Alleen al door die schrijfstijl snap ik er geen zak van. Wat is deze.quote:
Schijnt in Volendam wel normaal te zijn ja.quote:
Ja godverdomme. Beetje jatten uit andere topics.quote:
Sry.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt me zo gemaakt met al je vreemdgaan praatjes
Dat topicquote:
HET IS TOF OMG KAASROL DIT MOET JE ZIEN:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen al door die schrijfstijl snap ik er geen zak van. Wat is deze.
Ik moest al giechelen toen Dastan piemel zei.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
Wel terecht hoor Jan. Klinkie kan het niet handelen als je iets "vies" zegt.
piemel waar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest al giechelen toen Dastan piemel zei.
dinklumpquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS TOF OMG KAASROL DIT MOET JE ZIEN:
Vast in de Kast - R. Kelly
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest al giechelen toen Dastan piemel zei.
Doet me denken aan die southpark aflevering.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In het vondelpark.
[..]
Eigen gemis.
moest KB weer lachen?quote:
ik vind van welquote:
dan ben ik rob fruithofquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niemand mag dat. Alleen Rob Fruithof maar die kan niet anders
Kreeg niet eens een reactie, de teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
R_R wat had je voor twijfelachtige opmerking verwacht over klinkie?
Dat was de bedoeling ja maar toen smste iemand me voor ik ging slapen, precies toen viel mijn telefoon uit, smsje weg, en ik probeer het nu aan de praat te krijgen MAAR DAT LUKT NIETquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ging jij niet 2 uur geleden al naar bed?
lolquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja maar toen smste iemand me voor ik ging slapen, precies toen viel mijn telefoon uit, smsje weg, en ik probeer het nu aan de praat te krijgen MAAR DAT LUKT NIET
Dat komt omdat jij het er niet om doet. En die meid wel. Met haar spiegel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg niet eens een reactie, de teleurstelling.
Helemaal wel, er staat sexy foto op het briefje alles.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het er niet om doet. En die meid wel. Met haar spiegel.En haar canon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |