Ik kan dus een legging voor je doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef babipangang het volgende:
[..]
[..]
Iets anders spiritueels ook goed hoor, noem maar wat op, ben erg nieuwsgierig
Als je dat zou willen doen, zou ik heel leuk vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kan dus een legging voor je doen
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:57 schreef babipangang het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, zou ik heel leuk vinden
Nog nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef babipangang het volgende:
[..]
Helemaal super!
Heb je iets van me nodig?
Ok ik hoor vanzelf wel een keer als je tijd hebt, bedankt alvast !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nog nietEr zijn nog twee mensen voor je.
Bastard? MV? Wie? Zeg het maar dan pas ik het lijstje aanquote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef StevenTerpstra het volgende:
Hallo,
Ik zou ook wel graag een 'lezing' over mezelf willen hebben.
Dus als er iemand ooit zin, tijd en gelegenheid heeft: graag!
Natuurlijkquote:
Tuurlijk, neem de tijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef MissVanity het volgende:
Ik doe de leggingen wanneer ik er zin in heb en tijd voor heb. Een legging zelf duurt om en nabij een uur. Ik hoop dat je geduld hebt
Hij mag bij mij hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geregeld. Bij wie mag StevenTerpstra op het lijstje?
Wat betekent Bastard?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bastard? MV? Wie? Zeg het maar dan pas ik het lijstje aan
Dat betekent mijn lijstje denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Wat betekent Bastard?
Ben een man en maakt mij niet uit wie de legging legt
Alvast bij voorbaat dank
Bij tijd en wijle, punt is dat een legging best veel tijd kost.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef Nikmans het volgende:
Ik moest hier ineens aan denken, is dit topique nog relevant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |