quote:
Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef summer2bird het volgende:Oke!

Mijn vraag: zal het komende jaar een makkelijker jaar worden dan dit vorige jaar voor mij? Of is er weer kans dat ik het weer moeilijk ga krijgen?
Ok, hier is dan de uitslag:
significator: zwaarden 6
1 De Keizer
2 staven 6
3 De Zegewagen
4 Kracht
5 Koning van pentagrammen.
6 staven 4
7 Zwaarden 7
8 De Kluizenaar
9 De zot
10 Zwaarden 3
De eerste kaart staat in dit geval denk ik voor een verbroken band met iemand waar je veel om geeft. Dat is de kern van het probleem waar je mee kampt.
Je doet echter je best je leven zo goed mogelijk te regelen.
In materieel opzicht heb je alles ook wel voor elkaar. Je bent echter vervuld van idealen. Of misschien verlang je naar de liefde. Of word je verliefd..
Dit zou dan een breuk betekenen met je oude vertrouwde bestaan.
Onbewust weet je verdomd goed wat goed voor je is. Je weet dat je op het punt staat volwassen te worden. Je zult wat minder op jezelf gericht moeten worden
Je gaat een optimistischer periode tegemoet waarin je de kans zult krijgen je wensen te vervullen.
Je krijgt het niet voor niks: je zult moeten handelen met totale inzet Je gaat een geestelijke groei doormaken. Je moet het hoofd bieden aan het loslaten van je knusse, huiselijke situatie en onbekend terrein betreden.
Tenslotte zul je volwassener worden en verantwoording kunen dragen.
Goed, dat was een zeer beknopte uitleg. Ongetwijfeld is er veel meer over te vertellen en ook zijn de kaarten vast heel anders te duiden.
Misschien betekent het wat voor je. Misschien is het alleen geraaskal.
Ik vond het in ieder geval leuk om te doen.

Het is een bijzondere legging, omdat er veel kaarten van de Grote Arcana in voorkomen.