MOOIE NAGELS HEB JE OMG FAPFAPquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk oude foto vond ik net tussen mn bookmarks
Vanochtend is het half 6 geworden.quote:
Da's niet zo mooi inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stomme nagellak is dat omdat hij meteen bam witt randje daar
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk oude foto vond ik net tussen mn bookmarks
dan moet je het nagellakpotje weggooienquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stomme nagellak is dat omdat hij meteen bam witt randje daar
IK NATUURLIJKquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is goed ik begin om 21:23:49wie het eerste klaar is ?
watquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nooit gedaan? In een kring met een radio in het midden, waaruit spannende verhalen schallen.
quote:
inb4 kutstudent 'je mag de mijne wel lenen'quote:
Ik ben hermafrodiet.quote:
Ik voel me seksueel aangevallen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
inb4 kutstudent 'je mag de mijne wel lenen'
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
Klinker. Ga jij morgen nog naar Noah and the Whale?
quote:
Ik moet dat eens een keer onder een sneltoets zetten ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat ik fap.
Mensen die happen.
Helaas niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
Klinker. Ga jij morgen nog naar Noah and the Whale?
In die tijd kan er veel veranderen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dat eens een keer onder een sneltoets zetten ofzo
Zoals je ook al bier bent gaan drinkenquote:
Bierquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoals je ook al bier bent gaan drinken
Waar moet het toch heen met jou. Je groeit zo op voor galg en rad.
hoe voelt jouw piemel dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt net als mijn piemel maar dan groter
Van de week heb ik Heineken gedronken, min of meer gedwongen omdat ze niks anders hadden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heineken
Terechte klacht.
MAG IK AANRAKEN?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als een zijdezachte geoliede scheepsmast
Haha, kut voor je.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de week heb ik Heineken gedronken, min of meer gedwongen omdat ze niks anders hadden.
Fijne internetvriend ben jij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Eigen schuld.
Zoals het hoortquote:
WAT DOE JE HOE MOET IK NU WETEN HOE HET PRECIES VOELTquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er staat niet eens gek achter
[..]
nee
Vind een scheepsmacht die zijdezacht is en geolied en je weet hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT DOE JE HOE MOET IK NU WETEN HOE HET PRECIES VOELT
wat als jij de enige bent die hem heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vind een scheepsmacht die zijdezacht is en geolied en je weet het
Gewoon broer en zusquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
"een goede vriend en ik op vakantie in Gran Canaria"
Ha, ja ja.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan doe normaal aub. Zo ken ik je niet viese conjo.
quote:Now the midget jumps outta the cabinet and stomps the policemen on his toe
The policemen hoppin around on 1 leg screamin "son of bitch" while he runs under the table
He yells ''freeze'' dives over the table and lands on the midget...while the midget is kickin
real fast screamin out bridget,bridget ,
"She yells darlin don't hurt em'"
He says bridget get yo' ass back...then he continue to ruff up the midget as if the midget was under attack...
Then bridget runs up to her room, goes in her purse and pulls a number out...
The police puts him on the table and yells "Man, what the hell you doin' in my house?!"
He whips cherry pie crust off his mouth and says man, i was paid not to tell you
Then the police pulls his gun out and yells trespassin man I got the right to shoot you..
The midget says mr. the man that pay me to this would kill me if i tell
He points the gun in his face, the midget say ''god i think i just shited on myself''
Now at Sylvester's house Twon gotta patch on his shoulder playin cards gettin alone
There laughing and talking when Sylvester says Gwendolyn, baby, get the phone
Then she walks away from the table picks it up and say "hello" there's a lady on the other line panic-n-
cryin and talkin all offf the wall,
Gwen says wait slow down, who am i talkin tooo
"My names bridget and i found your number in my husband's pocket, I had to call you"
2mins later Gwen shakin her head sayin girl i understand, Sylvester says who is it baby?
She hangs up and gives him the address,
Now meanwhile back at the policemen house the midget cryin his ass off while he lyin threw his teeth bout
to get lil ass told off,
Then bridget bust in the kitchen with a double barrow sayin "james i can't let you do this"
Then he looks at her and says what? you shoot me for this
fuckin midget she says "I love him"
Now bridget and james stairin each other down slowly backin apart..then the midget takes his inhaler out
and says this is not good for my heart,
Then james says bridget don't make me do this baby put the gun down...thats when Sylvester and Twon
busted up in the house... and says you put the gun down..whoo while Twon & Sylvester sniffen around...
tryina firgure out whats that smell...as they turn and look at each other like whaaat the...hell.....?
Jij hebt me zo gemaakt met al je vreemdgaan praatjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan doe normaal aub. Zo ken ik je niet viese conjo.
Alleen al door die schrijfstijl snap ik er geen zak van. Wat is deze.quote:
Schijnt in Volendam wel normaal te zijn ja.quote:
Ja godverdomme. Beetje jatten uit andere topics.quote:
Sry.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt me zo gemaakt met al je vreemdgaan praatjes
Dat topicquote:
HET IS TOF OMG KAASROL DIT MOET JE ZIEN:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen al door die schrijfstijl snap ik er geen zak van. Wat is deze.
Ik moest al giechelen toen Dastan piemel zei.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
Wel terecht hoor Jan. Klinkie kan het niet handelen als je iets "vies" zegt.
piemel waar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest al giechelen toen Dastan piemel zei.
dinklumpquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS TOF OMG KAASROL DIT MOET JE ZIEN:
Vast in de Kast - R. Kelly
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest al giechelen toen Dastan piemel zei.
Doet me denken aan die southpark aflevering.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In het vondelpark.
[..]
Eigen gemis.
moest KB weer lachen?quote:
ik vind van welquote:
dan ben ik rob fruithofquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niemand mag dat. Alleen Rob Fruithof maar die kan niet anders
Kreeg niet eens een reactie, de teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
R_R wat had je voor twijfelachtige opmerking verwacht over klinkie?
Dat was de bedoeling ja maar toen smste iemand me voor ik ging slapen, precies toen viel mijn telefoon uit, smsje weg, en ik probeer het nu aan de praat te krijgen MAAR DAT LUKT NIETquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ging jij niet 2 uur geleden al naar bed?
lolquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja maar toen smste iemand me voor ik ging slapen, precies toen viel mijn telefoon uit, smsje weg, en ik probeer het nu aan de praat te krijgen MAAR DAT LUKT NIET
Dat komt omdat jij het er niet om doet. En die meid wel. Met haar spiegel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg niet eens een reactie, de teleurstelling.
Helemaal wel, er staat sexy foto op het briefje alles.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het er niet om doet. En die meid wel. Met haar spiegel.En haar canon.
Ik moet het toch ergens kwijt, ik kan natuurlijk ook een gat in de muur slaan maar dat geeft zo'n rotzooi.quote:
quote:
Jij hebt de discussie gewonnen. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
De datum waarop R_R zijn account heeft aangemaakt is ver voor zijn studententijd, namelijk zijn tijd op de middelbare school. Voorts staat het helemaal niet ter discussie hoe mensen op de universiteit worden genoemd, maar hoe de cursisten van het hbo worden genoemd.
Spannondquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook
Morgen eeerste dag stage wel goeie indruk maken mazzel
Dat verheugt mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Zeg Splutje, ik herinner jou nog van EXA 10.
Ik en zakken? Waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Was jij gezakt dat je ook in EXA '11 te vinden was?
Ik denk dat wel recht hebt op een modfunctie in '12quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
Nee, havo gedaan, toen vwo gaan doen maar toen wel gezakt op enkele tienden en nu ben ik ook te vinden in EXA 12.
Ik was ook in EXA '09 een lurker, want vmbo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik denk dat wel recht hebt op een modfunctie in '12
Enkel users die 'Kutstudent' heten krijgen een perm ban. De rest krijgen een vrijstelling van notes en/of bans.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu mod heel dat forum dood man.Op elke post van bazenusers zit hij wel te zeiken.
succes met zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Broeder in de strijd. Wat moet je nog doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef tdrone het volgende:
hoi Oscar
moet nog schooldingen doen rond deze tijd
literatuurraport verbeterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Broeder in de strijd. Wat moet je nog doen?
Opdrachtje dat 35% meetelt voor een vakquote:
Jij bent er ook zo een.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Opdrachtje dat 35% meetelt voor een vakHad het allang af kunnen hebben maar had gerekend op nachtwerk dus dat gaat het worden ook
Ja man. Ik denk de hele tijd "boeiend toch tijd genoeg" en dan doe ik weer een uur niks. Terwijl ik stiekem toch wel mijn bedje in zou willenquote:
Ik mag jou wel. EXA 2010 was tot een bepaald punt toch baas. Daarna ging het snel bergafwaarts.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja man. Ik denk de hele tijd "boeiend toch tijd genoeg" en dan doe ik weer een uur niks. Terwijl ik stiekem toch wel mijn bedje in zou willen
Waarom dan niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Omdat ik je niet aardig vind. Dacht dat het onderhand wel duidelijk was.
ja hoor dikke prima en daarquote:
ja ook wel goed maar weet niet zeker, zou even moeten kijken maar ik sta buiten dus beetje ongepast gr grquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja hoor dikke prima en daar
Doet me opeens aan het volgende topic denkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat een lollerkapsel heeft die gozer van the hype, probeert zeker op noel gallagher te lijken ofzo
Nou!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou die kinderen allemaal doodschoppen. Ik word al gek van 1 jengelend mormel in de trein.
Post #5 daar is me wel even een bazenpost van jewelste zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Doet me opeens aan het volgende topic denken
Het mooiste liedje ooit is verkracht
Flikker op man, ik sta boven alles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef xCore het volgende:
Je eigen post een bazenpost vinden. Dat maakt SES wel uit.
Je begint het al te leren. Narcisme is een feest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flikker op man, ik sta boven alles.
Stiekem is iedereen een narcist, ook jij. Maar degenen die ervoor uitkomen worden de ongekroonde keizers van de wereld.quote:
Danku.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
R_R IS EEN BAAS KLAAR GEEN DISCUSSIE MOGELIJK
quote:
quote:
Meer dan terecht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
Ik kijk ook de ganse dag in het water naar mijn weerspiegeling.
Treurigheid was dat altijd ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Jumpecht wat een faalmuziek was dat. Ik weet nog wel, toen ik 17 was en ik ging op stap gingen die mongooltjes jumpen in de kroeg
![]()
Hahahah waren ook altijd dezelfde mensen in de kroegquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Treurigheid was dat altijd ja.Ik vind het wel prima, kon ik die sletten regelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahah waren ook altijd dezelfde mensen in de kroeg![]()
Leuke foto Kutstudent. Wist niet dat je zo wiskundig was.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat soort figuren, en "kaalkopjes".
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat soort figuren, en "kaalkopjes".
Coone staat waarschijnlijk op Qlimaxquote:
verneukt + sonde van je tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Coone staat waarschijnlijk op Qlimax![]()
. Met hardstyle dan, maar als nog.
jij bent altijd lekker, dus ik vind alles bestquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Zal ik deze winter m'n haar bruin verven? Ik vind mezelf met bruin haar 10 keer lekkerder dan met blond.
Coone ja.quote:
Haten op coone.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Coone staat waarschijnlijk op Qlimax![]()
. Met hardstyle dan, maar als nog.
Dat geluid wat vrij kwam toen ik in mijn luiers poepte was nog beter dan die zooi die Coone in elkaar flanst.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haten op coone.Coone maakte al vette muziek toen jij nog in je luiers poepte.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat geluid wat vrij kwam toen ik in mijn luiers poepte was nog beter dan die zooi die Coone bij elkaar flanst.
fapfapquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze bazenfoto, die moest ik even delen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt wel een Anita daar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Niet baas, gaarne doorgaan met koken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fack heb jij het over. Toen ik in m'n luiers poepte was hij een jochie van 11 of zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haten op coone.Coone maakte al vette muziek toen jij nog in je luiers poepte.
Iedereen denkt het, Kutstudent zegt het, R_R beaamt het.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen denkt het, Kutstudent zegt het, R_R beaamt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |