QFT!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ah kappuh nou met al die ienieminie-verse-babytjes... Daar gaan mijn eierstokken zo van rammelen dat ik mijn benen niet meer bij elkaar kan houden... en ik moet!
En te snuffelen en te aaien en kusjes te gevenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Poezebeest het volgende:
Wat een mooie kindjes allemaal! Ik rammel echt de pan uit bij het zien van het kleine grutOnvoorstelbaar dat ik over 2 maanden ook zo'n kleintje heb om de hele dag naar te kijken.
+1 en Saar is nog maar een half!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier ook!!
*rammel*rammel*rammel*
Echt heel erg!
Ja! dat vergeet ik bijna, dat ik gewoon de hele dag mag knuffelen omdat het mijn baby isquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En te snuffelen en te aaien en kusjes te geven
Thnxquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En Poezebeest wat ben ik toch immens blij voor je!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ja! dat vergeet ik bijna, dat ik gewoon de hele dag mag knuffelen omdat het mijn baby is
[..]
ThnxEn jouw Saar is echt zo'n mooi, lief, klein meisje! Vooral die slaapfoto in de bakfiets *smelt*
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
En straks is er gewoon een babietje, helemaal van jou, wat zul je genieten, wat zul je gelukkig zijn!
Son, ik verstop mijn dochter! Misschien komt die mooie Floris van je haar ooit nog eens van Jelte afpikken
.
En Anne, wat ben je toch leu-heuk!!!! Ik vind Saar en Anne qua tiepjes altijd wel wat van elkaar weg hebben.
ik noemde r zelf ZeppElinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef innepin het volgende:
Elin had toch ook best wel een eh groot hoofd toch? Dat zie je bij Lex niet terug... verder idd best wel veel dat op de een of andere manier wel lijkt. doe es een vergelijking van babyfoto's van je kroost?
edit; dit klinkt weer lomper dan ik het bedoelmaar wat ik dus bedoel is dat de vorm van de hoofdjes wel heel anders zijn. Yes?
volgens mij was deze bumba zwanger. En megamindy die was pas eng... Plastic gezicht en plastic haarquote:
Wat een prachtige foto's, ze staan er leuk op en idd wat een mooierdsquote:
Bass-Miss, wat een rijkdom: 3 schatjesquote:
Mevr_Mus: wat een mooie serie, en idd is ook bijzonder om je eigen kinderen hier tussen te kunnen plaatsen, herkenbaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Na jarenlanglurken in dit topic kan ik hier eindelijk zelf posten! Voelt stiekem een beetje bijzonder om een eigen kindje tussen al die mooie fok!-kindjes kunnen plaatsen
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef Ssserpente het volgende:
Cooki, wat een verrassing dat je oudste zo donker is! Ik had verwacht dat ze twee hoogblonde kerels zou hebben! Mooi stel, hoor!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef bixister het volgende:
wij hebben weer eens schoolfoto's:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, hij nam afscheid op de kinderopvang en gaat naar het MKV en de bijbehorende schoolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef trui het volgende:
is ruben jarig? gefeliciteerd!(en haha wat een feesthoed joh, bijna topzwaar!
)
Zo verliep mijn haarkleuring ook Lijnloos, uiteindelijk is het donker geworden. Het kan dus nog allemaal goedkomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik snap er ook nog steeds geen hol van. Van pikzwart bij geboorte naar hoogblond 1,5 jaar later
Bijna goed... maar het is Antibesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef pessie het volgende:
Oeh Marineland in Monte Carlo? Of heet dat anders?
Mooie foto;s!!
Merel is ook klein! Ze is echt een kleine opdonder. En ze heeft nog zo'n babyface hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
wat heeft Mika mooie ogen
en FuenteWat lijkt Mereltje nog klein als ik zo naar haar kijk lijkt elin veeeeeeeeeeel ouder!! en wat wordt haar zus groot joh
98 centimeter ongeveerquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Fuente het volgende:
[..]
Merel is ook klein! Ze is echt een kleine opdonder. En ze heeft nog zo'n babyface hahaHoe groot is Elin nu? Merel is nog onder de 90 cm, maar ze groeit momenteel wel hard!
Jelief, wat een prachtstel heb je toch
quote:
Beetje overwerkt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]Je stoma.
Ik heb gedroomd dat ik bij je op kraamvisite kwam en dat Lex oorbellen in had. In z'n rechteroor een zwarte knop en links een BMW-logo.
i know..want elins zitzak is ook wat groener inmiddelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's geen putty hoor KD, da's Slime, dat was altijd al zo (uitkijken, ik kreeg de oranje variant niet overal uit
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Jelief het volgende:
Die fresco wordt ooit nog eens onder 5 lagen behang ontdekt als een vroeg werk van meesterschilder Ryan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
kiek
ik heb een soort van beessiejen Claudia_x gepulled
Leuk om te horen <3 iedereen zegt altijd dat hij precies zijn vader is!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
En Twinkly met je spam. <3 Hij lijkt echt wel op je zeg!
"Tot zo,tot zo!'' ''doeg,doei''quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef Twinkly het volgende:
Wolf gaat op reisWat zei hij ook alweer Poppejans? "daaag allemaal" ?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:17 schreef Moonah het volgende:
Rocka! Wat leuk om B-man weer eens te zien. Ik vind hem veranderd. Vroeger was hij meer rossig, toch?
En L!!!! Wat een knapperd!! Ze hebben dezelfde neus.
Mignonne, jouw oudste heeft wel een erg knap snoetje zeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef wickie het volgende:
Alle mooie lieve kindjes in dit topic![]()
![]()
Even tijd voor een vrolijk berichtje mij, na alle misere van de afgelopen tijd.
We waren een paar daagjes bijkomen en verzorgd worden bij mijn ouders. Eindelijk weer eens tijd om foto's te maken van m'n moppies![]()
Wiesje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mette werd 2 jaar, ze heeft samen met oma bellen geblazen en pakte samen met oom Rubbereend cadeautjes uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lacht!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn oudste zijn eerste schoolfoto![]()
[ afbeelding ]
Tis grappig want iedereen die de foto ziet zegt dat dus meteen. Ik ben ook heel blij met de foto. Was er al een beetje bang voor dat er een foto kwam waar ie weer zo moeilijk op keek!! Dus vind hem echt super gelukt!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hij lacht!
Prachtige ventjes heb je!![]()
En als ik Oona zie, moet ik vaak aan Emma van Keshet denken! Niet alleen vanwege de haarkleur, maar ook iets in haar gezichtje. Ik vind ze beiden dezelfde soort blik/uitstraling hebben ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Reilain het volgende:
Als ik Evie zie moet ik vaak aan Oona denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |