Ja, zo kennen we de Marokkanen weer...quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
'Maar toen ik wegliep, hoorde ik achter me: 'Je bent dood, ik steek je neer!''
Denk niet dat (bepaalde) media overdrijven, er wordt gewoon heel bewust geshopt. Er is dagelijks een flinke lading nieuws voorhanden uit alle hoeken van het land. Dit soort meuk doet het nou eenmaal goed. Na het weekend worden redacties overspoeld met berichten over knokkende kroegbezoekers, maar die vind je niet in de Telegraaf. Om de doodeenvoudige reden dat het niet sensationeel genoeg is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de stelling dan ook nergens.
Probeer de discussie eens inhoudelijk te voeren. De media overdrijft omdat ze wil scoren. En issues met Marokkanen scoren (kennelijk) .
Als je een discussie inhoudelijk wilt voeren moet je eerst duidelijk de stelling poneren. Als jij begint over 'De media' ben je al verkeerd bezig aangezien we het erover eens zijn dat 'de media' zoals jij ze schetst niet bestaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de stelling dan ook nergens.
Probeer de discussie eens inhoudelijk te voeren. De media overdrijft omdat ze wil scoren. En issues met Marokkanen scoren (kennelijk) .
Hey dat lijkt wel mijn buurt... Utrecht toevallig?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan is de wijk hier slechts een opeenstapeling van incidenten.
Heb bij de voetbalkooi en de speelplaatsen hier in de wijk eigenlijk nog nooit autochtone kinderen gezien, hoewel er op zich genoeg wonen. En mijn nichtjes hebben in de speeltuin in hun wijk al meerdere keren mogen vernemen dat de speeltuin "alleen voor Marokkanen is". Maar ben reuze blij dat het slechts incidenten betreft!
Het scheelt niet veel, maar nee, niet Utrecht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hey dat lijkt wel mijn buurt... Utrecht toevallig?
Fixed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok, maar het zijn 300.000 Marokkanen in Nederland waarvan 50% van de jongeren voor overlast zorgt.
Je kunt je dus afvragen of we met een bevolking van 16 miljoen ons niet een beetje bang laten maken om niks.
Ik bedoel: wanneer ben jij voor het laatst door een Marokkaan lastig gevallen?
Ik val niet in hun doelgroep. Maar om je vraag te beantwoorden...mijn neefje en nichtje worden wekelijks lastig gevallen door groepjes van dat tuig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
Twee weken terug terwijl ik rustig naar huis liep. Ze vonden dat ik te stoer liep en dat die straat van hun was. Continue dreigen om pistool om me hoofd te zetten e.d. Sloeg natuurlijk allemaal nergens op, want toen ik dreigde achter ze aan te gaan nadat er me eentje probeerde me te trappen. Stelletje helden op sokken. En dan praten we over een goede wijk waar dergelijk gespuis geeneens woont.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok, maar het zijn 300.000 Marokkanen in Nederland waarvan 5% van de jongeren voor overlast zorgt.
Je kunt je dus afvragen of we met een bevolking van 16 miljoen ons niet een beetje bang laten maken om niks.
Gewoon neersteken, dan hebben ze hun lesje wel geleerd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Twee weken terug terwijl ik rustig naar huis liep. Ze vonden dat ik te stoer liep en dat die straat van hun was. Continue dreigen om pistool om me hoofd te zetten e.d. Sloeg natuurlijk allemaal nergens op, want toen ik dreigde achter ze aan te gaan nadat er me eentje probeerde me te trappen. Stelletje helden op sokken. En dan praten we over een goede wijk waar dergelijk gespuis geeneens woont.
Ook mensen als Cohen, die hier toch een tijdje heeft mogen aankutten is nog van het ontkennen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Venlo, Gouda...allemaal plaatsen waar ze problemen hebben met dat tuig. Echter zoals gezegd, de mensen uit Schubbekutteveen denken dat het niet zo is....want zij zien het niet.
Helmond ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Venlo, Gouda...allemaal plaatsen waar ze problemen hebben met dat tuig. Echter zoals gezegd, de mensen uit Schubbekutteveen denken dat het niet zo is....want zij zien het niet.
Opgeruimd staat netjes idd, weg ermee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Vooral dat neersteken kenmerkt de Mocro in optima forma. Ti's jammer dat die jongens een Nederlands paspoort hebben, want een deportatie naar een vlinderland is de enige manier om dit soort tuig uit de samenleving te verwijderen.
we zijn gewoon te "soft"quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat gaat natuurlijk niet.
maar wat helpt dan wel, als ik met de beste wil van de wereld een oplossing zou willen verzinnen, om het hun beter naar de zin te maken dat ze zich zo niet gedragen, wat zouden we dan moeten doen? Ze krijgen opleidingen, uitkeringen, voorrang bij solliciteren (op papier dan) etc etc...
Het is hier 100 keer beter wonen dan in Marokko, waar men zich wel gedraagt, wat doen "we" dan zo verkeerd om deze behandeling te verdienen?
En toch hoor je de moraalridders hier altijd op FOK! roepen dat het niet zo is...... vreemd he. Of zullen die zelf stiekem in een of ander klein gehucht wonen zodat ze er weinig van meekrijgen en dan hier op FOK! doen alsof ze uit de grote stad komen? Ik noem een koosvogels....quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helmond ook. Zaandam ook
. Ik woon tegen Zaandam aan in Amsterdam-noord. Veel turks tuig daar in Poelenburg. Amsterdam-west heeft haar marokkanen en Amsterdam-noord heeft turken en marokkanen.
Sja, dan krijg je weer te horen dat harder straffen niet werkt..quote:
zouden ze daar niet juist agressiever door worden denk je ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan krijg je weer te horen dat harder straffen niet werkt..
Ik denk dat je niet per se harder maar persoonlijker moet straffen. Het scootertuig zijn scooter af nemen, niets G-star en Hugo Boss, alleen maar Wibra en Zeemankleding etc.
Gewoon en publiek vernederen.
Dan gaan ze maar gewoon echt de bak in, en dan niet met een PS3 en internet....quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zouden ze daar niet juist agressiever door worden denk je ?
Dat zal het zijn. We openen nog een clubhuis, dat zal ze lerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zouden ze daar niet juist agressiever door worden denk je ?
en dan doe ik nog social work ook. En toch geloof ik dat het door groepsdruk komt. Een mocro is z'n eentje doet echt niemand kwaad, je moet voorkomen dat ze hun eigen cultuur vormen op straat denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. We openen nog een clubhuis, dat zal ze leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |