. Patronen, zwakheden, gewoontes (rook je, mss en probeer je te stoppen?) en die zijn op dit moment sterker dan het nieuwe inzicht. Je bent er nog niet aan toe je te ontworstelen en werkelijk een nieuw leven te beginnen.
Nee ik rook niet, wel bang om verlaten te worden, dat had ik achter me gelaten, maar ex is weggegaan dus dat is weer terug gekomen. En voor mij is dat een groot probleem. Mijn oude patronen ben ik juist aanhet doorbreken, ik loop bij maatschappelijk werk en verander de laatste tijd veel in positieve zin.

ad 3: Andermaal deze kaart op deze positie. Op deze positie geeft deze kaart aan dat je een les moet leren, maar dat daar wel een nieuwe kans uit voortvloeit.
Heb inderdaad het gevoel dat ik lesgeld heb betaald. Nooit meer zo volledig op iemand bouwen, mijn onafhankelijkheid helemaal opgeven. Alles is vergankelijk.

ad 4: Je hebt nog last van bittere gevoelens tov. je ex. Wellicht ben je teleurgesteld in hem, had je gehoopt dat hij zou veranderen en ben je ook wat manipulatief geweest om dat te bereiken, misschien is er nu nog wat strijd en spelen onderhuidse wraakgevoelens een rol.
Ik heb geen wraakgevoelens, wel heel veel onbegrip. Ik heb idd lange tijd gehoopt dat hij zou veranderen (hij loog namelijk veel, over geld, andere meisjes etc) maar dat is idd niet gebeurd. Heb vaak op het punt gestaan weg te gaan, dit ook mede gedeeld, maar niet gedaan, omdat ik zoveel van hem hield. Dit zou hij op hebben kunnen gevat als manupileren.

ad 5: Je bewuste handelen is min of meer schijnheilig, in deze situatie. Je doet zelf ook niet helemaal wat je wel van de andere verlangt. (Sorry, de tarot kan best harde antwoorden geven. Het is veel minder lief dan bv. astrologie.)
schijnheilig, ik zou niet weten op welk niveau. Ik ben volledig eerlijk tegen hem. Als hij me wat vraagt. Dit vraag ik ook van hem, hij doet dat echter niet, wat ik enorm frustrerend vind. Hij blijft liegen. Dus blijf ik hameren op blijf eerlijk.. Verder kan ik niet echt een voorbeeld bedenken over iets wat ik tegen hem zou zeggen, maar zelf niet doe.

ad 6: In deze situatie heb je geen controle zoals je dat graag zou willen. Andermans leven is nou eenmaal niet controleerbaar. Het blijven hangen in oude patronen frustreert de verwezenlijking van wat je echt had kunnen bereiken.
Dit klopt helemaal. Wij zijn getrouwd, we hadden alles. En opeens trekt hij de stekker eruit. Weigerd er zelf nog maar over na te denken. Dit frustreerd.
ad 7: Als je stopt met de ander dingen te verwijten, zul je je met succes ontworstelen aan je oude fouten.
Mischien weet je het ook wel beter maar je moet de ander niet zijn gebrek aan inzicht blijven verwijten.
het lukt mij idd niet te stoppen met verwijten. Doe hier ook mijn best voor, want hierdoor ondervind ik veel hinder.
ad 8: Je zult in staat zijn om oude angsten los te laten, die werden gevoed door de ietwat bittere gevoelens die je hebt tov. je ex.
Dat hoop ik echt met heel mijn hart.

ad 9: Als je zelf ook doet wat je verkondigt en als je kwetsbaar durft op te stellen, zul je de ander ook kunnen ontwapenen. Deze kaart kan ook betekenen dat je ex je steeds onbevangen benadert en dat dat zelf niet kunt toelaten.
Ik stel me juist steeds kwetsbaar op, zeg wat ik voel, maar loop daarbij telkens tegen een enorme muur op. hij wil mij niet meer toelaten. En ik vind dat onbegrijpelijk.

ad 10: De ridder van munten staat voor het benutten van talenten en het doen van investeringen.die zijn talenten maximaal benut en veel investeert. Je moet leren je talenten te benutten en je leven te sturen.
ik zou graag weer terug willen naar school, dus ook dit klopt.
De legging kan op verschillende manieren uitgelegd worden en is niet erg duidelijk.
Wellicht omdat de vraag niet helemaal duidelijk was. Dit kan gebeuren als je eigenlijk iets anders wilde vragen dan je zei, of wanneer de kaartlegger niet voldoende geconcentreerd was, of door zuiver toeval, of als de vraag als een test is bedoeld en er bv. geen sprake is een gefingeerde situatie.
Het zou ook kunnen dat het type vraag niet duidelijk was. Wilde je weten wat te doen? Gaat het om wensvervulling? Een beoordeling of je al dan niet goed bezig bent?

Deze legging zou kunnen betekenen dat de omstandigheden gunstig genoeg zijn, dat er met jezelf ook helemaal niks mis is, maar dat je geestelijk wat in de problemen zit, oude patronen die nog parten spelen waardoor je verbitterd bent geraakt, de ander verwijten wat je zelf ook doet, het gevoel hebben dat je geen controle hebt over je situatie. Als gevolg daarvan stel je je misschien wat verwijtend op. Daar trauma's te verwerken en ervaringen te integreren kom je veel verder en zul je uiteindelijk in staat zijn onbevangen in het leven te staan en je talenten te ontplooien.

De uitkomst kan ook slaan op een worsteling op relationeel gebied, maar vooruitgang op materieel of cognitief gebied.

Nog een andere uitleg is de koningin van zwaarden als representatie van je persoon in de gegeven situatie en de schildknaap van bekers als je ex. Je zou dan een verwijtende houding naar je ex kunnen hebben, terwijl hij probeert open en onbevangen te zijn en je probeert met die houding te ontwapenen.

Je kunt ook een heel duidelijke ontwikkeling zien in de laatste vier kaarten. Je krijgt de mogelijkheid je te ontwikkelen van iemand die ietwat bitter is naar iemand die een trauma verwerkt, vervolgens de ander vriendelijk weet te stemmen en vervolgens in staat ben

De uitkomst is hoe dan ook goed. Zelfs als de ander - of juist omdat de ander - geen rol meer speelt in je leven, ga je erop vooruit.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar mss. herken je er wel helemaal niets in.

Oh ja, Bastard heeft meer ervaring met de tarot dan ik. Dus mss. kan hij deze legging beter uitleggen dan ik. :)
Ik heb heel veel herkend. Sommige dingen niet, maar misschien komt dat nog. Mijn medium heeft gezegd "ik heb er een goed gevoel over, dus dan komt het goed". Dit zie ik zelf niet meer, en ik haal het ook niet uit de kaarten. Toch heb ik er veel aan. Ik ben blij dat de kaarten zeggen dat ik toch nog uit deze situatie kom. Ik voel me lang niet meer zo slecht als toen hij net wegging, maar nog steeds knaagt het ergens. Ben blij dat ik daar in de toekomst iig overheen kom, en erop vooruit ga. Vooruitgang is de toekomst.

Ik wil je heel erg bedanken voor de moeite :*
pi_112007300
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik heb heel veel herkend. Sommige dingen niet, maar misschien komt dat nog. Mijn medium heeft gezegd "ik heb er een goed gevoel over, dus dan komt het goed". Dit zie ik zelf niet meer, en ik haal het ook niet uit de kaarten. Toch heb ik er veel aan. Ik ben blij dat de kaarten zeggen dat ik toch nog uit deze situatie kom. Ik voel me lang niet meer zo slecht als toen hij net wegging, maar nog steeds knaagt het ergens. Ben blij dat ik daar in de toekomst iig overheen kom, en erop vooruit ga. Vooruitgang is de toekomst.

Ik wil je heel erg bedanken voor de moeite :*
Heel graag gedaan! En wat een ellende, joh!
Ik wens je heel veel sterkte. :)
pi_112007350
Thnx, ja het is niet leuk maar ben ergens wel blij dat het nu gebeurd en niet over.10 jaar. Nu heb ik de kans nog overnieuw te beginnen, met wel een leuke man. Ik ben pas 23 nog heel leven voor me :)

Vind je wel erg goed met de tarot, was vrij treffend. Ben je ook paranormaal begaafd? :)
pi_112007448
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:22 schreef LaLouchi het volgende:
Thnx, ja het is niet leuk maar ben ergens wel blij dat het nu gebeurd en niet over.10 jaar. Nu heb ik de kans nog overnieuw te beginnen, met wel een leuke man. Ik ben pas 23 nog heel leven voor me :)

Vind je wel erg goed met de tarot, was vrij treffend. Ben je ook paranormaal begaafd? :)
Dat is een groot compliment! Ik ben een totale amateur met de tarot en voor zover ik weet ben ik niet paranormaal begaafd. Ik vind het vooral heel leuk om te doen. :)
pi_112007526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een groot compliment! Ik ben een totale amateur met de tarot en voor zover ik weet ben ik niet paranormaal begaafd. Ik vind het vooral heel leuk om te doen. :)
Ok. Ja dat vroeg ik dus juist omdat je het zo goed hebt gedaan. Paar puntjes, maar die heb ik ook beschreven. 90% had je goed. Knap hoor.

Ik dacht eigenlijk dat alleen paranormale mensen het zouden kunnen. Dat is dus niet zo? Hoe werkt zoiets dan? :)
pi_112008187
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:30 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ok. Ja dat vroeg ik dus juist omdat je het zo goed hebt gedaan. Paar puntjes, maar die heb ik ook beschreven. 90% had je goed. Knap hoor.

Ik dacht eigenlijk dat alleen paranormale mensen het zouden kunnen. Dat is dus niet zo? Hoe werkt zoiets dan? :)
Ja, hoe doe je het? Je probeert je een beetje in te voelen in de ander. Je probeert een betekenis te zien in de getrokken kaarten. Gerelateerd aan de vraag en aan de positie in de legging, natuurlijk. De kaarten kun je vaak ook weer aan elkaar relateren en zo krijg je een verhaal.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:25:47 #119
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_112008890
Hey! ik zou ook graag een legging willen, wie offert zich op? :)
pi_112009764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, hoe doe je het? Je probeert je een beetje in te voelen in de ander. Je probeert een betekenis te zien in de getrokken kaarten. Gerelateerd aan de vraag en aan de positie in de legging, natuurlijk. De kaarten kun je vaak ook weer aan elkaar relateren en zo krijg je een verhaal.
Ok, maar aangezien je mij niet kent vind ik het toch knap :)
pi_112011379
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ok, maar aangezien je mij niet kent vind ik het toch knap :)
Dank je wel :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Swiffer het volgende:
Hey! ik zou ook graag een legging willen, wie offert zich op? :)
Ik wil het wel doen, maar dat wordt dan volgende week. :P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:57:11 #122
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_112012108
Vind ik niet erg, alvast bedankt, heel leuk!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:59:10 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112012211
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef LaLouchi het volgende:
Ik dank u beide :D
In de mail, wist niet of je hem hier wilde hebben. ;)
The truth was in here.
pi_112015665
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

In de mail, wist niet of je hem hier wilde hebben. ;)
Thnx je hebt mail terug :)
Ben diep geraakt. :*
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:21:44 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112021703
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Thnx je hebt mail terug :)
Ben diep geraakt. :*
Ik begreep van je dat het qua gevoel overeen kwam met het antwoord van E_O. Leuk!
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')