Dat je dan nog zin hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
2-0-13 waarvan 10 nederlagen door de servers
Omdat de cpu discipline heeft en niet zomaar instapt. Als je online speelt loop je zo overal tussen door als je t een beetje goed doetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Miertje88 het volgende:
Ik vind het scoren tegen de cpu op prof nog best lastig, lastiger dan verdedigen eigenlijk.
Zuid-Afrikaans?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIK wil een leuk team maken maar geen inspiratie!
Wie helpt mij? Het moet iets origineels zijn! Winnaar krijgt een kusje
Mongoliëquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIK wil een leuk team maken maar geen inspiratie!
Wie helpt mij? Het moet iets origineels zijn! Winnaar krijgt een kusje
Je moet gewoon nog wennen aan dat verdedigenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij sta ik 6-0-2 ofzo. De verliespotjes tegen Rijst tellen gelukkig niet mee.
Wel origineel maar zijn bar slecht die mensen zie ikquote:
Zitten geen Mongolen in fifa. Als je downies bedoeld dan kan dat natuurlijk wel, Toivonen oa ^^quote:
Je hebt er een? Doe eens linken aubquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:32 schreef Rijst het volgende:
Probeer een Koreaans team. Ze spelen echt geweldig in deze Fifa
USA Bronze.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel origineel maar zijn bar slecht die mensen zie ik
[..]
Zitten geen Mongolen in fifa. Als je downies bedoeld dan kan dat natuurlijk wel, Toivonen oa ^^
Web app doet het niet:Pquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hebt er een? Doe eens linken aub
Nu ook 2x weer ik hou het maar voor gezien, zal wel niet beter worden dus heb geen fuck aan FUTquote:
Noem eens wat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:49 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zit er nog steeds in en ik laat m'n laptop vannacht aanstaan, geen zin om weer dagen zonder FUT te zitten.
Net ook aardig wat koopjes gescoord in een half uurtje 59th. Een goede 40/60k, denk ik.
Had ik gisteren ook gedaan, maar toen was ik er ook gewoon uitgegooid..denk vanwege inactiviteit ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:49 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zit er nog steeds in en ik laat m'n laptop vannacht aanstaan, geen zin om weer dagen zonder FUT te zitten.
Net ook aardig wat koopjes gescoord in een half uurtje 59th. Een goede 40/60k, denk ik.
Zo! Da's de moeite.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:56 schreef psychedelicate het volgende:
Een random gold IF voor 4k (9.5k discard), N'zogbia voor 1.1k (verkocht voor 7.5k), Mikel voor 1.2k (verkocht voor 6.5k), Lloris voor 7.5k (verkocht voor 14.5k). Allemaal in goede formaties, natuurlijk. Naast wat ander spelers die ik al verkocht heb (m'n trade feed werkt niet goed meer) heb ik ook nog genoeg andere spelers op de trade pile, zoals een 4-1-2-1-2 Abidal die ik voor 4k heb gekocht, 4-1-2-1-2 Diarra voor 2.2k en nog genoeg andere goedkope 4-3-3/4-1-2-1-2/goede formatie spelers. Had m'n trade pile vol zitten door alle koopjes.
Beetje een kromme vergelijking. Pato was vorig jaar ook gewoon 40K+ rond deze tijd. Dat het aan het einde van FUT anders was en dat prijzen lager waren is logisch, dat worden ze hier ook vanzelf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:03 schreef DannyDeko het volgende:
Enige jammer is van het nu zo veel coins verdienen is dat je er zo weinig voor koopt. Als je kijkt dat bijv een Pato voor 40K weggaat terwijl die in 11 nog geen 4K was...
Ik blijf voorlopig lekker met m'n Ere Silvers spelen en m'n < 80 Serie A totdat de prijzen een beetje normaal zijn.
Ik denk dat die van mij wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil ook een Nzogbia voor zo'n prijs!
Ik ga voor een < 80 frans team
In je trade feed (web app) staan je gekochte en verkochte spelers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:07 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Ik denk dat die van mij wasHeb net per ongeluk eentje voor veel te weinig verkocht en dat kan best 1100 zijn geweest. Is dat nog ergens terug te zien?
Die troep werkte niet bij mij helaasquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Geen Cheat Engine gebruiken.
Er langer dan 30 seconden over doen om op pagina 3700 te komen.
Dan doe je iets fout.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die troep werkte niet bij mij helaas
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Kan een van jullie er even uit gaan zodat ik erbij kan op de webapp?
BVD
Omdat hij voor Man U speelt en hard kan rennen ofzo. Maar ik trade nog amper met hem. Kost veel te veel moeite om hem te kopen voor max 1.5K..Met hem en Filipe wel 250K gepakt in 2,3 dagenquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:07 schreef Santello het volgende:
Ey tim, leg eens uit waarom Welbeck zo goed verkoopt.
Hahha baas die je bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij voor Man U speelt en hard kan rennen ofzo. Maar ik trade nog amper met hem. Kost veel te veel moeite om hem te kopen voor max 1.5K..Met hem en Filipe wel 250K gepakt in 2,3 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |