Dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Erasmo het volgende:
Weer @ kazerne, ben naar een opstapperskamer verplaatst
Ik herinner me een aantal jaren terug... in de winter stak ik een 50-km weg over omdat ik een boodschap moest halen; een oudere vrouw >70 lag daar aangereden door een auto op de weg. Gevraagd of ik kon helpen, gelukkig vlakbij een bank met een EHBO-kist. Politie kwam eraan om de boel af te zetten voordat de ambulance er was. Inmiddels met gaasjes het gat op haar hoofd afgedekt toen er een agentje aankwam (niet ouder dan 25).quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen in de functie van agent, er bestaat een kans dat je die nodig hebt.
aka sip in je ypr zitten terwijl de rest peppie dingen doet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Braamyo het volgende:
Morgen lekker vechten !!! 36 uurs oefening in marnerwaard. YEUY !
Petje af voor de Politie en Kmar die alert reageerden tijdens het drama in Apeldoorn en meteen met eerste hulp begonnen, want je moet dan theorie en de praktijk van chaos om je heen combineren. Wat ik daar zag was zeker een pluim waard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik herinner me een aantal jaren terug... in de winter stak ik een 50-km weg over omdat ik een boodschap moest halen; een oudere vrouw >70 lag daar aangereden door een auto op de weg. Gevraagd of ik kon helpen, gelukkig vlakbij een bank met een EHBO-kist. Politie kwam eraan om de boel af te zetten voordat de ambulance er was. Inmiddels met gaasjes het gat op haar hoofd afgedekt toen er een agentje aankwam (niet ouder dan 25).
Toentertijd was ik nog verzorgster en ik had mijn "voetbaljas" aan, daar had ik standaard latex handschoenen inzitten die ik toen ook aangetrokken had. Maar meneer agent vond het blijkbaar interessant om zonder enige nuttige reden aan het bebloede hoofd te zitten van mevrouw. Toch even gevraagd of hij niet even wat handschoentjes aan moest trekken....
Op dat moment heb je niet echt veel vertrouwen in de EHBO skills van agenten.....
Winkels zoals Mycom zetten ook wel eens computers onder hun eigen naam in elkaar en die zijn ook erg goed, ze gaan namelijk niet hun eigen naam te grabbel gooienquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Sam heeft in tegenstelling tot mij wél verstand van hardware.
Die vent wou 745 (inc. windows licentie dan) euro van me hebben, dus heb alle losse componenten gewoon op internet gekocht, scheelde nogal wat.quote:
Oh.. mijn egoquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Sam heeft in tegenstelling tot mij wél verstand van hardware.
Nou.. gelukkig nietquote:
Oh godd no!quote:
Succes!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:33 schreef Maitje het volgende:
Moge!
Examen.. Ben benieuwd of ik bevoegd ben levens te redden!
Good luck!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:33 schreef Maitje het volgende:
Moge!
Examen.. Ben benieuwd of ik bevoegd ben levens te redden!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:08 schreef Lotusss het volgende:
Moggel!
De poezels hebben weer aan de speed gezeten geloof ik.... *zucht*
Enigequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:01 schreef Thaboel het volgende:
Bevoegt of niet als je de enigste bent die erbij staat hoop ik toch dat je iets doet.
Oja en veul te vroeg opschool door m'n vertrouwen in het ov. Half 10@haarlem
3 oktober dit jaar maar overgeslagen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, na een weekendje buitenleven toch maar weer aan de studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |