Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ik steek hem neer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Toch zouden jullie het bed met hem delen als jullie hem irl zagen
Wel als hij dan de helft van zijn vermogen met mij zou delenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Toch zouden jullie het bed met hem delen als jullie hem irl zagen
Bergkamp trick?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Santello het volgende:
Ik heb maar 3 potjes fifa gedaan maar ga toch maar H2H doen!
Weet iemand al hoe je de Bergkamp trick doet?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Santello het volgende:
Als de bal hoog komt aanvliegen , linker stickje na achter duwen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Santello het volgende:
En dat met een 5star skiller, anders werkt het nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Als de bal hoog komt aanvliegen , linker stickje na achter duwen.
Jij denkt dat die nog beter worden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef laucas het volgende:
Dat je atm nog wilt spelen met die crappy servers
Er komen toch ook met de dag meer spelers...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Cara het volgende:
Lijkt wel alsof de servers met de dag minder worden
Ik denk dat gewoon "EA" zeggen volstaat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er komen toch ook met de dag meer spelers...
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef Rijst het volgende:
WTF. Er is iets mis met mijn spel. Ik speel carriere met Ajax op het hoogste niveau. Maar de tegenstander doet bijna niks en al mijn spelers rennen 3x zo snel dan CR7.
Ik zie het al ja. Sprintsnelheid van de gebruiker stond op 100quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.Hacker!
Heb je je settings gecheckt?
Ja dufkees, dat noemen ze stresstesten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er komen toch ook met de dag meer spelers...
Doumbia 41212 nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doumbia is maar 4 a 5 waard op de 360.
Hij zit op de pee-ceequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doumbia is maar 4 a 5 waard op de 360.
Het ligt niet aan jou, ik heb vanavond tweemaal hetzelfde gehad. EA...quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
WTF, elke keer als ik een potje speel, dan verlies ik achteraf omdat ik verbinding verlies, maar ik win net en ik krijg ook geen coins. waar slaat dit op?![]()
sta nu 2-0-12 terwijl ik minstens 8 keer heb gewonnen
Ook als ik verlies word ik eruit geschopt.
nou wees maar blij met tweemaal, ik heb het tweemaal niet gehadquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:49 schreef druide het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, ik heb vanavond tweemaal hetzelfde gehad. EA...
Dit soort spelers kijk ik nou graag naarquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:51 schreef Rijst het volgende:
Sorry moet het hier even postenwat een bawss
Ik denk, dat jij gewoon niet zo goed bent in fifa!quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nou wees maar blij met tweemaal, ik heb het tweemaal niet gehad
Lemme check!quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
Lopen je bid coins nu weer op tot 25 of tot 5?
volgenmij 25, kan het niet checken. Heb nu 800 ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
Lopen je bid coins nu weer op tot 25 of tot 5?
Ronaldinho die er weer tussen staat te dansenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:51 schreef Rijst het volgende:
Sorry moet het hier even postenwat een bawss
Die verdedigerquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit soort spelers kijk ik nou graag naar
quote:
Jawel ik voel dat je lucky bent! GOGOGGOquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Ik heb weer 8k. IK GA GEEN PAKJE KOPEN NIET DOEN LINDGREN. DOE HET NIET.
AARGH DOE HET NIET.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jawel ik voel dat je lucky bent! GOGOGGO
Dat je dan nog zin hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
2-0-13 waarvan 10 nederlagen door de servers
Omdat de cpu discipline heeft en niet zomaar instapt. Als je online speelt loop je zo overal tussen door als je t een beetje goed doetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Miertje88 het volgende:
Ik vind het scoren tegen de cpu op prof nog best lastig, lastiger dan verdedigen eigenlijk.
Zuid-Afrikaans?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIK wil een leuk team maken maar geen inspiratie!
Wie helpt mij? Het moet iets origineels zijn! Winnaar krijgt een kusje
Mongoliëquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIK wil een leuk team maken maar geen inspiratie!
Wie helpt mij? Het moet iets origineels zijn! Winnaar krijgt een kusje
Je moet gewoon nog wennen aan dat verdedigenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij sta ik 6-0-2 ofzo. De verliespotjes tegen Rijst tellen gelukkig niet mee.
Wel origineel maar zijn bar slecht die mensen zie ikquote:
Zitten geen Mongolen in fifa. Als je downies bedoeld dan kan dat natuurlijk wel, Toivonen oa ^^quote:
Je hebt er een? Doe eens linken aubquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:32 schreef Rijst het volgende:
Probeer een Koreaans team. Ze spelen echt geweldig in deze Fifa
USA Bronze.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel origineel maar zijn bar slecht die mensen zie ik
[..]
Zitten geen Mongolen in fifa. Als je downies bedoeld dan kan dat natuurlijk wel, Toivonen oa ^^
Web app doet het niet:Pquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hebt er een? Doe eens linken aub
Nu ook 2x weer ik hou het maar voor gezien, zal wel niet beter worden dus heb geen fuck aan FUTquote:
Noem eens wat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:49 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zit er nog steeds in en ik laat m'n laptop vannacht aanstaan, geen zin om weer dagen zonder FUT te zitten.
Net ook aardig wat koopjes gescoord in een half uurtje 59th. Een goede 40/60k, denk ik.
Had ik gisteren ook gedaan, maar toen was ik er ook gewoon uitgegooid..denk vanwege inactiviteit ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:49 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zit er nog steeds in en ik laat m'n laptop vannacht aanstaan, geen zin om weer dagen zonder FUT te zitten.
Net ook aardig wat koopjes gescoord in een half uurtje 59th. Een goede 40/60k, denk ik.
Zo! Da's de moeite.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:56 schreef psychedelicate het volgende:
Een random gold IF voor 4k (9.5k discard), N'zogbia voor 1.1k (verkocht voor 7.5k), Mikel voor 1.2k (verkocht voor 6.5k), Lloris voor 7.5k (verkocht voor 14.5k). Allemaal in goede formaties, natuurlijk. Naast wat ander spelers die ik al verkocht heb (m'n trade feed werkt niet goed meer) heb ik ook nog genoeg andere spelers op de trade pile, zoals een 4-1-2-1-2 Abidal die ik voor 4k heb gekocht, 4-1-2-1-2 Diarra voor 2.2k en nog genoeg andere goedkope 4-3-3/4-1-2-1-2/goede formatie spelers. Had m'n trade pile vol zitten door alle koopjes.
Beetje een kromme vergelijking. Pato was vorig jaar ook gewoon 40K+ rond deze tijd. Dat het aan het einde van FUT anders was en dat prijzen lager waren is logisch, dat worden ze hier ook vanzelf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:03 schreef DannyDeko het volgende:
Enige jammer is van het nu zo veel coins verdienen is dat je er zo weinig voor koopt. Als je kijkt dat bijv een Pato voor 40K weggaat terwijl die in 11 nog geen 4K was...
Ik blijf voorlopig lekker met m'n Ere Silvers spelen en m'n < 80 Serie A totdat de prijzen een beetje normaal zijn.
Ik denk dat die van mij wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil ook een Nzogbia voor zo'n prijs!
Ik ga voor een < 80 frans team
In je trade feed (web app) staan je gekochte en verkochte spelers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:07 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Ik denk dat die van mij wasHeb net per ongeluk eentje voor veel te weinig verkocht en dat kan best 1100 zijn geweest. Is dat nog ergens terug te zien?
Die troep werkte niet bij mij helaasquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Geen Cheat Engine gebruiken.
Er langer dan 30 seconden over doen om op pagina 3700 te komen.
Dan doe je iets fout.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die troep werkte niet bij mij helaas
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Kan een van jullie er even uit gaan zodat ik erbij kan op de webapp?
BVD
Omdat hij voor Man U speelt en hard kan rennen ofzo. Maar ik trade nog amper met hem. Kost veel te veel moeite om hem te kopen voor max 1.5K..Met hem en Filipe wel 250K gepakt in 2,3 dagenquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:07 schreef Santello het volgende:
Ey tim, leg eens uit waarom Welbeck zo goed verkoopt.
Hahha baas die je bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij voor Man U speelt en hard kan rennen ofzo. Maar ik trade nog amper met hem. Kost veel te veel moeite om hem te kopen voor max 1.5K..Met hem en Filipe wel 250K gepakt in 2,3 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |