quote:
Niet schrikken als je ribben hoort breken. Hoort erbij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Maitje het volgende:
Goed te horen Braam!
Nee, daar ben ik deze week niet. Zit gewoon in Amsterdam de hele week op school. Morgen 1e examen, reanimatie. Ben benieuwd!
wat was mijn goeie idee? MOet ik toch ff terug lezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Thaboel het volgende:
Druk dagje morgen: school en daar weer lekker 3uur sporten. Daarna ff een balletje slaan @ golfbaan en 's avond lekker de sportschool in.
Oeh en braamyo vind dat ik het goed doe (nee niet sexueel!!)
En als je slachtoffer in je mond kotstquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet schrikken als je ribben hoort breken. Hoort erbij.
Je comment @ foto op fbquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Braamyo het volgende:
@thaboel, heb ff geen idee waar je het over hebt xD
Dokter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Godskolere..
Heb al een paar dagen na het hardlopen (dus niet tijdens..) steken rond m'n linkerlies, als ik na het hardlopen thuis een beetje loop of steun op het linkerbeen. Vaak is het binnen 1 à 2 dagen weer weg tot na de volgende keer hardlopen..
Iemand nog tips?
1 tip, gewoon blijven doorademen!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Godskolere..
Heb al een paar dagen na het hardlopen (dus niet tijdens..) steken rond m'n linkerlies, als ik na het hardlopen thuis een beetje loop of steun op het linkerbeen. Vaak is het binnen 1 à 2 dagen weer weg tot na de volgende keer hardlopen..
Iemand nog tips?
Mee bezigquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 tip, gewoon blijven doorademen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |