SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 17:24:36 ]
u lucky woman!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit gaat zo lekker kokeneen man in de keuken is sexy!!
ik ga lekker naar een bbq nuquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit gaat zo lekker kokeneen man in de keuken is sexy!!
Echt wel! Maar mag ook wel na mijn vorige vriendjes die pure evil waren.quote:
Ga je chickies scorenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt wel! Maar mag ook wel na mijn vorige vriendjes die pure evil waren.
Nu heb ik een droommanHelaas heeft hij geen broer waar ik je aan kan koppelen Shar. Hij heeft 1 broertje en die is en al bezet en lang niet zo leuk als fruit!
Sorry maar mocht ik ooit nog een leuke man tegen komen zal ik zorgen dat ie richting Amsterdam gaat!quote:
Wat ga je eten dan?quote:
Nee joh.. Ik bewaar mezelf voor Sharquote:
Zul je toch een keer langs moeten gaan, anders kan dat wel eens lang gaan durenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zul je toch een keer langs moeten gaan, anders kan dat wel eens lang gaan duren
spinazie met kipstukjes en boursin en tortellinis etcquote:
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Maar ik geef je groot gelijk! Shar is![]()
Nog steeds niet?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt wel! Maar mag ook wel na mijn vorige vriendjes die pure evil waren.
Nu heb ik een droommanHelaas heeft hij geen broer waar ik je aan kan koppelen Shar. Hij heeft 1 broertje en die is en al bezet en lang niet zo leuk als fruit!
Na jaren? Gewoon halverwege verder gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:34 schreef Solique het volgende:
Ik mag nog wachten op mijn ouders voordat ik kan eten
Ben eindelijk na wat jaren eens verder gegaan met Gears of War.
Fruuty ik kon geloof ik morgen 2 vogeltjes ophalenquote:
Whu?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruuty ik kon geloof ik morgen 2 vogeltjes ophalen
seizoen 4 isquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nein
Dexter is een leuke serie... Ben nu halverwege seizoen 3
Haha ja ze waren zooo vervelend gisteren, maar nu zitten ze lekker te snoezen dus mogen ze wel blijven.quote:
hh hh h hh h h h h hhquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja ze waren zooo vervelend gisteren, maar nu zitten ze lekker te snoezen dus mogen ze wel blijven.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had chapter 1 uitgespeeld, daarna nooit meer verder gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Na jaren? Gewoon halverwege verder gegaan
Veel mensen hebben de glitches door... Je kan gewoon door rotsen schieten bijvoorbeeld...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef wc-eend het volgende:
Blergh... ik zuig in Battlefield 3 béta... UMP lijkt wel een sniper-wapen en iedereen lijkt sneller en beter te schieten dan ik...
Oh.. een direct hit met een raket van de engineer.. is dus gewoon geen kill...
Zowat elke bug is al ontdekt, ook al mensen gezien die onder de metro lagen en daardoor iedereen neer konden maaien. Alleen die gasten doden is zowat onmogelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de glitches door... Je kan gewoon door rotsen schieten bijvoorbeeld...
En? Tof?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef Solique het volgende:
Katten
Blijven mooie beesten
[..]
Had chapter 1 uitgespeeld, daarna nooit meer verder gegaan
Ben nu bij de laatste chapter
Wel tof, maar ik ben niet zo hooked als vele anderen.quote:
FUCKING WAAAAAAAANTquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef Mday het volgende:
HOLY CRAP
http://www.computerandvid(...)orlds-first-verdict/
quote:
kom hier maar ps3en hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Mday het volgende:
[..]
en de FOKKING PC VERSIE is naast AssCreed gewoon uitgesteld tot november! 'omdat piracy' ! FLIKKER TOCH OP MET DIE MEUK, ZO WERK JE HET ALLEEN MAAR IN DE HAND!
/caps
lutsers.
ik denk dat er achter de schermen echt strijd ontstaat als die eerder dan release verschijnt in de brievenbus fan F!g
Lullige is nog dat de meeste al bekend waren tijdens de Alphaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowat elke bug is al ontdekt, ook al mensen gezien die onder de metro lagen en daardoor iedereen neer konden maaien. Alleen die gasten doden is zowat onmogelijk.
Uhm, de closed/open beta is de Alphaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lullige is nog dat de meeste al bekend waren tijdens de Alpha
Ligt op dag 1 op mijn matquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef Mday het volgende:
HOLY CRAP
http://www.computerandvid(...)orlds-first-verdict/
Hier voor is ook nog een sessie geweest hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Uhm, de closed/open beta is de Alpha
[..]
Ligt op dag 1 op mijn mat
3 sessies zelfsquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier voor is ook nog een sessie geweest hoor
True, want dezelfde bugs en glitches zitten erinquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Solique het volgende:
Ik ga weer eens wat potjes bf3 spelen
[..]
3 sessies zelfs
Maar de huidige beta verschilt weinig met de alpha's.
Ze zeggen dat dit een 4 maanden oude build is, maar waarom zou je daarmee gaan beta testen een maand voor de releasequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Solique het volgende:
Ik ga weer eens wat potjes bf3 spelen
[..]
3 sessies zelfs
Maar de huidige beta verschilt weinig met de alpha's.
Omdat ze hiermee het netwerk testen, niet de gamequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit een 4 maanden oude build is, maar waarom zou je daarmee gaan beta testen een maand voor de release
Maar waarom dan niet een nieuwere build? Straks demotiveer je mensen de game te halenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat ze hiermee het netwerk testen, niet de game
Om juist niet teveel weg te geven van de gamequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet een nieuwere build? Straks demotiveer je mensen de game te halen
Nou dan hebben ze daar nog wat aan te doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kan je beter doen door levels/wapens/modes te beperken lijkt me, in plaats van kwaliteit te beperkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Om juist niet teveel weg te geven van de game
slechte test voor het netwerk dan, als er in de nieuwere versie een netwerkfout zit komen ze daar pas na de release achterquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de netwerkmodule los staat van de grafische module.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Tain het volgende:
[..]
slechte test voor het netwerk dan, als er in de nieuwere versie een netwerkfout zit komen ze daar pas na de release achter
Dit soort dingen kunnen best verkeerde waardes naar de netwerkmodule sturen, waardoor je een server onderuit trektquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de netwerkmodule los staat van de grafische module.
Daarom de beta nuquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen best verkeerde waardes naar de netwerkmodule sturen, waardoor je een server onderuit trekt
mee eens hoor, maar ik begrijp ook het feit dat ze de beta uitbrengen om wat hype te creeëren. dit is wel een beetje glad ijs, want hij zit vol met bugs en quite frankly vind ik op metro geen zak aan.quote:
Uncharted binnenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee en vandaag ook niet want maandag geen post
Ik kreeg een hartverzakking. Ik dacht even dat je het over deel 3 had.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking. Ik dacht even dat je het over deel 3 had.
ik was het weekend al verkouden en steeds keelpijn, maar nu ook koorts enzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Je voelt je vandaag gewoon beroerd of zo?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was het weekend al verkouden en steeds keelpijn, maar nu ook koorts enzo
Nog 2 maandjesquote:
Ben nog bezig deel 1 aan het uit te spelenquote:
Dat wordt deurspeulen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nog bezig deel 1 aan het uit te spelen
ja het schijnt wel te heersenquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Solique het volgende:
[..]Als het echt niet te doen is beter een dagje (of meer) rust nemen om beter te worden dan door blijven sukkelen
Hier opeens last van mijn keel sinds vanmorgen
Dat ga ik echt niet halen voor release: ben nu bezig om Gears of War 1, Infamous 1 en Uncharted 1 uit te spelen. Tevens wil ik Batman AA nog eens uitspelen zodat ik gelijk met Batman AC verder kan.quote:
Lekkerquote:
BATMAN AA!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet halen voor release: ben nu bezig om Gears of War 1, Infamous 1 en Uncharted 1 uit te spelen. Tevens wil ik Batman AA nog eens uitspelen zodat ik gelijk met Batman AC verder kan.
[..]
Lekker
MDAY MDAY!quote:
Mijn PS3 is eigenlijk al een paar weken niet meer aangeweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
Dat ga ik echt niet halen voor release: ben nu bezig om Gears of War 1, Infamous 1 en Uncharted 1 uit te spelen. Tevens wil ik Batman AA nog eens uitspelen zodat ik gelijk met Batman AC verder kan.
Fantastisch gamequote:
Mijn lijst was langer. Ga veel games laten vallen anders heb ik geen leven (uhm, jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn PS3 is eigenlijk al een paar weken niet meer aangeweest.. Heb het weer even gehad, en wacht op Ratchet & Clank over 3 weken
. En en en .. de nieuwe Sims 3
en en en .. Uncharted!
. Dure tijden in aantocht
.
Heb een salarisverhoging afgedwongen van mijn werkgever dus houd tegenwoordig wat meer geld over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Oh hehe. Ja nja, ik heb momenteel niet meer Euries dan voor die drie games.
En gelukkig heb ik nog een 20 euro-cadeaubon. Die doneer ik aan UC3..
gratz solquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb een salarisverhoging afgedwongen van mijn werkgever dus houd tegenwoordig wat meer geld over.
Als ik ergens deze week hoor hoeveel kan ik misschien zelfs gaan kijken naar een huisje
quote:
Thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Zo! Da's lekker. Deed die van mij dat ook maar ..Oeh en waar wil je dan naar een huske kijken?
Huren is enorm druk hier, wachtlijst is enormquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Holy crap. Echt?
Dat is duur.
Dan is een nabij gelegen dorpje of een dorpje met stadallures ofzo toch best een idee?
ja ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja huren heeft die vage regels. Maar kopen toch niet?
Maar voor kopen heb ik nu niet het geld liggen, en sowieso 2 kamer is echt klein.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja huren heeft die vage regels. Maar kopen toch niet?
zou gewoon even afwachten hoeveel salaris je straks krijgt en dan aanvraag doen hoeveel hypotheek je mag en of je nog in aanmerking komt voor startersleningquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar voor kopen heb ik nu niet het geld liggen, en sowieso 2 kamer is echt klein.
Heb er een aantal bekeken die maar net groter waren als wat ik nu van mijn ouders gebruik.
Ahh ok.. Ja, dat lijkt me wel een nadeel van de randstad to be honest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar voor kopen heb ik nu niet het geld liggen, en sowieso 2 kamer is echt klein.
Heb er een aantal bekeken die maar net groter waren als wat ik nu van mijn ouders gebruik.
Dat is best ruim. Wij (Jd en ik) hebben ook in een appartement van 100m2 gewoond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou gewoon even afwachten hoeveel salaris je straks krijgt en dan aanvraag doen hoeveel hypotheek je mag en of je nog in aanmerking komt voor starterslening
ik zit hier ook op een 1 persoons salaris in een app van 96m2
1 toch?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:08 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Zeker lekker, al weet ik nog niet hoeveel ik erbij krijg (wie weet is het 50 euro dan schiet het nog geen bal op)
Tja, ben geboren en getogen in de randstad dus dat staat wel vast eigenlijk.
Ook vanwege mijn werk staat randstad wel vast, alleen welke plaats liefst in de buurt van waar ik nu woon wel zo relaxt.
In mijn eigen plaats is er een wachttijd van 8 a 10 jaar op huurhuizen, en koop komt uit op 1250 netto per maand ongeveer voor 2 kamer.
2 november... oh verrekt! Inderdaad!!quote:
Fixedquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Voor ongeveer 2/3e van dat geld heb je een riant hoekhuis in breda
De eerste jaren zelfs nog voor minder als je in aanmerking komt voor die starterslening!
En Breda-Zuid staat ook al niet bekend als een hele goedkope stad om te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |