quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef bixister het volgende:
wij hebben weer eens schoolfoto's:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, hij nam afscheid op de kinderopvang en gaat naar het MKV en de bijbehorende schoolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef trui het volgende:
is ruben jarig? gefeliciteerd!(en haha wat een feesthoed joh, bijna topzwaar!
)
Zo verliep mijn haarkleuring ook Lijnloos, uiteindelijk is het donker geworden. Het kan dus nog allemaal goedkomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik snap er ook nog steeds geen hol van. Van pikzwart bij geboorte naar hoogblond 1,5 jaar later
Bijna goed... maar het is Antibesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef pessie het volgende:
Oeh Marineland in Monte Carlo? Of heet dat anders?
Mooie foto;s!!
Merel is ook klein! Ze is echt een kleine opdonder. En ze heeft nog zo'n babyface hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
wat heeft Mika mooie ogen
en FuenteWat lijkt Mereltje nog klein als ik zo naar haar kijk lijkt elin veeeeeeeeeeel ouder!! en wat wordt haar zus groot joh
98 centimeter ongeveerquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Fuente het volgende:
[..]
Merel is ook klein! Ze is echt een kleine opdonder. En ze heeft nog zo'n babyface hahaHoe groot is Elin nu? Merel is nog onder de 90 cm, maar ze groeit momenteel wel hard!
Jelief, wat een prachtstel heb je toch
quote:
Beetje overwerkt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]Je stoma.
Ik heb gedroomd dat ik bij je op kraamvisite kwam en dat Lex oorbellen in had. In z'n rechteroor een zwarte knop en links een BMW-logo.
i know..want elins zitzak is ook wat groener inmiddelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's geen putty hoor KD, da's Slime, dat was altijd al zo (uitkijken, ik kreeg de oranje variant niet overal uit
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Jelief het volgende:
Die fresco wordt ooit nog eens onder 5 lagen behang ontdekt als een vroeg werk van meesterschilder Ryan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
kiek
ik heb een soort van beessiejen Claudia_x gepulled
Leuk om te horen <3 iedereen zegt altijd dat hij precies zijn vader is!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
En Twinkly met je spam. <3 Hij lijkt echt wel op je zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |