abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 3 oktober 2011 @ 12:40:34 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102645836
Een 31-jarige vrouw is de Haagse Schilderswijk uit gevlucht. Ze is weggepest door een Marokkaanse jeugdbende, schrijft Metro.

De vrouw vertelt in de krant dat ze een jaar lang last heeft gehad van vernielingen en bedreigingen. Ook werd er een stoeptegel naar haar gegooid.

De gemeente zegt in een reactie dat de problemen in het betreffende gebied 'topprioriteit' hebben. De politie zegt dat 'actief en zorgvuldig' is gereageerd op de meldingen die de vrouw heeft gedaan.
(ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)est-Haagse-weg.dhtml
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 3 oktober 2011 @ 12:42:18 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102645878
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
En natuurlijk zijn gemeente en politie er als de kippen bij om te vertellen hoe goed en accuraat ze hebben gehandeld. Hilarisch. Jeugdbendes nemen de macht op staat over, pesten mensen weg en de gemeente en politie kunnen niet instaan voor de veiligheid van burgers.

Men faalt op alle fronten, maar met meest schrijnende is nog wel dat men dat niet eens onderkent. Problemen oplossen met met het (h)erkennen ervan. Zelfs dat stadium is nog niet eens aangebroken. En zolang dat nog het geval is, kun je als gedupeerde maar beter je biezen pakken. Van de overheid heb je niets te verwachten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102645962
Dank voor het heropenen!
pi_102646019
De uitgebreidere versie: die van Metro zelf.
quote:
Haagse vlucht uit wijk door terreur bende
Milieudeskundige (31) vlucht Den Haag uit na maandenlang terreur jongerenbende

Behalve een Haags homostel is ook een vrouw (31) in wanhoop haar woning ontvlucht. “Ik wilde zo graag dat we hier ons eerste kindje zouden krijgen”, zegt Anne (niet haar echte naam, red.). Ze beeft als ze door haar oude buurtje in de Schilderswijk rijdt. “Hier hebben de oudere bewoners het niet meer voor het zeggen”, weet een Hindoestaanse man. “Hier maken zíj de dienst uit.” Hij knikt naar een stel jongens die volgens hem behoren tot één Marokkaanse jeugdgroep, beter bekend als de Bende van de Delftselaan.

Aangekomen bij haar koopwoning schiet Anne vol. De ellende begon ruim een jaar geleden toen ze na het boodschappen doen constateerde dat het deurslot van haar buren kapot was. “Meteen belde ik de politie. Ik zag ook dat een jongen een koevoet probeerde te verstoppen en heb er een foto van gemaakt. Zodra een rechercheur mijn mobieltje had, riep hij iemand bij zich, naar later bleek een Marokkaanse informant.

Vanaf toen is mijn leven op z’n kop gezet.” Haar vriend (33): “Die informant zei dat hij de jongen niet herkende. Een paar weken later werd er een deuk in haar nieuwe Peugeot gereden.”
Later wordt Annes wagen geleidelijk gesloopt. “Net zo lang totdat de garage hem op vier lekke banden weg kon slepen.” Ze laat een stapel processen-verbaal zien: brandstichting, vandalisme, bedreigingen. “Ze hebben zelfs een stoeptegel naar m’n hoofd gegooid.”

Ze breekt: “Ik hoorde in die tijd dat ik baarmoederhalskanker had. En dan gaan ze je met verkrachting dreigen.” Anne, milieudeskundige van beroep, zit al een half jaar overspannen in de ziektewet. Ontslag dreigt. Ze heeft haar ‘paleisje’ verlaten en woont bij haar vriend in een andere provincie.

http://www.metronieuws.nl(...)rZkjc!k5bFAFZWWes3s/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_102646035
Ah, Ferdo heeft 'm al geplaatst, zie ik...

Dit fragmentje vind ik nog wel relevant:

quote:
Anne: “Kort hierop werd ik zelf verdachte. Ik zou zijn doorgereden na een botsing. Gelukkig kon ik aantonen dat zijn blikschade niet matchte met dat eerdere deukje. Wel vond de politie het nodig om mij vanwege deze valse aangifte te dreigen dat als ik niet naar het bureau zou komen, zij mij kwamen halen.” Haar vriend: “Ik wou dat de politie ook zo krachtig op was getreden tegen dat tuig dat haar leven kapot heeft gemaakt. ‘Tja, dan had je maar niet in een islamitische wijk moeten gaan wonen’, zei een agent ons fijntjes.”
En:

quote:
Reactie politie
Een woordvoerder van politie Haaglanden zegt het te betreuren dat Anne “ondanks de vele maatregelen die wij hebben genomen” haar wijk is ontvlucht. “Op al haar meldingen is door de politie indertijd actief en zorgvuldig gereageerd.”
Dus...

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 12:51:29 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:50:21 #6
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_102646056
Jeugdbendes in Den Haag? Het lijkt wel de jaren vijftig daar!
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_102646102
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:50 schreef samvirus het volgende:
Jeugdbendes in Den Haag? Het lijkt wel de jaren vijftig daar!
Erg vergelijkbaar ja... :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:53:14 #8
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_102646137
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:51 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Erg vergelijkbaar ja... :')
Zeker nooit gehoord over de Kikkers en de Bullen, of vechtpartijen tussen Indo's en Hollanders in de jaren vijftig in Den Haag?
pi_102646191
Dan kun je toch ook wel verwachten als je in de Schilderswijk gaat wonen :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102646224
Wat een smerige reactie van die agent dat ze maar niet in die wijk hadden moeten gaan wonen.

Zou het niet goed zijn om dat marokkaanse tuig een half jaar in het leger te stoppen om ze zo discipline en normen&waarden aan te leren?
pi_102646244
Te erg voor woorden. Politie deugd ook voor geen meter,
En in België heeft een jongen zelfmoord gepleegd, vanwege het getreiter van een groep marokkanen.
pi_102646291
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:53 schreef samvirus het volgende:

[..]

Zeker nooit gehoord over de Kikkers en de Bullen, of vechtpartijen tussen Indo's en Hollanders in de jaren vijftig in Den Haag?
Die vielen ook voorbijgangers aan, probeerden agenten te beroven en reden willekeurige gezinnetjes klem?
pi_102646364
Gaan we nou de hele discussie over doen?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102646424
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Die vielen ook voorbijgangers aan, probeerden agenten te beroven en reden willekeurige gezinnetjes klem?
Of stelden vrouwen een verkrachting in het vooruitzicht?
pi_102646453
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:57 schreef ArnosL het volgende:
Wat een smerige reactie van die agent dat ze maar niet in die wijk hadden moeten gaan wonen.

Zou het niet goed zijn om dat marokkaanse tuig een half jaar in het leger te stoppen om ze zo discipline en normen&waarden aan te leren?
Jaa goed plan. Maak ze fit en leer ze vechten.
pi_102646534
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:07 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Dat topic ging dicht omdat het een trolltopic was, terwijl de reacties niet trollerig worden bedoeld.

Dus om te voorkomen dat weer dezelfde discussie wordt gevoerd heb ik even een paar reacties hierheen gebracht. Scheelt weer gedoe.
Dit topic komt voort uit Marokkaanse jeugdbende pest vrouw weg

Jij quote nu ook reacties uit een topic over kinderen die kinderen pesten. Die dus niets van doen hebben met dit topic.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:09:19 #17
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_102646543
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Daar valt Indo pesten toch onder :Y
pi_102646628
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dit topic komt voort uit Marokkaanse jeugdbende pest vrouw weg

Jij quote nu ook reacties uit een topic over kinderen die kinderen pesten. Die dus niets van doen hebben met dit topic.
verrek :@...

Heb al geknipt
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:14:08 #19
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_102646654
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:55 schreef Seam het volgende:
Dan kun je toch ook wel verwachten als je in de Schilderswijk gaat wonen :')
Nee, dat zou je in een vrij Westers land niet moeten kunnen verwachten!

[ Bericht 14% gewijzigd door Snakey op 03-10-2011 13:19:11 ]
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_102646741
Ja idd die agent met die smerige opmerking zou ontslagen moeten worden . Jammer dat ze die uitspraak niet heeft opgenomen als bewijs.
Als je tegenwoordig aangifte doet of een gesprek hebt met de politie moet je alles opnemen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:17:39 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102646743
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Nee, dat zou je in een vrij Westers land niet moeten kunnen verwachten!

Lichtelijk naïef om te verwachten dat een land geen achterbuurten en jeugdbendes zou kennen. Dat is een utopie.

[ Bericht 14% gewijzigd door Snakey op 03-10-2011 13:19:21 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_102646829
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:17 schreef Ryon het volgende:

[..]

Lichtelijk naïef om te verwachten dat een land geen achterbuurten en jeugdbendes zou kennen. Dat is een utopie.
De oplossing voor tuig in het algemeen is een goede opvoeding en onderwijs, maar laten we nu ladingen mensen geïmporteerd hebben bij wie dat schort.

Ik neem niet zonder meer aan dat als het nu niet Mo was die mensen wegpestte, dat dan Pietje zich wel geroepen had gevoelen om die nobele rol op zicht te nemen.

Echt een ontzettende dooddoener: achterbuurten zijn er altijd. Aan me hoela :) We hadden geen achterbuurt bewoners hoeven importeren.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_102646881
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:17 schreef Ryon het volgende:

[..]

Met dat verschil dat zelfs achterbuurten in nivo kunnen verschillen. Het geïmporteerde tuig wat daar nu zit doet erg haar best de bodemprijs te winnen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:23:44 #24
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102646919
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:20 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

De oplossing voor tuig in het algemeen is een goede opvoeding en onderwijs, maar laten we nu ladingen mensen geïmporteerd hebben bij wie dat schort.

Ik neem niet zonder meer aan dat als het nu niet Mo was die mensen wegpestte, dat dan Pietje zich wel geroepen had gevoelen om die nobele rol op zicht te nemen.

Echt een ontzettende dooddoener: achterbuurten zijn er altijd. Aan me hoela :) We hadden geen achterbuurt bewoners hoeven importeren.
Maar dat hebben we wel gedaan, misschien met een goede reden, misschien niet en nu bevolken zij onze sociale onderlaag en wonen zij in onze voormalige arbeiderbuurtjes. In kleine huizen en proberen ze rond te komen van 1000 euro per maand met een gezin met 4 kinderen.

Dat levert een probleem op. Etnisch zuiveren gaat hem niet worden, tijd om een andere kant op te gaan denken.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_102646989
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Ryon het volgende:

[..]

Maar dat hebben we wel gedaan, misschien met een goede reden, misschien niet en nu bevolken zij onze sociale onderlaag en wonen zij in onze voormalige arbeiderbuurtjes. In kleine huizen en proberen ze rond te komen van 1000 euro per maand met een gezin met 4 kinderen.

Dat levert een probleem op.
Entree het begrip opwaartse mobiliteit. Dat is het concept dat als je ouders paupers zijn jij door hard je best te doen op school een betere opleiding kan verwerven dan je ouders en wel wat kan maken van je leven.

Waarom zijn die gasten zo slecht opwaarts mobiel?

Ethisch zuiveren is :') Hoeven we het wmb niet over te hebben.
Seculier-Fundamentalistisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')