Kijk dan maar eens naar dat filmpje waar Mr Bean van een lantaarnpaal een AED maakt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zag ooit in een humoristisch filmpje hoe iemand met een luchtbedpomp iemand zat te beademen.
BTW, morgenavond weer mijn eerste EHBO les van het seizoenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar dat filmpje waar Mr Bean van een lantaarnpaal een AED maakt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar dat filmpje waar Mr Bean van een lantaarnpaal een AED maakt.
Nee, mijn anniepop werkt gewoon goed meequote:
Klopt, maar naast rijden in een auto doen we ook surveillance per fiets of te voetquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Kans dat het gebeurt is juist heel groot als je het niet doet![]()
Maar ik dacht juist dat reanimatie uit het pakket was gehaald doordat er op elke auto een AED zit?
Ik denk dat het wel impact op je heeft als je straks echt een persoon aan het reanimeren bent...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat roept bijna elke instructeur alleen maar om cursisten geen angst voor reanimeren te geven.
Geef jij maar eens een gemiddeld of oudere persoon hartmassage. Tijdens de eerste duw beginnen er al ribben te kraken.
Als je te hard blaast wel joahquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat.
En kots can het slachtoffer in je mond! Omnomnom!
Btw, ErwinRommel en ik zitten nu aan de laatste BBQ van het jaar!
Meestal zitten ze wel bij aed's maar goed, die heb je niet altijd bij de hand. Sommige korpsen geven zo'n masker aan hun agenten, mijn korps niet. Denk wel dat ik er 1 aanschaf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Verpleegkundigen hebben daarvoor een beademingsmasker, ik weet niet of ze die ook bij die diffribillator kastjes hebben?
Ik heb de (nieuwe) poppen bij onze EHBO vereniging maar Bob en Sander gedooptquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, mijn anniepop werkt gewoon goed mee
[..]
Klopt, maar naast rijden in een auto doen we ook surveillance per fiets of te voet.
[..]
Ik denk dat het wel impact op je heeft als je straks echt een persoon aan het reanimeren bent...
[..]
Als je te hard blaast wel joah
[..]
Meestal zitten ze wel bij aed's maar goed, die heb je niet altijd bij de hand. Sommige korpsen geven zo'n masker aan hun agenten, mijn korps niet. Denk wel dat ik er 1 aanschaf.
Geen vrouwlijke versie aanwezig?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de (nieuwe) poppen bij onze EHBO vereniging maar Bob en Sander gedoopt
Sinds een jaar niet meer.quote:
Correct.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
Ik denk dat het wel impact op je heeft als je straks echt een persoon aan het reanimeren bent...
quote:Meestal zitten ze wel bij aed's maar goed, die heb je niet altijd bij de hand. Sommige korpsen geven zo'n masker aan hun agenten, mijn korps niet. Denk wel dat ik er 1 aanschaf.
Discriminatie!!!quote:
Hier heetten ze Annie.. zowel niet mannelijk als vrouwelijk.. was toch hermafrodiet??quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de (nieuwe) poppen bij onze EHBO vereniging maar Bob en Sander gedoopt
quote:
Bob en Sander hebben iig geen tieten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hier heetten ze Annie.. zowel niet mannelijk als vrouwelijk.. was toch hermafrodiet??
Ik denk dat deze net een cupje a haalt.. alhoewel..... Je ken het ook zien als enurme spieren...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Bob en Sander hebben iig geen tieten!
Is er een reden dat er nu twee zonder tieten zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Bob en Sander hebben iig geen tieten!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik denk dat deze net een cupje a haalt.. alhoewel..... Je ken het ook zien als enurme spieren...
Geeeeen idee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er een reden dat er nu twee zonder tieten zijn?
Vraag eens.quote:
Als ik het me herinner, dan zal ik het morgenavond even vragen.....quote:
Nee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAh das dan ook meteen mission impossible, ik zit in Eindhoven en MIddelburg
Nee, sinds gister avond weer thuis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik het me herinner, dan zal ik het morgenavond even vragen.....
Jij zit nog in Bosnië?
Moet je binnenkort maar eens aan ER vertellenquote:
Dat komt goed. Nog 3 weken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je binnenkort maar eens aan ER vertellen
why?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Erasmo het volgende:
Weer @ kazerne, ben naar een opstapperskamer verplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |