en dan is zijn moeder nog een hoer en een man!quote:
het is wel een goede!quote:
Hou het even netjes aubquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind deze Reportage geen reet aan.
Ik ben vooral blij dat het mijn ouders niet zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind deze Reportage geen reet aan.
ik haat zwangere vrouwen al...quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef missU het volgende:
[..]
als je van zwangere mannen houdt misschien
dan denk ik niet dat dit een succes wordtquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik haat zwangere vrouwen al...
Thanksgiving Day (dankzeggingsdag) is een nationale feestdag in de Verenigde Staten en Canada waarop dank wordt gezegd (traditioneel aan God) voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen. Iquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:23 schreef missU het volgende:
Ik snap niks van de uitleg van PepijnEn wtf is fenksgiving
goh...quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Thanksgiving Day (dankzeggingsdag) is een nationale feestdag in de Verenigde Staten en Canada waarop dank wordt gezegd (traditioneel aan God) voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen. I
anders krijgt de baby ook hormonen binnenquote:
Jij?quote:
¨Zo veel nieuwe foto´s binnengekomen!´. Ziet Goatsequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef WcPot het volgende:
Foto's zijn verwijderd![]()
Foto's Fort oranje
Er zijn nog geen foto's toegevoegd.
Heeft u foto's die u wilt delen? Klik dan op de knop Foto's toevoegen.
Denk dat de modjes daar zich wel even hebben verslikt in de koffie vanmorgen![]()
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/foto_album/55123/
Inderdaad Rob moet echt nu langskomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
Het hotel spik en span. Nou laat Rob maar komen met zijn blauwe lamp dan zien wel wel weer verder
Dan op eens heeeuujjj das toevallig 2 camera ploegen van SBSquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Inderdaad Rob moet echt nu langskomen
Hier word ik vrolijk van geen sperma vlekken!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan op eens heeeuujjj das toevallig 2 camera ploegen van SBS
Ach ja SBS he dat hebben al die camping bezoekers helemaal niet doorquote:
Ze moeten gewoon de uitkering omhoog gooien word er ook niet meer gejat was het tochquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de uitkering omhoog gooien word er ook niet meer gejat was het toch
Kijkt wel lekker snugger uit op de 2de foto, zo iemand wil toch niemand aan het werk hebbenquote:
Zijn volgens mij wel chagrijnige gasten kunnen niet tegen een geintjequote:
Ze hebben denk ik wel veel geld betaald!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zijn volgens mij wel chagrijnige gasten kunnen niet tegen een geintje
Ja was toch een 4+ sterren restaurant of zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik wel veel geld betaald!
Klopt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja was toch een 4+ sterren restaurant of zo
er is met deze kamer iets aan de hand!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef WcPot het volgende:
Lekkere gasten ook zeg dan ook even welke deur
Dat is inderdaad niet zo handigquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef WcPot het volgende:
Lekkere gasten ook zeg dan ook even welke deur
Net wat jij vertelde dat die gasten wel goed betalen voor dat hotel. en denken van zoeken jullie dat maar lekker uit welke deur het isquote:
Straks gaan ze nog naar Alberto en gaan ze huilen op tv!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Net wat jij vertelde dat die gasten wel goed betalen voor dat hotel. en denken van zoeken jullie dat maar lekker uit welke deur het is
Ja wat wil je zijn vrouw doet natuurlijk alles thuisquote:
Altijd spannend!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
Ze hebben geen idee waarom maar wel vast een microfoontje om
Mijn Alberto radar ging af? Wat is er?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn Alberto radar ging af? Wat is er?
Alberto doet zulke dingen nietquote:
Correctie, het was 1 vrouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laten we het houden op blote mannen en vrouwen die samen iets in een groep deden
He bah!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laten we het houden op blote mannen en vrouwen die samen iets in een groep deden
Ik heb 1 minuut gekeken en dacht dat er meerdere vrouwen warenquote:
Ik ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef tralalala het volgende:
Doler welke kant kies jij?
Ik ga voor de folderman![]()
Dat wel ja, zeer irritant!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef tralalala het volgende:
Dat achteruitrijsignaal lijkt me wel bloed irritant
Dat klonk allemaal heel ranzig, maar ik moest toch lachen.quote:
Lekker koud weer en de verwarming aan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef tralalala het volgende:
Regen![]()
Beter slaan we de herfst gewoon over.
Wat zit iedereen met die verwarming.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lekker koud weer en de verwarming aan!
Nu nog niet natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat zit iedereen met die verwarming.Het is hier binnen 24 graden met nog 2 deuren open ook.
Ik heb al her en der gelezen dat mensen al de verwarming aan hebben hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nu nog niet natuurlijkmaar wel in hartje winter!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb al her en der gelezen dat mensen al de verwarming aan hebben hoor.
Ja ik snap het ook nietquote:
Lol dat is snel, heb net weer afwijzing gekregen via de post. Duurde wel drie weken voordat ze een afwijzing opstuurde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou leuk, binnen 1 minuut afgewezen. Ik stuur de sollicitatie op, ga naar het toilet en de telefoon gaat, de functie is te hoog gegrepen voor je .
Wat voor functie was het danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou leuk, binnen 1 minuut afgewezen. Ik stuur de sollicitatie op, ga naar het toilet en de telefoon gaat, de functie is te hoog gegrepen voor je .
Gelukkig heb ik het niet gezienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een walgelijk kutprogramma dat "moet je me niet wat vragen?"Vrouwen die persé willen trouwen en dan de mannen voor het blok zetten.
Wat voor functie is het dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb morgen een sollicitatiegesprekben benieuwd.
field service engineerquote:
Succesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb morgen een sollicitatiegesprekben benieuwd.
Financieel-administratief medewerker in Vlaardingen.quote:
Welk journaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:09 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar ik dit moet posten, maar net een item of online pesten op het journaal; zit er zo'n kerel te FOK!en.
ik werk ook bij de mcquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Succes
[..]
Financieel-administratief medewerker in Vlaardingen.
Vanmorgen ook geweest naar het UWV voor Werk-leeraanbod,
Ik moet 10 sollicitaties per week doen( haal er maximaal 5/6 per week)
De coach zegt van, je moet breder kijken zoals Breda, Utrecht, Leiden.
Dat is veels te ver en het kost nog gigantisch veel met het openbaar vervoer (20 euro per dag)
Ik zit nog te denken over of ik bij MacDonalds gaat werken, UWV gaf aan dat ze mij daar ook naar toe willen sturen maar gaven me nog een dag om te kijken of ik het echt wilt, ik weet het niet. Het zou kunnen gaan om schoonmaken (+toilets) of diegene die het eten klaarmaakt. of een soortgelijke functie bij Macdonalds..
Wat stom dat je bent afgewezen voor een baan waar je de papieren voor hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Succes
[..]
Financieel-administratief medewerker in Vlaardingen.
Vanmorgen ook geweest naar het UWV voor Werk-leeraanbod,
Ik moet 10 sollicitaties per week doen( haal er maximaal 5/6 per week)
De coach zegt van, je moet breder kijken zoals Breda, Utrecht, Leiden.
Dat is veels te ver en het kost nog gigantisch veel met het openbaar vervoer (20 euro per dag)
Ik zit nog te denken over of ik bij MacDonalds gaat werken, UWV gaf aan dat ze mij daar ook naar toe willen sturen maar gaven me nog een dag om te kijken of ik het echt wilt, ik weet het niet. Het zou kunnen gaan om schoonmaken (+toilets) of diegene die het eten klaarmaakt. of een soortgelijke functie bij Macdonalds..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:40 schreef missU het volgende:
Revolutionair!
velderwten=doperwten=tuinerwten!
Jep inderdaad. Ik ben ook onderaan de trap begonnen. Inmiddels ben ik al meerdere malen gevraagd om het management te betreden. Ik werk er nu inmiddels al 7 jaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat stom dat je bent afgewezen voor een baan waar je de papieren voor hebt.![]()
Trouwens, je kunt bij een werkgever ook kijken naar een reiskostenvergoeding. Veel mensen reizen naar hun werk en in veel gevallen krijgen ze die kosten vergoed. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. De reistijd moet je maar -hoe bot dit ook klinkt- voor lief nemen. 'beggars can't be choosers'.
De baan bij McDonalds zou ik aannemen. Eventjes op je tanden bijten als je de wc's schoonmaak (been there, done that) maar je kunt altijd nog doorgroeien naar manager
Bedankt voor je bericht, het is zo dat ik maar 19 cent reisvergoeding krijgt per km en dat is nog steeds niet veel (ik weet het ben een verwend nestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat stom dat je bent afgewezen voor een baan waar je de papieren voor hebt.![]()
Trouwens, je kunt bij een werkgever ook kijken naar een reiskostenvergoeding. Veel mensen reizen naar hun werk en in veel gevallen krijgen ze die kosten vergoed. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. De reistijd moet je maar -hoe bot dit ook klinkt- voor lief nemen. 'beggars can't be choosers'.
De baan bij McDonalds zou ik aannemen. Eventjes op je tanden bijten als je de wc's schoonmaak (been there, done that) maar je kunt altijd nog doorgroeien naar manager
Snap niet waarom vrouwen het zelf niet kunnen vragenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een walgelijk kutprogramma dat "moet je me niet wat vragen?"Vrouwen die persé willen trouwen en dan de mannen voor het blok zetten.
Hehe interessant!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Grappig vanavond op Ned 3 om 20:25, wat kost een werkloze
Ik zal dat ook nooit zelf doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Snap niet waarom vrouwen het zelf niet kunnen vragen
Je bent wel een beetje veeleisend voor iemand die al een tijdje werkloos isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, het is zo dat ik maar 19 cent reisvergoeding krijgt per km en dat is nog steeds niet veel (ik weet het ben een verwend nest). Ik het met kennissen erover gepraat over Macdonalds maar zij vinden ook dat Macdonalds helemaal niks voor mij is. Als ik al moet denken als ik die wc's bij MC moet schoonmaken
. Ik heb de baan dus afgewezen
Ik stuur nu ook open sollicitaties naar bejaarden/zorg te huizen om eens te kijken of ze daar nog iets hebben in de trend van zorg/administratie bijvoorbeeld een praatje maken met ouderen
Zag ik net een het reclame stukje dat die blinde man over stak zonder te kijken....quote:
Dat is niet slim en ook geen hond!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zag ik net een het reclame stukje dat die blinde man over stak zonder te kijken....
Blik op de weg is helemaal nietquote:
Ja, maar die levensverhalen elke keerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Blik op de weg is helemaal nietBlik op de weg is
Ja oke daar ben ik het wel mee eens het programma duurt slechts een half uur en dan steeds dat gezever er door heenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar die levensverhalen elke keer
Maar er was wel een lieve kitten in beeld!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja oke daar ben ik het wel mee eens het programma duurt slechts een half uur en dan steeds dat gezever er door heen
Niet gezien te druk met posten denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar er was wel een lieve kitten in beeld!
Antwannete had hem een EMG cursus gegevenquote:
Een pik met mazelen?quote:
Ik had de baan kunnen accepteren maar ik zie mezelf al totaal niet bij macdonalds te werken achter friet/hamburgers bakken of de wc's schoonmaken. Ik zie mij zelf daar echt depressief ingaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje veeleisend voor iemand die al een tijdje werkloos is. Je had op z'n minst de baan bij McDonalds kunnen accepteren en kijken hoe het gaat. Ga je echt zwaar depri naar je werk dan kun je altijd nog opzeggen in de proeftijd of vanuit daar verder solliciteren. Maar het geeneens proberen
![]()
Daarnaast kun je ook bij werkgevers een OV-kaart regelen. Mag je vaak wel alleen van huis naar werk reizen, maar dan kost het je niks.
Het is tenminste iets!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik had de baan kunnen accepteren maar ik zie mezelf al totaal niet bij macdonalds te werken achter friet/hamburgers bakken of de wc's schoonmaken. Ik zie mij zelf daar echt depressief ingaan
Dat dus. Heb het zelf 2 jaar gedaan en nee, het is geen droombaan, maar het levert geld op en je leert er wel veel. Als je op jezelf gaat moet je ook koken en je wc schoonmaken. Big deal? Persoonlijk vond ik de baan minder leuk doordat ik vervelende managers had, maar dat is natuurlijk per vestiging verschillend. Het werk zelf was wel primaquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hey
straks nog van leeuwarden naar almelo
Albertoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel weer een spraakmakende aflevering
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen dus Alberto Stegeman bij een TBS kliniek die zo lek is als een mandje
Hopelijk met een spannende confrontatie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verwacht geblurde TBS-ers die hun verhaal doen en een knikkende Alberto met idem dito wenkbrouw wanneer hij de beelden laat zien aan de TBS kliniek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hopelijk met een spannende confrontatie!
Gevolgd door gesprek met random politicus die de beelden schokkend vind en kamervragen gaat stellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik verwacht geblurde TBS-ers die hun verhaal doen en een knikkende Alberto met idem dito wenkbrouw wanneer hij de beelden laat zien aan de TBS kliniek.
Mooie toevoegingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gevolgd door gesprek met random politicus die de beelden schokkend vind en kamervragen gaat stellen
alberto is saai en voorspelbaar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gevolgd door gesprek met random politicus die de beelden schokkend vind en kamervragen gaat stellen
Klopt, ik ben ontsnapt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geeft niet, Duurt toch nog wel even, de wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het, ik kijk eerst wel Louis Theroux, die familie is echt compleet gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |