succes met zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Broeder in de strijd. Wat moet je nog doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef tdrone het volgende:
hoi Oscar
moet nog schooldingen doen rond deze tijd
literatuurraport verbeterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Broeder in de strijd. Wat moet je nog doen?
Opdrachtje dat 35% meetelt voor een vakquote:
Jij bent er ook zo een.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Opdrachtje dat 35% meetelt voor een vakHad het allang af kunnen hebben maar had gerekend op nachtwerk dus dat gaat het worden ook
Ja man. Ik denk de hele tijd "boeiend toch tijd genoeg" en dan doe ik weer een uur niks. Terwijl ik stiekem toch wel mijn bedje in zou willenquote:
Ik mag jou wel. EXA 2010 was tot een bepaald punt toch baas. Daarna ging het snel bergafwaarts.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja man. Ik denk de hele tijd "boeiend toch tijd genoeg" en dan doe ik weer een uur niks. Terwijl ik stiekem toch wel mijn bedje in zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |