Yeah, ben benieuwd!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De info is genoeg hoor.. Ik werk graag met zo weinig mogelijk informatie. Daarom vind het ook leuk om online lezingen te doen. Je sluit voorkennis en coldreading uit als je weinig weet en de persoon niet kan zien.
Ik ga eindelijk zo eens beginnen.
Hier is ie dan!quote:
Bedankt voor de leggingquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is ie dan!
0: Munten aas
1: koning van bokalen
2: De Gehangene
3: Zwaarden 9 omgekeerd
4: koningin van zwaarden
5: Arcana 17
6: munten 4, omgekeered
7: Arcana 6, omgekeerd
8: Staven 10
kaart 9: Arcan 8: Kracht.
10: koning van zwaarden omgekeerd
Nee, ik werk niet in de ondernemerswereld, ik heb wel het gevoel dat mijn functie van te weinig waarde is in het bedrijfquote:Werk je in de ondernemerswereld? Heb je mss. ergens ook te maken met oneerlijke bejegening en is dat ook de motor achter de switch die je overweegt?
Ik ben al vanaf begin af aan opzoek naar een functie als projectmanager of consultant, ik krijg het alleen niet voor elkaarquote:Je zult in een adviserende functie veel meer bevrediging vinden dan in een financiele. Verwar je geld en gewin niet teveel met geluk?
Ik heb laatste tijd het idee dat ik inderdaad wel iets gevoeliger ben dan dat ik altijd dachtquote:Is het niet een harde wereld waarin je je moet handhaven? Strookt dat wel met je eigen ethische waarden? Moet je ergens wellicht kiezen tussen de liefde en je carriere?
Gelukkigquote:Inderdaad sta je op het punt je hele leven om te gooien. Je zult in staat zijn om knopen door te hakken dat leidt tot het inzicht wat werkelijk belangrijk is in het leven.
Liefde heb ik inderdaad beetje moeite meequote:Volgens de kaarten heb je moeite om de liefde toe te laten in je leven, je acties worden ingegeven door woede of hartstocht. (wat dit met het dilemma te maken heeft, snap ik ook niet, maar goed)
Klinkt goed, vind ik ookquote:Als je de knoop hebt doorgehakt, word je je veel bewuster van wat je wilt bereiken en weet je ook meer dan ooit wat je wilt. Je hebt kennelijk veel te bieden, maar ja, je nieuwe loopbaan vereist een nieuwe manier van denken en het zal niet meevallen om dat los te laten.
De omgekeerde zwaardenkoning kan ook starheid en dogmatiek betekenen.quote:[b]Op dinsdag 21 augustus 2012 08:42 schreef fallen_angel123 het volgende:
Impliceert die omgekeerde zwaarden koning niet dat het een lastige opgave gaat worden?
Hmmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De omgekeerde zwaardenkoning kan ook starheid en dogmatiek betekenen.
In combinatie met munten 4, omgekeerd, zou het door gehechtheid aan oude omstandigheden kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef fallen_angel123 het volgende:
[..]
HmmKlinkt niet goed, moet dus daarvoor maar waken
Klinkt logisch, zou natuurlijk heel goed kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
In combinatie met munten 4, omgekeerd, zou het door gehechtheid aan oude omstandigheden kunnen komen.
Momenteel is het helaas nog geen eye-opener, maar alle beetjes informatie helpen.quote:Ik hoop dat je er wat aan de lezing hebt, trouwens.
Hoi! Ik heb morgen hopelijk tijd voor een legging.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Hallo. Ik ben best sceptisch, maar toch wel benieuwd .. Dus als iemand voor mij een legging zou willen doen, graag.
Ah cool, thanks! Ik ben echt een leek, dus wat moet je weten verder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb morgen hopelijk tijd voor een legging.
Als je een specifieke vraag hebt, dan kun je die stellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah cool, thanks! Ik ben echt een leek, dus wat moet je weten verder?
Mjah, ik zit nogal met wat onrust om verschillende redenen, en ik vraag me af of ik nog eens in rustiger vaarwater terecht ga komen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een specifieke vraag hebt, dan kun je die stellen.
Ben wel benieuwd! Enig idee wanneer je tijd hebt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb morgen hopelijk tijd voor een legging.
Ik doe het vanavond nog of morgen.. Er zijn even wat dingen in de privésfeer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd! Enig idee wanneer je tijd hebt?
Uiteraard geen probleemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond nog of morgen.. Er zijn even wat dingen in de privésfeer.
Zo, eindelijk is ie er dan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Het kan ook zijn dat het alleen maar nonsens is. Dit is alleen bedoeld als vermaak.quote:
Oj, best uncanny...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo, eindelijk is ie er dan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Het kan ook zijn dat het alleen maar nonsens is. Dit is alleen bedoeld als vermaak.
0: aas van bekers, omgekeerd
1: koning van zwaarden
2: aas van zwaarden, omgekeerd
3: zwaarden 9, omgekeerd
4: koningin van staven, omgekeerd
5: staven 3, omgekeerd
6: staven 7, omgekeerd
7: staven 9
8: schildknaap van zwaarden
9: munten 2
10: Arcana 5, de Hierofant
Het lijkt te gaan om een dilemma tussen starre dogmatiek en wetmatigheden en je eigen idealen. Je moet je maar groot zien te houden, terwijl je veel gevoeliger en idealistischer bent dan je kunt laten blijken. Ben je een binnenvetter? Het lijkt alsof je meer diepgang zou willen ervaren in het leven.
Wellicht voel je je eenzaam in onbegrepen? je bent een controlfreak en een perfectionist in de positieve zin van het woord. Volg je een exacte studie? Je bent in ieder geval een kordaat persoontje. Je hebt alles goed voor elkaar. Desondanks word je inspanning niet op waarde geschat. Je hebt echter niet zoveel contole op je situatie als je zou willen. Heb je te mken met meerderen die je onrechtvaardig behandelen?
Dat leidt ertoe dat je ontevreden bent en je anderen afbrandt vanwege hun imperfectie.
Wees trouw aan je zelf. Het is belangrijk om je idealen na te streven en daar trouw aan te zijn.
Inderdaad lijk je wat rusteloos en impulsief.
Je hebt een hoop goede voornemens en je moet je niet laten belemmeren tot actie over te gaan. Als je doet wat je echt wilt dan krijg je ongetwijfeld nieuwe ontplooiingskansen.
Als je de oorzaak van je onrust hebt ontdekt, dan zul je anderen niet meer omlaag hoeven halen, maar ze juist stimuleren omdat je wat te bieden hebt.
Wat leuk om te horen. Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, best uncanny...
Je hebt me eigenlijk heel goed weten te vangen.
Food for thought. Dankjewel!
Ja hoor, dat kan! Met een beetje geluk heb ik er morgen tijd voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef DrParanoid het volgende:
Ik zou wel graag een legging ontvangen, redelijk sceptisch, erg benieuwd, niet close mindedbestaat er zoiets als een algemene legging zonder specifieke vraag?
Tx, kijk er naar uit!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan! Met een beetje geluk heb ik er morgen tijd voor.
Hier is ie dan:quote:
Haha, thanks, heeft idd wel wat raakvlakken, beknopte uitleg voor jou is ook leuk en is onderweg in PMquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is ie dan:
Lezingen zonder vraag vind ik interessant omdat je hiermee nòg een stuk voorkeniis uitsluit. Buiten het feit dat ik de vrager niet kan zien en er dus ook geen sprake kan zijn van coldreading en vrijwel niets van hem weet en hem niet ken, zodat voorkennis goeddeels wordt uitgesloten.
Het kan dus heel goed zijn dat er alleen maar onzin uitkomt.
0: Arcana 16, de Toren.
1: Arcaba 20, het Oordeel.
2: bekers 10
3: bekers 8
4: Arcana 10
5: Staven aas
6: zwaarden 5
7: staven 8
8: bekers 2
9: staven 4
10: bekers 7
Gefeliciteerd! Ze is zwangerWie weet krijg je een tweeling.
Ok, dat was wel een heel beknopte uitleg.De grondslag voor deze legging is de Toren, in dit geval zou ik zeggen dat het een fallussymbool is, de bliksem een orgasme en de mensen die de wereld in worden geworpen je kinderen.
Het oordeel, je tweede kaart wijst daar ook op. Deze kaart is de verwezenlijking van de 6e kaart van de grote arcana, de Geliefden. Hier is deze uitgegroeid tot universele liefde en bezit de kracht om dood materiaal tot leven te wekken. Deze kaart wordt ook vaak in verband gebracht met het laatste oordeel of de jongste dag, maar houdt natuurlijk ook de kracht in om leven te scheppen.
Bekers 10, ga je sammenwonen?
Je laat je ietwat bittere verleden achter je. Dat kan te maken hebben met je jeugd en/of je ouders of vorige relaties.
Je begint aan een nieuwe levensfase en je bent wild enthousiast. Zwaarden 5 wijst er ook op dat je iets aan het organiseren bent. Je bent bezig met de kinderkamer, wellicht?
Het betekent hoe dan ook een nieuw begin, een doorbraak en het afsluiten van het verleden. Je relatie gaat een nieuwe fase in of je leert je partner nu of binnenkort kennen. Je weet wat je doet en waarvoor je het doet en je behaalt in ieder geval een nieuwe mijlpaal in je leven.
Ik ga er zo mee aan de gang. Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hi Enneacanthus_Obesus,
Ik ben benieuw of je tijd hebt voor deze legging, het gaat over mij en nog een persoon.
1 uitgangspositie) zwaarden 2 omgekeerd
2 doorkruising) zwaarden koningin omgekeerd
3 bewuste niveau) zwaarden 4
4 onbewuste niveau) zwaarden sk
5 recente verleden) rad van fortuin
6 nabije toekomst) pentakels 8
7 hoe kijk ik er tegenaan) bekers 3 omgekeerd
8 De omgeving, invloed van anderen) staven 2 omgekeerd
9 hoop en angst) pentakels 3
10 uitkomst) bekers aas
Dit is wat ik er in zie:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hi Enneacanthus_Obesus,
Ik ben benieuw of je tijd hebt voor deze legging, het gaat over mij en nog een persoon.
1 uitgangspositie) zwaarden 2 omgekeerd
2 doorkruising) zwaarden koningin omgekeerd
3 bewuste niveau) zwaarden 4
4 onbewuste niveau) zwaarden sk
5 recente verleden) rad van fortuin
6 nabije toekomst) pentakels 8
7 hoe kijk ik er tegenaan) bekers 3 omgekeerd
8 De omgeving, invloed van anderen) staven 2 omgekeerd
9 hoop en angst) pentakels 3
10 uitkomst) bekers aas
Zou ik niet een legging cadeau krijgen voor m'n verjaardag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit topic is tè interessant om te laten wegzakken. Tijd voor een kick, dus. Zijn er mensen die de kaarten gelegd willen hebben? Of zijn er mensen die zich bezig houden met pendelen, tarotlezingen, astrollogie, kristalzien, dobbelen, koffiedik kijken, whatever en dit graag eens voor een ander willen doen?
Meld je dan hier!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zou ik niet een legging cadeau krijgen voor m'n verjaardag?
Hier is ie dan, je verjaarslegging (en ik bedoel geen kledingstuk.quote:
Het moet sowieso geestelijke groei inhouden, met al die Arcana-kaarten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Natalie het volgende:
Aan 't materiele moest ik denken omdat we daar op dit moment mee bezig zijn. Ik was nieuwsgierig.
Maar wat leuk dat het zo'n unieke legging is. Altijd al gezegd dat ik enigszins vaag in elkaar steek. Wat overigens wel een waarheid is, en waar ik nu pas aan denk, is dat ik eigenlijk vooral zoekende ben naar hetgeen waar ik voor bestemd ben. Dat klinkt vager dan ik het bedoel. Het is meer: ik aan zoveel dingen gesnuffeld en toch nooit die 'dit is het!' qua hobby/werk/manier van uiten gevonden. Wie weet gaat dat nu wel gebeuren.
Ik zit idd wel in proces van een nieuwe weg vinden. Je weet een beetje van mijn verleden, en het zit nu allemaal weer op de rit. Ik ben happy, maar nog wel onzeker over welke richting ik in zal/moet slaan.
Wat dat betreft heb ik blij met deze legging. Of het nu onzin is of vermaak.
Dankjewel, Enneacanthus_Obesus!
Geestelijke groei is altijd goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het moet sowieso geestelijke groei inhouden, met al die Arcana-kaarten.
Oh cool! Lijkt me een leuk experimentquote:Op dinsdag 11 december 2012 06:28 schreef Spellmeista het volgende:
Hallo, zijn er mensen die een legging kunnen doen voor 21 december 2012? Ik ben erg benieuwd wat daar uit zou kunnen komen. Thx!
Heel graag! Ik ga proberen deze week nog tijd te maken voor jouw legging en die voor het 'einde der tijden' ..quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:00 schreef Fiddlergurl het volgende:
Zou iemand wellicht voor mij een legging willen doen? Het is wat onrustig in mijn leven
Geweldig, dank je wel. Wat ontzettend aardig dat je dit wil doen in je vrije tijd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heel graag! Ik ga proberen deze week nog tijd te maken voor jouw legging en die voor het 'einde der tijden' ..
Het is heel erg leuk om te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Geweldig, dank je wel. Wat ontzettend aardig dat je dit wil doen in je vrije tijd!
Dat zijn juist de meest interessante lezingen. Je weet niets van de vragensteller, alleen de schermnaam en eventueel de vraag. Voorkennis, coldreading, lichaamstaal aflezen, sturende vragen.. Je kunt het allemaal uitsluiten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Voor mij mag het ook wel eens...
Niet dat ik er zo hard in geloof, maar ik ben gewoon benieuwd of er iets bruikbaars zou kunnen uitkomen...
Extra vraagje: hoe gaat het dan precies? Hoe kun je kaarten leggen voor iemand (of nog iets anders doen) via internet als je de persoon niet IRL kent?
Wat is coldreading?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zijn juist de meest interessante lezingen. Je weet niets van de vragensteller, alleen de schermnaam en eventueel de vraag. Voorkennis, coldreading, lichaamstaal aflezen, sturende vragen.. Je kunt het allemaal uitsluiten.
Hmm... Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit! http://mens-en-samenlevin(...)n-hoe-werkt-het.html
Van coldreading, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hmm... Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken...
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Van coldreading, bedoel je?
Nou ja, je kunt dus door middel van trucjes, zelfs onbewust, dingen sturen in een sessie.quote:
Ok... Ik heb toch liefst gewoon de kaarten denk ik, zonder dat cold reading.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt dus door middel van trucjes, zelfs onbewust, dingen sturen in een sessie.
Dat gaat niet als je alleen bent en je hebt alleen maar een stel kaarten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |