SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 17:24:36 ]
u lucky woman!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit gaat zo lekker kokeneen man in de keuken is sexy!!
ik ga lekker naar een bbq nuquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit gaat zo lekker kokeneen man in de keuken is sexy!!
Echt wel! Maar mag ook wel na mijn vorige vriendjes die pure evil waren.quote:
Ga je chickies scorenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt wel! Maar mag ook wel na mijn vorige vriendjes die pure evil waren.
Nu heb ik een droommanHelaas heeft hij geen broer waar ik je aan kan koppelen Shar. Hij heeft 1 broertje en die is en al bezet en lang niet zo leuk als fruit!
Sorry maar mocht ik ooit nog een leuke man tegen komen zal ik zorgen dat ie richting Amsterdam gaat!quote:
Wat ga je eten dan?quote:
Nee joh.. Ik bewaar mezelf voor Sharquote:
Zul je toch een keer langs moeten gaan, anders kan dat wel eens lang gaan durenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zul je toch een keer langs moeten gaan, anders kan dat wel eens lang gaan duren
spinazie met kipstukjes en boursin en tortellinis etcquote:
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Maar ik geef je groot gelijk! Shar is![]()
Nog steeds niet?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt wel! Maar mag ook wel na mijn vorige vriendjes die pure evil waren.
Nu heb ik een droommanHelaas heeft hij geen broer waar ik je aan kan koppelen Shar. Hij heeft 1 broertje en die is en al bezet en lang niet zo leuk als fruit!
Na jaren? Gewoon halverwege verder gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:34 schreef Solique het volgende:
Ik mag nog wachten op mijn ouders voordat ik kan eten
Ben eindelijk na wat jaren eens verder gegaan met Gears of War.
Fruuty ik kon geloof ik morgen 2 vogeltjes ophalenquote:
Whu?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruuty ik kon geloof ik morgen 2 vogeltjes ophalen
seizoen 4 isquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nein
Dexter is een leuke serie... Ben nu halverwege seizoen 3
Haha ja ze waren zooo vervelend gisteren, maar nu zitten ze lekker te snoezen dus mogen ze wel blijven.quote:
hh hh h hh h h h h hhquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja ze waren zooo vervelend gisteren, maar nu zitten ze lekker te snoezen dus mogen ze wel blijven.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had chapter 1 uitgespeeld, daarna nooit meer verder gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Na jaren? Gewoon halverwege verder gegaan
Veel mensen hebben de glitches door... Je kan gewoon door rotsen schieten bijvoorbeeld...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef wc-eend het volgende:
Blergh... ik zuig in Battlefield 3 béta... UMP lijkt wel een sniper-wapen en iedereen lijkt sneller en beter te schieten dan ik...
Oh.. een direct hit met een raket van de engineer.. is dus gewoon geen kill...
Zowat elke bug is al ontdekt, ook al mensen gezien die onder de metro lagen en daardoor iedereen neer konden maaien. Alleen die gasten doden is zowat onmogelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de glitches door... Je kan gewoon door rotsen schieten bijvoorbeeld...
En? Tof?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef Solique het volgende:
Katten
Blijven mooie beesten
[..]
Had chapter 1 uitgespeeld, daarna nooit meer verder gegaan
Ben nu bij de laatste chapter
Wel tof, maar ik ben niet zo hooked als vele anderen.quote:
FUCKING WAAAAAAAANTquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef Mday het volgende:
HOLY CRAP
http://www.computerandvid(...)orlds-first-verdict/
quote:
kom hier maar ps3en hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Mday het volgende:
[..]
en de FOKKING PC VERSIE is naast AssCreed gewoon uitgesteld tot november! 'omdat piracy' ! FLIKKER TOCH OP MET DIE MEUK, ZO WERK JE HET ALLEEN MAAR IN DE HAND!
/caps
lutsers.
ik denk dat er achter de schermen echt strijd ontstaat als die eerder dan release verschijnt in de brievenbus fan F!g
Lullige is nog dat de meeste al bekend waren tijdens de Alphaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowat elke bug is al ontdekt, ook al mensen gezien die onder de metro lagen en daardoor iedereen neer konden maaien. Alleen die gasten doden is zowat onmogelijk.
Uhm, de closed/open beta is de Alphaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lullige is nog dat de meeste al bekend waren tijdens de Alpha
Ligt op dag 1 op mijn matquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef Mday het volgende:
HOLY CRAP
http://www.computerandvid(...)orlds-first-verdict/
Hier voor is ook nog een sessie geweest hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Uhm, de closed/open beta is de Alpha
[..]
Ligt op dag 1 op mijn mat
3 sessies zelfsquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier voor is ook nog een sessie geweest hoor
True, want dezelfde bugs en glitches zitten erinquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Solique het volgende:
Ik ga weer eens wat potjes bf3 spelen
[..]
3 sessies zelfs
Maar de huidige beta verschilt weinig met de alpha's.
Ze zeggen dat dit een 4 maanden oude build is, maar waarom zou je daarmee gaan beta testen een maand voor de releasequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Solique het volgende:
Ik ga weer eens wat potjes bf3 spelen
[..]
3 sessies zelfs
Maar de huidige beta verschilt weinig met de alpha's.
Omdat ze hiermee het netwerk testen, niet de gamequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit een 4 maanden oude build is, maar waarom zou je daarmee gaan beta testen een maand voor de release
Maar waarom dan niet een nieuwere build? Straks demotiveer je mensen de game te halenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat ze hiermee het netwerk testen, niet de game
Om juist niet teveel weg te geven van de gamequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet een nieuwere build? Straks demotiveer je mensen de game te halen
Nou dan hebben ze daar nog wat aan te doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kan je beter doen door levels/wapens/modes te beperken lijkt me, in plaats van kwaliteit te beperkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Om juist niet teveel weg te geven van de game
slechte test voor het netwerk dan, als er in de nieuwere versie een netwerkfout zit komen ze daar pas na de release achterquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de netwerkmodule los staat van de grafische module.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Tain het volgende:
[..]
slechte test voor het netwerk dan, als er in de nieuwere versie een netwerkfout zit komen ze daar pas na de release achter
Dit soort dingen kunnen best verkeerde waardes naar de netwerkmodule sturen, waardoor je een server onderuit trektquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de netwerkmodule los staat van de grafische module.
Daarom de beta nuquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen best verkeerde waardes naar de netwerkmodule sturen, waardoor je een server onderuit trekt
mee eens hoor, maar ik begrijp ook het feit dat ze de beta uitbrengen om wat hype te creeëren. dit is wel een beetje glad ijs, want hij zit vol met bugs en quite frankly vind ik op metro geen zak aan.quote:
Uncharted binnenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee en vandaag ook niet want maandag geen post
Ik kreeg een hartverzakking. Ik dacht even dat je het over deel 3 had.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking. Ik dacht even dat je het over deel 3 had.
ik was het weekend al verkouden en steeds keelpijn, maar nu ook koorts enzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Je voelt je vandaag gewoon beroerd of zo?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was het weekend al verkouden en steeds keelpijn, maar nu ook koorts enzo
Nog 2 maandjesquote:
Ben nog bezig deel 1 aan het uit te spelenquote:
Dat wordt deurspeulen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nog bezig deel 1 aan het uit te spelen
ja het schijnt wel te heersenquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Solique het volgende:
[..]Als het echt niet te doen is beter een dagje (of meer) rust nemen om beter te worden dan door blijven sukkelen
Hier opeens last van mijn keel sinds vanmorgen
Dat ga ik echt niet halen voor release: ben nu bezig om Gears of War 1, Infamous 1 en Uncharted 1 uit te spelen. Tevens wil ik Batman AA nog eens uitspelen zodat ik gelijk met Batman AC verder kan.quote:
Lekkerquote:
BATMAN AA!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet halen voor release: ben nu bezig om Gears of War 1, Infamous 1 en Uncharted 1 uit te spelen. Tevens wil ik Batman AA nog eens uitspelen zodat ik gelijk met Batman AC verder kan.
[..]
Lekker
MDAY MDAY!quote:
Mijn PS3 is eigenlijk al een paar weken niet meer aangeweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
Dat ga ik echt niet halen voor release: ben nu bezig om Gears of War 1, Infamous 1 en Uncharted 1 uit te spelen. Tevens wil ik Batman AA nog eens uitspelen zodat ik gelijk met Batman AC verder kan.
Fantastisch gamequote:
Mijn lijst was langer. Ga veel games laten vallen anders heb ik geen leven (uhm, jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn PS3 is eigenlijk al een paar weken niet meer aangeweest.. Heb het weer even gehad, en wacht op Ratchet & Clank over 3 weken
. En en en .. de nieuwe Sims 3
en en en .. Uncharted!
. Dure tijden in aantocht
.
Heb een salarisverhoging afgedwongen van mijn werkgever dus houd tegenwoordig wat meer geld over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Oh hehe. Ja nja, ik heb momenteel niet meer Euries dan voor die drie games.
En gelukkig heb ik nog een 20 euro-cadeaubon. Die doneer ik aan UC3..
gratz solquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb een salarisverhoging afgedwongen van mijn werkgever dus houd tegenwoordig wat meer geld over.
Als ik ergens deze week hoor hoeveel kan ik misschien zelfs gaan kijken naar een huisje
quote:
Thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Zo! Da's lekker. Deed die van mij dat ook maar ..Oeh en waar wil je dan naar een huske kijken?
Huren is enorm druk hier, wachtlijst is enormquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Holy crap. Echt?
Dat is duur.
Dan is een nabij gelegen dorpje of een dorpje met stadallures ofzo toch best een idee?
ja ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja huren heeft die vage regels. Maar kopen toch niet?
Maar voor kopen heb ik nu niet het geld liggen, en sowieso 2 kamer is echt klein.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja huren heeft die vage regels. Maar kopen toch niet?
zou gewoon even afwachten hoeveel salaris je straks krijgt en dan aanvraag doen hoeveel hypotheek je mag en of je nog in aanmerking komt voor startersleningquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar voor kopen heb ik nu niet het geld liggen, en sowieso 2 kamer is echt klein.
Heb er een aantal bekeken die maar net groter waren als wat ik nu van mijn ouders gebruik.
Ahh ok.. Ja, dat lijkt me wel een nadeel van de randstad to be honest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar voor kopen heb ik nu niet het geld liggen, en sowieso 2 kamer is echt klein.
Heb er een aantal bekeken die maar net groter waren als wat ik nu van mijn ouders gebruik.
Dat is best ruim. Wij (Jd en ik) hebben ook in een appartement van 100m2 gewoond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou gewoon even afwachten hoeveel salaris je straks krijgt en dan aanvraag doen hoeveel hypotheek je mag en of je nog in aanmerking komt voor starterslening
ik zit hier ook op een 1 persoons salaris in een app van 96m2
1 toch?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:08 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Zeker lekker, al weet ik nog niet hoeveel ik erbij krijg (wie weet is het 50 euro dan schiet het nog geen bal op)
Tja, ben geboren en getogen in de randstad dus dat staat wel vast eigenlijk.
Ook vanwege mijn werk staat randstad wel vast, alleen welke plaats liefst in de buurt van waar ik nu woon wel zo relaxt.
In mijn eigen plaats is er een wachttijd van 8 a 10 jaar op huurhuizen, en koop komt uit op 1250 netto per maand ongeveer voor 2 kamer.
2 november... oh verrekt! Inderdaad!!quote:
Fixedquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Voor ongeveer 2/3e van dat geld heb je een riant hoekhuis in breda
De eerste jaren zelfs nog voor minder als je in aanmerking komt voor die starterslening!
En Breda-Zuid staat ook al niet bekend als een hele goedkope stad om te wonen
Ik woon al ruim een jaar niet meer in zuid hequote:
Omdat ik in de stad was natuurlijk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
En waarom had het geen barslechte 2 oktober moeten zijn Spanks?
Ow. Ja. Logisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat ik in de stad was natuurlijk!
ik woon in amsterdamquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:24 schreef Mday het volgende:
waar woon je shar? ik zoek ook nog een 1persoons app ergens in het midden van het land, don't care waar exact. tips?
Ik had al wel gekeken in IJburg paar jaartjes terug, maar prijzen waren wat te hoog.quote:
mja amsterdam is niet echt goedkoop, of je moet naar de bijlmer gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik had al wel gekeken in IJburg paar jaartjes terug, maar prijzen waren wat te hoog.
Nee, dank jequote:Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja amsterdam is niet echt goedkoop, of je moet naar de bijlmer gaan
Diemen Zuid!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja amsterdam is niet echt goedkoop, of je moet naar de bijlmer gaan
Jamaar, het is vandaag pas echt dikke party toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffrrrpppttt kater....
Maar het was wel echt een bar slechte 2 oktober gisteren, omdat het zondag was hield de muziek om 10u op, om 11u de tap dicht en om 12 u werd je de deur uit geveegd...Gelukkig zagen we ergens een deur openstaan en bleek er binnen een internationale studenten-feestje te zijn, maar het blijft slecht!
Goed goed! En met u?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat bedoel ik dan ook.
Een buurman bij m'n ouders in de straat heeft z'n kiet al jaren te koop staan voor 1,1 miljoen. Dat huis is echt niet up to date, en dan zo'n vraagprijs. Poeh hé.
Hoe'st verder trouwens met je Ross? Long time no speak!
Bien bien!quote:
Over het algemeen is 2 oktober groter, want iedereen is toch de 3e vrij dus dan kan je een katerdag houden en dan 4 oktober fris en fruitig weer aan de slag! Maar dit jaar was blijkbaar afgelopen vrijdag en zaterdag het grootst en gisteren dus gewoon kutquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jamaar, het is vandaag pas echt dikke party toch?
Ik wilde expres niet naar Leiden omdat ik dacht dat het dit weekend niet zo boeiend zou zijn in de stad. Puur omdat het vandaag feest zou zijn en het vr/za dus niet zo bijzonder zou zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Over het algemeen is 2 oktober groter, want iedereen is toch de 3e vrij dus dan kan je een katerdag houden en dan 4 oktober fris en fruitig weer aan de slag! Maar dit jaar was blijkbaar afgelopen vrijdag en zaterdag het grootst en gisteren dus gewoon kut
nee zit in nieuwbouw, zag opeens op funda het project en gereageerd, en ben toen uitgekozen bij de lotingquote:
Kijk, dat is lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee zit in nieuwbouw, zag opeens op funda het project en gereageerd, en ben toen uitgekozen bij de loting
mja ijburg is helaas niet echt goedkoop ofzo .. beste is om te weten hoeveel hypotheek je krijgt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, dat is lekker
Nieuwe Huizen/Appartementen daar nog in de omgeving beginnen daar net onder de 300k
Eerst nieuw salaris ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ijburg is helaas niet echt goedkoop ofzo .. beste is om te weten hoeveel hypotheek je krijgt!
oh, keauphuis dus?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ijburg is helaas niet echt goedkoop ofzo .. beste is om te weten hoeveel hypotheek je krijgt!
Dan zou ik eisen dat je leuke buurmeisje meeverhuistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zou ik eisen dat je leuke buurmeisje meeverhuistLol, nee.. Laten we dat maar niet doen.. Heb er lang genoeg moeite mee gehad dat ze naast me woonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ga CSI NY kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:09 schreef koei het volgende:
Vanavond komt exit through the giftshop op canvas! Allemaal gaan kijken, is een erg toffe film!
Zal m wel eens via een andere weg kijken, vanavond uit eten en sportenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:09 schreef koei het volgende:
Vanavond komt exit through the giftshop op canvas! Allemaal gaan kijken, is een erg toffe film!
Mja.. sorryquote:
Heb hem al een tijdje op mijn NAS staan, deze week maar eens kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:09 schreef koei het volgende:
AWESOME!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
The Human Centipede II (Full Sequence) (2011)
deel 2?
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
The Human Centipede II (Full Sequence) (2011)
deel 2?
WTF IS DATquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja
http://www.imdb.com/title/tt1530509/
Deel 3 staat voor 2013 geplanned
en WTF IS DITquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:21 schreef Poit het volgende:
http://twitter.com/#!/maximhartman/status/119490366608125952
Godver!
Daar gaat het beste programma ooit op de nederlandsche TV verschenen
Nieuwe teaser Human Centipede 2 verschenenquote:
quote:Martin (Laurence R. Harvey) is een seksueel gestoorde man die vroeger door zijn vader was misbruikt. Na het zien van de dvd The Human Centipede: First Sequence maakt Martin een portfolio van afbeeldingen en diagrammen van de film, waar hij met schuurpapier op masturbeert. Toch is dit nog niet perfect voor hem. Om zijn seksuele lusten te kunnen uiten ontvoert Martin twaalf mensen en naait ze net als in The Human Centipede: First Sequence met mond en kont aan elkaar.
In juni van dit jaar weigerde de British Board of Film Classification om The Human Centipede II: Full Sequence te classificeren, wat resulteert in het weigeren van publicatie in het Verenigd Koninkrijk. Volgens de keuringsdienst is de film "seksueel gewelddadig en potentieel obsceen. De mensen in de film zijn niets meer dan een object van de protagonist zijn verknipte seksuele fantasie." Ze bekritiseerden de film wegens het missen van enige karakterverdieping en dan The Human Centipede II over niets anders gaat dan "objecten die verminkt, vernederd en gemutileerd worden voor het amusement en de opwinding van de hoofdpersoon." Verder oordeelde de dienst dat de film potentieel in strijd is met de Obscene Publications Act en dat de film in de toekomst op geen enkele wijze of met geen andere versie ooit een certificaat zal krijgen.
Dat is een film, vervolg op deel 1.quote:
Ik heb deel 1 nog niet gezien .. durf ik het aan? het is toch heel goor ofzo?quote:
Na de korte omschrijving van deel 2 hoeft het van mij niet:quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nog niet gezien .. durf ik het aan? het is toch heel goor ofzo?
ik kan meestal wel tegen enge films maarja
quote:Martin (Laurence R. Harvey) is een seksueel gestoorde man die vroeger door zijn vader was misbruikt. Na het zien van de dvd The Human Centipede: First Sequence maakt Martin een portfolio van afbeeldingen en diagrammen van de film, waar hij met schuurpapier op masturbeert. Toch is dit nog niet perfect voor hem. Om zijn seksuele lusten te kunnen uiten ontvoert Martin twaalf mensen en naait ze net als in The Human Centipede: First Sequence met mond en kont aan elkaar.
Ja nou dat hield mij dus ook tegenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Na de korte omschrijving van deel 2 hoeft het van mij niet:
[..]
Deel 1 is helemaal niet eng.. Beetje viesig maar vooral hilarisch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deel 1 ook niet gezien, maar moet inderdaad wel behoorlijk goor wezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een programma dat blijkbaar uit de lucht gaat?!??!? Niet zo denigrerend over Omroep Maxim he!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit is een programma, dat blijkbaar uit de lucht gaat.
Nooit gezien dus kan er geen mening over geven, maar blijkbaar het bekijken waard?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Een programma dat blijkbaar uit de lucht gaat?!??!? Niet zo denigrerend over Omroep Maxim he!!
Ik heb sinds Rembo en Rembo niet meer zo hard gelachen om een tv programma! En nu blijkt, anders dan eerst, dat seizoen 2 niet doorgaat..
Het was een een tyfusdag maar dit maakt het niets beter..
Je moet er van houden hoor.. Typisch VPRO maar ik ging er voor zitten.. En dat doe ik al heel lang niet meer voor TV programma's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Nooit gezien dus kan er geen mening over geven, maar blijkbaar het bekijken waard?
Jij staat altijd als je tv kijkt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet er van houden hoor.. Typisch VPRO maar ik ging er voor zitten.. En dat doe ik al heel lang niet meer voor TV programma's.
hmh, kan altijd eens proberen een aflevering te kijken. (programma gemist ofzo? )quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet er van houden hoor.. Typisch VPRO maar ik ging er voor zitten.. En dat doe ik al heel lang niet meer voor TV programma's.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat ik die films toch maar over sla ..
jezus gristus! wtf is dit voor gestoorde shitquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Nieuwe teaser Human Centipede 2 verschenen
[..]
Nee, ik ren altijd weg als de tv aan staat..quote:
Ja dat maakt het TV kijken er niet makkelijker op!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ren altijd weg als de tv aan staat..
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Net de LE van BF3 besteld voor de Kruisdoos. Lekker spielen mit der Spunkmeistro
Maar wel prettiger.. Wat een karige kutzooi is er te vinden op de buis zeg..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat maakt het TV kijken er niet makkelijker op!
Maar hee, hoezo de change of mind? Als ik onze mooie site mag geloven ben je niet echt te spreken over BF3!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Net de LE van BF3 besteld voor de Kruisdoos. Lekker spielen mit der Spunkmeistro
kans zit erin dat je mijn broer en zijn vriendin tegenkomtquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben met een uitstapje mee naar de efteling... Milf-heaven
ja dat gevoel heb ik ook. het is kut door bugs, terrein destructie is uitgezet, frameratedrops, lag en zo voort, maar toch... BF3quote:Ik begin de beta echter steeds meer te waarderen, zeker omdat ik ook weet dat dit het slechtste is wat BF3 kan bieden. En zelfs dat vind ik stiekem toch best tof. Ik moet alleen leren om mijn speelstijl aan te passen van MW-rushen naar tactisch sneaken bij BF.
Dat moet bij meer games, net zoals het uitlijnen van het beeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Handig dat ik bij killzone het scherm zo moet afstellen dat ik het logo bijna niet meer zie, maar het hele logo is niet zichtbaar
Wel voor het eerst op mijn PS3, heb het bij collega steeds gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat moet bij meer games, net zoals het uitlijnen van het beeld.
En start je nu serieus kz3 voor het eerst?
tss, en je had het spel zo snel nodig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Wel voor het eerst op mijn PS3, heb het bij collega steeds gespeeld
heb het toch ook gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:29 schreef Solique het volgende:
[..]
tss, en je had het spel zo snel nodig.![]()
![]()
quote:
Cheevo's natuurlijk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef Solique het volgende:
[..][ afbeelding ] En waarom dan nu op je eigen ps3 spelen?
Zekerquote:
Omnomnomquote:
hey, en ik dan?!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Reviewcodes voor Renegade Ops geregeld
Twee zelfs, PS3 én 360!
Nicequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Twee zelfs, PS3 én 360!
Teringquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef Tain het volgende:
Paar extra coolertjes gekocht om mijn videokaart wat koeler te houden onder BF3... Dat ding wordt max 90 graden tijdens het spelen
Hij mag van AMD 110 worden en overal lees ik dat het vrij normaal is voor een 6970... Vind het alleen wel een beetje te warmquote:
Max. is meestal 110 a 120. Maar 90 is ook niet al te best voor je kaart voor langere periodes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij mag van AMD 110 worden en overal lees ik dat het vrij normaal is voor een 6970... Vind het alleen wel een beetje te warm
dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Max. is meestal 110 a 120. Maar 90 is ook niet al te best voor je kaart voor langere periodes.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Twee zelfs, PS3 én 360!
kort? lang?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef Poit het volgende:
[..]Game al bijna uitgespeeld..
Errug tof trouwens
Daarom wat extra koelertjes erop richten. Kan de fan van de videokaart wel op 100% zetten, maar dan is het net een stofzuigerquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Max. is meestal 110 a 120. Maar 90 is ook niet al te best voor je kaart voor langere periodes.
min 40 en max 80 fps ofzo in BF3... Al is het natuurlijk nu niet echt representatief met de standaard medium/high settings van DICE. En ik draai de 11.9 niet geoptimaliseerde drivers. Op de 1 of andere manier werken de 11.10 preview drivers gewoon niet met BF3quote:
Niet super lang maar hoge replay valuequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef Mday het volgende:
[..]
kort? lang?
wacht er al een tijdje op (steam)
Haha fantastischquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Twee zelfs, PS3 én 360!
lolz!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Nee met zijn Roy-o-rama waar hij met < 10 bezoekers per dag/week, toch reviewcodes los kon peuteren
tof, nu wil ik m nog lieverquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet super lang maar hoge replay value
Replay value door highscores en levellen van poppen (beetje a la Castle Crashers)
Als het een beetje mee zit wordt de 7000 serie van AMD zo rond november gelanceerd en dan komt Nvidia natuurlijk ook met een nieuwe seriequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef Mday het volgende:
mhh aardig laag. ga binnenkort upgraden, na een volgende salarisstrook
ja en zo blijf je bezig. doesn't make a big difference, behalve het geld dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit wordt de 7000 serie van AMD zo rond november gelanceerd en dan komt Nvidia natuurlijk ook met een nieuwe serie
mwah 8000 serie komt pas over een jaar en de 6000 zal lekker in prijs zakken, dat maandje kan je wel wachten toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:57 schreef Mday het volgende:
[..]
ja en zo blijf je bezig. doesn't make a big difference, behalve het geld dan.
mhh dat is dan wel weer zo...quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
mwah 8000 serie komt pas over een jaar en de 6000 zal lekker in prijs zakken, dat maandje kan je wel wachten toch?
Kan de baas ook aanhaken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Nee met zijn Roy-o-rama waar hij met < 10 bezoekers per dag/week, toch reviewcodes los kon peuteren
Netjes manquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]awwwyeah! Maar wel gewoon een eerlijk mailtje he, dat we beginnend zijn en op zoek naar unieke content blablabla
Yep, had alle arcade-games van vorige week aangeschreven, zal het deze week ook maar ff doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Netjes man
Moeten we maar eens vaker gaan proberen danVolgens mij moet dat bij arcade titels wel lukken, die developers kunnen alle exposure gebruiken die ze maar kunnen krijgen natuurlijk
En reageren die games dan ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, had alle arcade-games van vorige week aangeschreven, zal het deze week ook maar ff doen
Duuuuuuuuuuuude! Hoeissutnou?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En reageren die games dan ook?
Goed man. Hoest met jou?quote:
He's alive!quote:
los van het feit dat ik er bij loop als een man van 80 best goed..quote:
Come over to the dark sidequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:41 schreef Poit het volgende:
Zag net een xbox, 250 gb, met gewest 3 of FIFA 12 voor 225 euro bij de mm. Niet duur.
Nope. Het us niet duur maar ook geen ps3quote:
nee man, heb eindelijk weer eens fatsoenlijk tijd! Hoop gebeurd afgelopen tijd dat mijn tijd opeiste.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
He's alive!Is de verveling zo toegeslagen dat je ons met een bezoekje komt vereren, o grote beer van ons
kunnen we eindelijk weer knuffelen! GVR van mequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee man, heb eindelijk weer eens fatsoenlijk tijd! Hoop gebeurd afgelopen tijd dat mijn tijd opeiste.
YES!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:48 schreef Poit het volgende:
[..]
kunnen we eindelijk weer knuffelen! GVR van me
Ziet er echt supervet uit! Niet heel erg handig, maar wel vet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:40 schreef Rossdale het volgende:
Video van nieuwe Dashboard gelekt
Dat oogverblindende wit wordt gelukkig weer afgedankt
Al moet MS zelf gewoon met zoiets tofs als RXE komen, de modding comunity laat tenminste zien wat voor tofs er mogelijk is
samequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
YES!
ik heb dat nog wel het meeste gemist, eigenlijk
zo veel als mogelijk is en binnenkort waarschijnlijk in de nachtelijke uurtjes tussen het voeden doorquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:54 schreef Nebo het volgende:
SD kerel!!! Welkom terug, met regelmaat hoop ik?![]()
Beetje jammer dat je daarvoor je Xbox moet J-taggen en dus een ban aan je broek krijgt van MS tenzij je constant je firmware gaat updaten (waar ik veeeuuulste lui voor ben)quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziet er echt supervet uit! Niet heel erg handig, maar wel vet!
Ik snap hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee man, heb eindelijk weer eens fatsoenlijk tijd! Hoop gebeurd afgelopen tijd dat mijn tijd opeiste.
bel dan gewoon, lul.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap hetIn ieder geval tof dat je weer iets van je laat horen! Dat ene facebook berichtje per 2 maanden vervulde mijn dagelijkse dosis SD niet
koetkatten ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
meeehn net geslapen, werd wakker geschreeuwd omdat de katten vonden dat het etenstijd was, maar voel ik mij nog slecher dan vanochtend zeg
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zo veel als mogelijk is en binnenkort waarschijnlijk in de nachtelijke uurtjes tussen het voeden door
nouja het was voor mij ook etenstijd eigenlijk dus misschien maar even goed, anders werd ik was misschien snachts wakker en om dan nog een maaltijd klaar te gaan makenquote:
Ik hoop het niet voor jequote:
nouhou dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor jeJe katten maken al genoeg herrie
Geen idee. Op de 3D echo zag ze er verschrikkelijk mooi uit. En ja, SB heeft een flinke voorraad hout erbijquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]gefeliciteerd kerel! Hebben jullie een mooi mensenkindje gemaakt? (en had SB nog grotere boobies
)
Oh, het is er nog niet! Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen idee. Op de 3D echo zag ze er verschrikkelijk mooi uit. En ja, SB heeft een flinke voorraad hout erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef SocialDisorder het volgende:
De geplande releasedate is 8 december, maar development-meevallers kunnen voor een vervroegde release zorgen.Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het een beetje goed met d'r?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Lol, she's gonna blow!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Met SB gaat het best aardig, veel zwangerschapskwaaltjes nu, met de kleine gaat het super. Ligt in de lengte 2 weken voor op de groeicurve, dus een kind van d'r vader
ga ik doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, she's gonna blow!
Cool man.. Geef SB een hele dikke kroel van me!
0900-DAMNWATISDIEKERELLANGquote:
quote:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezus Tain, rank 24! Lekker bezig man!
De geplande releasedate is 8 december, maar development-meevallers kunnen voor een vervroegde release zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even technisch gezien, jullie kiezen de naam wel zo dat de afkorting SC wordt toch?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ha SD!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zo veel als mogelijk is en binnenkort waarschijnlijk in de nachtelijke uurtjes tussen het voeden door
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar even technisch gezien, jullie kiezen de naam wel zo dat de afkorting SC wordt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nope. nog awesomer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar even technisch gezien, jullie kiezen de naam wel zo dat de afkorting SC wordt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope. nog awesomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het eerste zinnetje wordt:"DO A BARRELROLL!"Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
dit, dat dit enquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wie is SD? Waar is ie al die tijd geweest? En waarom was hij er niet bij op de meet?
en wanneer is de volgende meet
SD is de GVR van de SC. Heeft een schat van een vriendin (Vrouw?) die een decolleté heeft waar de Grand Canyon jaloers op isquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wie is SD? Waar is ie al die tijd geweest? En waarom was hij er niet bij op de meet?
en wanneer is de volgende meet
quote:
Oeh tettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Poit het volgende:
[..]
SD is de GVR van de SC. Heeft een schat van een vriendin (Vrouw?) die een decolleté heeft waar de Grand Canyon jaloers op is
quote:
Gaat er nooit komenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:40 schreef Rossdale het volgende:
Video van nieuwe Dashboard gelekt
Dat oogverblindende wit wordt gelukkig weer afgedankt
Al moet MS zelf gewoon met zoiets tofs als RXE komen, de modding comunity laat tenminste zien wat voor tofs er mogelijk is
De geplande releasedate is 8 december, maar development-meevallers kunnen voor een vervroegde release zorgen.Bijna crunchen dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
WATZDEZE?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef Poit het volgende:
DEZE CLIPJE!!!
Damn te fucking gruwelijk vet!!
DEZE IS SKRILLEX!!! SKRILLEX IS BAAS!! IK GA NAAR SKRILLEX!! AL MOET IK IN EEN FUCKING ROLSTOEL!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
WATZDEZE?
Ik heb dankzij de muziek uit de laatste SSX-trailer ook weer nieuwe artiesten ontdekt. SSX
Die drinkt zijn tequila straks op driejarige leeftijd al puurder dan ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
En het eerste zinnetje wordt:"DO A BARRELROLL!"
Wat een kutnummer van zequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef Poit het volgende:
DEZE CLIPJE!!!
Damn te fucking gruwelijk vet!!
Fixedquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een belachelijk vet nummer van hem
Doe mij deze dan maar:quote:
Zo goed kan ze toch niet drummen.. Of hoeft dat niet als je boobies hebt?quote:
Ik vind dat ze behoorlijk goed kan drummen anders.. Ik doe haar een aantal dingen niet naquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo goed kan ze toch niet drummen.. Of hoeft dat niet als je boobies hebt?
mwaah. jetsers okay, en een lieve lach, verder, mwaaaaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat ze behoorlijk goed kan drummen anders.. Ik doe haar een aantal dingen niet naDaarnaast heeft ze gewoon een heerlijk guitig koppie
Ik kan niet drummen dus ik doe het haar ook niet na, maar ben toch niet echt onder de indruk. Er zijn zoveel mensen die zoveel beter kunnen drummen. (en eigenlijk ben ik stiekem ook niet zo onder de indruk van haar uiterlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat ze behoorlijk goed kan drummen anders.. Ik doe haar een aantal dingen niet naDaarnaast heeft ze gewoon een heerlijk guitig koppie
Als je dat al jetsers noemt..quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Mday het volgende:
[..]
mwaah. jetsers okay, en een lieve lach, verder, mwaaaa
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef Mday het volgende:
TAIN!
ZAG JE MIJ OWNEN DAARNET?!
jij had 2800 punkten, ikke 5000+
#winning
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Tain het volgende:
[..]aso! Ik ben aan het kloten met een rocket launcher
Hmm dan delen we toch niet dezelfde smaak in vrouwenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je dat al jetsers noemt..
Meer eerlijk is eerlijk. Dit is het type vrouw waar ik stiekem wel op val.. Doet me aan m'n ex denken.. (je weet wel Ross, die buurvrouw die je liet schrikken)
Er zijn zeker meer mensen die beter kunnen drummen. Maar er zijn weinig vrouwen die er goed uit zien en ook goed kunnen drummen! Ze zijn er natuurlijk wel, maar zeker schaarsquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kan niet drummen dus ik doe het haar ook niet na, maar ben toch niet echt onder de indruk. Er zijn zoveel mensen die zoveel beter kunnen drummen. (en eigenlijk ben ik stiekem ook niet zo onder de indruk van haar uiterlijk)
Geef mij dan maar gewoon Dave Grohl![]()
i see what you mean. vergelijkbaar met de manier waarop meisjes met een bal gooien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Poit het volgende:
Ik weet trouwens niet wat het is met vrouwen en drummer maar ze houden allemaal zo karig hun sticks vast..
lol jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef Mday het volgende:
[..]
i see what you mean. vergelijkbaar met de manier waarop meisjes met een bal gooien.
vanochtend bij evers staat op? want dat was candy dulferquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Mday het volgende:
weet er iemand toevallig de band die live te gast waren bij 538 vanochtend? het leek bijna op dubstep, maar dan met blaasinstrumenten. iets met cindy? (of zo klinkt het)
Lol, dochter van hans, op de saxotoeter, iets dubstepsachtigs?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend bij evers staat op? want dat was candy dulfer
Mja ik heb later geen radio meer gehoord maar dat was het enige wat ik weetquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, dochter van hans, op de saxotoeter, iets dubstepsachtigs?
zie je poit!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
Was inderdaad Candy Dulfer, was net ook in DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |