Heh, ik speel sowieso als ik de keus heb (in FUT dus niet) geen 5* meer omdat Messi gewoon niet te doen is als tegenstander.. Het impact-engine-geluk valt echt altijd aan zijn kant, niet normaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:22 schreef Cara het volgende:
[..]
De meest erge (en de enige manier waar ik tegendoelpunten door krijg) is als je bijvoorbeeld Messi perfect van de bal af zet, de bal net te ver voor je uitspringt, tegen het kleine teentje van de achterste voet van Messi aan, die dan of vrolijk alleen op de keeper afkan/een medestander heeft toevallig net loopt waar de bal komt.
Kluts noemen ze dat volgens mij ook wel in de volksmond
Hangt natuurlijk van de code af. Welke heb je precies?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Als je op de PS3 zit, accountbeheer->codes inlossen. Op 360 weet ik het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Hangt er vanaf per code..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
PS3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik heb die van bol.com, dus voor de maandelijkse pakjes.
bedankt GuRBuH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, dus elke fatsoenlijke spits is nuomdat ze snel zijn.
Huh, wut?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bedankt GuRBuH!
http://www.easports.com/media/play/video/96187743
Matavz...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Huh, wut?
BTW, die Goal of the Year video is over 1000! Heb je dat topic nog gemaakt of?
Ajax speelt KUTquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst doe eens beter je best man. Ik krijg hele tijd meldingen in beeld dat je weer hebt verloren
Het maakt niet uit dat je de Premier League niet volgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, dus elke fatsoenlijke spits is nuomdat ze snel zijn.
het was een goede verdedigende actie geweest als ie geen hands had gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vd Wiel is goed! Had wel een IF van hem verwacht als ze bij EA een handbal game hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |