Netjes, op wie was het?quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:38 schreef Santello het volgende:
Stel een IF discar value is 10k, is dat met elke zelfde IF dan ?
EDIT: wel dus, net 8k winst gemaakt![]()
9800 zoietsquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die kerel die niet vooruit te branden is?Vooral hoeveel kon je 'm dan discarden
Vast welquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Alle gouden IF's discarden voor 9.5K toch?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:50 schreef Santello het volgende:
Danny laat die van buyten eens met rust
31-2-5 waarvan 1 van de nederlagen een disconnect was tijdens het intro schermquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
2-0-13 waarvan 10 nederlagen door de servers
PCquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:14 schreef Cara het volgende:
[..]
31-2-5 waarvan 1 van de nederlagen een disconnect was tijdens het intro schermHeb er maar 2 terecht verloren. Als iemand op PC me een uitdaging wil geven hier lijkt me dat leuk
Ja ja na 500 keer wordt ie oudquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/50/1050068.page#9774855quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Heren, wie gaan we IF maken uit Nederland?
Ik zat zelf te denken aan Maher
Diego (Atletico) heb ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:24 schreef Cara het volgende:
Hier mijn WIP voor gold trouwens ik ben meer met silver en brons bezig.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#eUp6Vo6WbbzzB
Modric is een beetje een chem stoorzender, dus die ga ik verkopen.
Op zn plek zoek ik een hele goede CAM; een Italiaan/braziliaan uit spaanse/italiaanse competitie. Hernanes is geen optie![]()
Iemand een idee?
Ozbiliz gisteren voor 500c gekocht. Geduld is het toverwoordquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom zijn Ozbiliz en Janssen zo duur? Janssen heeft zo weinig pace en ozbiliz is maar matig
Ja, PC userbase is veel kleiner.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:19 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik heb gewoon alle dagen kunnen inloggen. Alleen bij begindag wat problemen. Zijn het andere servers voor verschillende platforms ofzo? Ik zit op PC namelijk.
. Heb jij ook dat FUT disconnect als je na een potje wil terugkeren naar het FUT hoofdmenuquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef laucas het volgende:
0-0-2
twee wins maar 2 DC's daarna, hou het ff voor gezien
Had ik gisteren na een 0-5 overwinning.. Weg 900 muntjes..quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:48 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
. Heb jij ook dat FUT disconnect als je na een potje wil terugkeren naar het FUT hoofdmenu
Ik zie hem ook nooit 433, kan het zo zijn dat sommige spelers niet in die formatie voorkomen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ozbiliz gisteren voor 500c gekocht. Geduld is het toverwoord
ik heb dat 95% van de kerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:48 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
. Heb jij ook dat FUT disconnect als je na een potje wil terugkeren naar het FUT hoofdmenu
Je kan ook een formatiekaart op je coach gebruiken alleen zijn dat andere dan bij spelers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nooit 433, kan het zo zijn dat sommige spelers niet in die formatie voorkomen?
En kan je ook een formatiekaart op je coach gebruiken?
Je snapt er niets van.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:30 schreef emokid het volgende:
Lucas van Sao Paulo. Wel of geen chem, het is een fenomeen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:01 schreef Tim86 het volgende:
Lol, net de eerste keer dat de impact engine echt episch faalde bij mij. Ik zie ineens Mertens door het hele strafschopgebied heen vliegen met een omgekeerde windmill ofzo
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/96171430
Voeg me toe @ stetoe in origin, doen we ff een potjequote:Op maandag 3 oktober 2011 10:19 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik heb gewoon alle dagen kunnen inloggen. Alleen bij begindag wat problemen. Zijn het andere servers voor verschillende platforms ofzo? Ik zit op PC namelijk.
Hey, dat is een goeie, bedanktquote:
Zoek je wel op eredivisie in de search? Maakt het wat makkelijkerquote:ok dandie formatiekaarten gaan me nog veel kosten dan
Ik wil een Ajax team, maar de Boer, blind, boilesen, sigthorsson, ozbiliz en Anita heb ik nog niet in 433 gezien
Ik had er dus een waar ik alleen op het doel af zou gaan, zij het niet dat de tegenstander tegen mijn poppetje aan loopt en de mijne moeilijk hard valt. Natuurlijk geen overtreding en geen rode kaart. Pffff.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
De impact engine faalt zo vaak. Bijvoorbeeld als je net een pass wil geven en de tegenstander trapt je op je hak, dan mislukt de pass gigantisch maar komt er nooit een vrije trap.
433 - Eredivisie - Ajaxquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Hey, dat is een goeie, bedankt
[..]
Zoek je wel op eredivisie in de search? Maakt het wat makkelijker
Die melding is er al 3 dagen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Teveel gebruikers op de app, het moet toch niet gekker worden.Net of ze hier niet op gerekend hadden.
Tja om nou mijn PS3 mee naar me werk te nemen...valt zo op he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die melding is er al 3 dagen ofzo
Kwam er vanmorgen rond 7uur wel zonder problemen op.
Iedereen heeft een PS3 in de gevangenis man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja om nou mijn PS3 mee naar me werk te nemen...valt zo op he.
KUT WEBAPP!!!!!!!!!!
En mijn fifa is al 3x vastgelopen
De meest erge (en de enige manier waar ik tegendoelpunten door krijg) is als je bijvoorbeeld Messi perfect van de bal af zet, de bal net te ver voor je uitspringt, tegen het kleine teentje van de achterste voet van Messi aan, die dan of vrolijk alleen op de keeper afkan/een medestander heeft toevallig net loopt waar de bal komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
De impact engine faalt zo vaak. Bijvoorbeeld als je net een pass wil geven en de tegenstander trapt je op je hak, dan mislukt de pass gigantisch maar komt er nooit een vrije trap.
Maak een statement!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef Rijst het volgende:
6-0 achter eerste helft. Ik wil gaan ragequitten
Hoe vielen zijn goals dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef Rijst het volgende:
6-0 achter eerste helft. Ik wil gaan ragequitten
Hij had een 41212 Franse team met Remy en Gameiro in spits. Hele tijd 1-2tjes doen en op snelheid langs mijn verdedigers heen.quote:
Ik doe hetzelfde met Doumbia + Wellitonquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij had een 41212 Franse team met Remy en Gameiro in spits. Hele tijd 1-2tjes doen en op snelheid langs mijn verdedigers heen.
Hoe kan je het nou zien wanneer iemand de comp laat verdedigen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik kom alleen maar teams tegen met Welbeck en Sturridge in de spits.![]()
En mensen die de CPU laten verdedigen.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik kom alleen maar teams tegen met Welbeck en Sturridge in de spits.![]()
En mensen die de CPU laten verdedigen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel nu tegen zo'n pauper die na mijn 2-0 wel gezien heeft dat ie dit niet gaat winnen en 3x achter elkaar pauzeert, z'n controller weglegt e.d.
Heh, ik speel sowieso als ik de keus heb (in FUT dus niet) geen 5* meer omdat Messi gewoon niet te doen is als tegenstander.. Het impact-engine-geluk valt echt altijd aan zijn kant, niet normaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:22 schreef Cara het volgende:
[..]
De meest erge (en de enige manier waar ik tegendoelpunten door krijg) is als je bijvoorbeeld Messi perfect van de bal af zet, de bal net te ver voor je uitspringt, tegen het kleine teentje van de achterste voet van Messi aan, die dan of vrolijk alleen op de keeper afkan/een medestander heeft toevallig net loopt waar de bal komt.
Kluts noemen ze dat volgens mij ook wel in de volksmond
Hangt natuurlijk van de code af. Welke heb je precies?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Als je op de PS3 zit, accountbeheer->codes inlossen. Op 360 weet ik het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Hangt er vanaf per code..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
PS3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik heb die van bol.com, dus voor de maandelijkse pakjes.
bedankt GuRBuH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, dus elke fatsoenlijke spits is nuomdat ze snel zijn.
Huh, wut?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bedankt GuRBuH!
http://www.easports.com/media/play/video/96187743
Matavz...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Huh, wut?
BTW, die Goal of the Year video is over 1000! Heb je dat topic nog gemaakt of?
Ajax speelt KUTquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst doe eens beter je best man. Ik krijg hele tijd meldingen in beeld dat je weer hebt verloren
Het maakt niet uit dat je de Premier League niet volgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, dus elke fatsoenlijke spits is nuomdat ze snel zijn.
het was een goede verdedigende actie geweest als ie geen hands had gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vd Wiel is goed! Had wel een IF van hem verwacht als ze bij EA een handbal game hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |