Waarom dan niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Omdat ik je niet aardig vind. Dacht dat het onderhand wel duidelijk was.
ja hoor dikke prima en daarquote:
ja ook wel goed maar weet niet zeker, zou even moeten kijken maar ik sta buiten dus beetje ongepast gr grquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja hoor dikke prima en daar
Doet me opeens aan het volgende topic denkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat een lollerkapsel heeft die gozer van the hype, probeert zeker op noel gallagher te lijken ofzo
Nou!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou die kinderen allemaal doodschoppen. Ik word al gek van 1 jengelend mormel in de trein.
Post #5 daar is me wel even een bazenpost van jewelste zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Doet me opeens aan het volgende topic denken
Het mooiste liedje ooit is verkracht
Flikker op man, ik sta boven alles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef xCore het volgende:
Je eigen post een bazenpost vinden. Dat maakt SES wel uit.
Je begint het al te leren. Narcisme is een feest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flikker op man, ik sta boven alles.
Stiekem is iedereen een narcist, ook jij. Maar degenen die ervoor uitkomen worden de ongekroonde keizers van de wereld.quote:
Danku.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
R_R IS EEN BAAS KLAAR GEEN DISCUSSIE MOGELIJK
quote:
quote:
Meer dan terecht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
Ik kijk ook de ganse dag in het water naar mijn weerspiegeling.
Treurigheid was dat altijd ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Jumpecht wat een faalmuziek was dat. Ik weet nog wel, toen ik 17 was en ik ging op stap gingen die mongooltjes jumpen in de kroeg
![]()
Hahahah waren ook altijd dezelfde mensen in de kroegquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Treurigheid was dat altijd ja.Ik vind het wel prima, kon ik die sletten regelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahah waren ook altijd dezelfde mensen in de kroeg![]()
Leuke foto Kutstudent. Wist niet dat je zo wiskundig was.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat soort figuren, en "kaalkopjes".
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat soort figuren, en "kaalkopjes".
Coone staat waarschijnlijk op Qlimaxquote:
verneukt + sonde van je tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Coone staat waarschijnlijk op Qlimax![]()
. Met hardstyle dan, maar als nog.
jij bent altijd lekker, dus ik vind alles bestquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Zal ik deze winter m'n haar bruin verven? Ik vind mezelf met bruin haar 10 keer lekkerder dan met blond.
Coone ja.quote:
Haten op coone.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Coone staat waarschijnlijk op Qlimax![]()
. Met hardstyle dan, maar als nog.
Dat geluid wat vrij kwam toen ik in mijn luiers poepte was nog beter dan die zooi die Coone in elkaar flanst.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haten op coone.Coone maakte al vette muziek toen jij nog in je luiers poepte.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat geluid wat vrij kwam toen ik in mijn luiers poepte was nog beter dan die zooi die Coone bij elkaar flanst.
fapfapquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze bazenfoto, die moest ik even delen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt wel een Anita daar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Niet baas, gaarne doorgaan met koken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fack heb jij het over. Toen ik in m'n luiers poepte was hij een jochie van 11 of zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haten op coone.Coone maakte al vette muziek toen jij nog in je luiers poepte.
Iedereen denkt het, Kutstudent zegt het, R_R beaamt het.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen denkt het, Kutstudent zegt het, R_R beaamt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |