"Tot zo,tot zo!'' ''doeg,doei''quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef Twinkly het volgende:
Wolf gaat op reisWat zei hij ook alweer Poppejans? "daaag allemaal" ?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:17 schreef Moonah het volgende:
Rocka! Wat leuk om B-man weer eens te zien. Ik vind hem veranderd. Vroeger was hij meer rossig, toch?
En L!!!! Wat een knapperd!! Ze hebben dezelfde neus.
Mignonne, jouw oudste heeft wel een erg knap snoetje zeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef wickie het volgende:
Alle mooie lieve kindjes in dit topic![]()
![]()
Even tijd voor een vrolijk berichtje mij, na alle misere van de afgelopen tijd.
We waren een paar daagjes bijkomen en verzorgd worden bij mijn ouders. Eindelijk weer eens tijd om foto's te maken van m'n moppies![]()
Wiesje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mette werd 2 jaar, ze heeft samen met oma bellen geblazen en pakte samen met oom Rubbereend cadeautjes uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lacht!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn oudste zijn eerste schoolfoto![]()
[ afbeelding ]
Tis grappig want iedereen die de foto ziet zegt dat dus meteen. Ik ben ook heel blij met de foto. Was er al een beetje bang voor dat er een foto kwam waar ie weer zo moeilijk op keek!! Dus vind hem echt super gelukt!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hij lacht!
Prachtige ventjes heb je!![]()
En als ik Oona zie, moet ik vaak aan Emma van Keshet denken! Niet alleen vanwege de haarkleur, maar ook iets in haar gezichtje. Ik vind ze beiden dezelfde soort blik/uitstraling hebben ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Reilain het volgende:
Als ik Evie zie moet ik vaak aan Oona denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |