Ik moet het toch ergens kwijt, ik kan natuurlijk ook een gat in de muur slaan maar dat geeft zo'n rotzooi.quote:
quote:
Jij hebt de discussie gewonnen. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
De datum waarop R_R zijn account heeft aangemaakt is ver voor zijn studententijd, namelijk zijn tijd op de middelbare school. Voorts staat het helemaal niet ter discussie hoe mensen op de universiteit worden genoemd, maar hoe de cursisten van het hbo worden genoemd.
Spannondquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook
Morgen eeerste dag stage wel goeie indruk maken mazzel
Dat verheugt mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Zeg Splutje, ik herinner jou nog van EXA 10.
Ik en zakken? Waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Was jij gezakt dat je ook in EXA '11 te vinden was?
Ik denk dat wel recht hebt op een modfunctie in '12quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
Nee, havo gedaan, toen vwo gaan doen maar toen wel gezakt op enkele tienden en nu ben ik ook te vinden in EXA 12.
Ik was ook in EXA '09 een lurker, want vmbo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik denk dat wel recht hebt op een modfunctie in '12
Enkel users die 'Kutstudent' heten krijgen een perm ban. De rest krijgen een vrijstelling van notes en/of bans.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu mod heel dat forum dood man.Op elke post van bazenusers zit hij wel te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |