Dat je dan nog zin hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
2-0-13 waarvan 10 nederlagen door de servers
Omdat de cpu discipline heeft en niet zomaar instapt. Als je online speelt loop je zo overal tussen door als je t een beetje goed doetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Miertje88 het volgende:
Ik vind het scoren tegen de cpu op prof nog best lastig, lastiger dan verdedigen eigenlijk.
Zuid-Afrikaans?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIK wil een leuk team maken maar geen inspiratie!
Wie helpt mij? Het moet iets origineels zijn! Winnaar krijgt een kusje
Mongoliëquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIK wil een leuk team maken maar geen inspiratie!
Wie helpt mij? Het moet iets origineels zijn! Winnaar krijgt een kusje
Je moet gewoon nog wennen aan dat verdedigenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij sta ik 6-0-2 ofzo. De verliespotjes tegen Rijst tellen gelukkig niet mee.
Wel origineel maar zijn bar slecht die mensen zie ikquote:
Zitten geen Mongolen in fifa. Als je downies bedoeld dan kan dat natuurlijk wel, Toivonen oa ^^quote:
Je hebt er een? Doe eens linken aubquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:32 schreef Rijst het volgende:
Probeer een Koreaans team. Ze spelen echt geweldig in deze Fifa
USA Bronze.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel origineel maar zijn bar slecht die mensen zie ik
[..]
Zitten geen Mongolen in fifa. Als je downies bedoeld dan kan dat natuurlijk wel, Toivonen oa ^^
Web app doet het niet:Pquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hebt er een? Doe eens linken aub
Nu ook 2x weer ik hou het maar voor gezien, zal wel niet beter worden dus heb geen fuck aan FUTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |