quote:
ESF_FOK volgt jullie nu ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:07 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Al 11 volgers op twitter! Maar nog lang niet genoeg dus volg ons op twitter!
http://twitter.com/#!/Roadeurovision
Ik zag hem ookquote:
Ach joh, je leeft waarschijnlijk nog lang genoeg om ook successen mee te makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik zag hem ook
Ruth
Edsiel
De laatste serieuze successen voor Nederland
Al waren ze voor mijn tijd
Ik hoop het jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Ach joh, je leeft waarschijnlijk nog lang genoeg om ook successen mee te maken
Nee, het gaat om de uitvoerende artiest. Het mag dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:19 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Moeten de componisten en tekstdichters ook minimaal 16 zijn? Anders zou ik zeggen laat Ralf wat componeren of een andere juniorOf kies in het geheim een nummer uit en verberg het tot dat diegene 16 is.
Dat till Seven klinkt best aardig! Niet hun inzending, maar egwoon een clipjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:14 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ben druk bezig geweest om alle artiesten die meedoen op twitter toe te voegen. Ik heb degenen die twitteren nu allemaal toegevoegd. Van de groep tillseven kreeg ik een spontane reactie terug.
http://twitter.com/#!/tillseven/status/122716086629179392
Van sommige artiesten maar nog land niet allemaal luister ik ook even naar hun stijl. Vandaag ook een nummer bekend gemaakt waar ik niet zo weg van ben. Dit hoort thuis op een piraten zender. Check ook de clip
Was volgens mij nog nergens bekend. In elk geval nog niet op songfestival weblog dus heb ik een primeurtje hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:20 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Het nummer dat ze gaan inzenden heet Nothing but you. (till seven)
In Zweden mag het ook pas gedraaid worden nadat de uitzending is geweest. Daar hoor je nooit nummers vooraf. Agnes is zelfs een keertje gediskwalificeerd geweest toen haar nummer vooraf op internet uitlekte. Volgens mij zijn dat ook de internationale regels? Maar op de site vab de TROS staat iets van 1 september.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:01 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Volgens deelnemer tomfort kun je gediskwalificeerd worden als je iets van je liedje laat horen voor de commissie haar inzendingen heeft gekozen. Als dat zo is dan kan Gordon het dus ook vergeten. Spannend.
op twitter zegt hij nu dat ie gebeld heeft en de tros zegt dat het dus niet mag. Kijken of ze woord houden en of ze wel echt duidelijk zijn geweest. Dit hadden ze dan in de algemene inzendvoorwaarden moeten melden. Het lied zelf mag niet voor een bepaalde datum uitgebracht zijn, maar hier gaat het om de regels van de tros.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
In Zweden mag het ook pas gedraaid worden nadat de uitzending is geweest. Daar hoor je nooit nummers vooraf. Agnes is zelfs een keertje gediskwalificeerd geweest toen haar nummer vooraf op internet uitlekte. Volgens mij zijn dat ook de internationale regels? Maar op de site vab de TROS staat iets van 1 september.
Zo'n lied kan het best nog wel goed doen en ze zal ook best symphatie stemmen kunnen scoren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lys Assia, de eerste songfestivalwinnaar, heeft zich ingeschreven met haar 85 jaar (en in Baku 86) voor het de Zwitserse voorrondes.
Het nummer: "C'était ma vie"
Een ouderwetse, degelijke ballade. Ik vind het wel een leuk nummer.
Mijn frans is heel slecht momenteel. Wat betekent het?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, zeker. Het zou een stunt zijn als ze zou winnen.
Maar die titel
Mijn facebook is aan twitter gekoppeld. Er is nog veel onduidelijkheid over wat wel of niet mag. De meeste ariesten wachten voor de zekerheid maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het betekent "Het was mijn leven"
Leuk, dat betekent dat je ook al bekend bent als media onder de artiesten!
Wat mag van de managers van de artiesten? Of van de TROS?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:44 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Mijn facebook is aan twitter gekoppeld. Er is nog veel onduidelijkheid over wat wel of niet mag. De meeste ariesten wachten voor de zekerheid maar.
Het gaat natuurlijk om wat er van de tros mag en van de EBU. De regel van de ebu is 1 oktober. Ik weet niet of die regel hoger is dan de nationale regels mocht de tros toch promotie verbieden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat mag van de managers van de artiesten? Of van de TROS?
Over Facebook gesproken, ik ben er ook eindelijk aan begonnen
Oke, dat is dan gewoon nog even aftastenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:48 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om wat er van de tros mag en van de EBU. De regel van de ebu is 1 oktober. Ik weet niet of die regel hoger is dan de nationale regels mocht de tros toch promotie verbieden.
Heb je link voor me van facebook? of blijf je liever anoniem?
Als ik meedeed zou ik geen risico willen nemen. De vraag is ook wat je er mee op schiet. De jury beslist uiteindelijk. Wie weet worden er wel geen nummers gekozen die al in de media geweest zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oke, dat is dan gewoon nog even aftasten
Ik blijf voorlopig liever anoniem, misschien later. Ik heb het ook pas sinds donderdag, dus moet ik sommige dingen ook nog uitzoeken
Natuurlijk. Totdat je gekozen bent maakt het niks uit hoeveel media-aandacht je hebt gekregen, de jury laat zich daar niet positief door beïnvloeden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Als ik meedeed zou ik geen risico willen nemen. De vraag is ook wat je er mee op schiet. De jury beslist uiteindelijk. Wie weet worden er wel geen nummers gekozen die al in de media geweest zijn.
Ik zie hetquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:13 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik vraag net aan janrot hoeveel inzendingen die gedaan heeft. antwoord de grapjas: iets van 450 geloof ik. begreep ie mijn vraag nu niet?maar ff geretweet.
Nee, hier niet. Wel op andere plaatsen in dit subforum. Hoe was het in London?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In de tussentijd is er niks gepost
Zonder jouw was er toch niets aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In de tussentijd is er niks gepost
Eet smakelijk en dat verslag houden we dan nog tegoedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Leuk, leuk. Maar ik ga zo eten, dus kan ik nu niet uitgebreid verslag doen
Wie zijn dat dan, moeten we die kennen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Lisa,Amy Shelley hebben ook een nummer in troskoffer gedaan
Deden mee met het junior in 2007quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, moeten we die kennen?
De eerste drie finalisten van Zwitserland zijn te beluisteren in het Zwitserland topic trouwens
JSF 2007quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, moeten we die kennen?
De eerste drie finalisten van Zwitserland zijn te beluisteren in het Zwitserland topic trouwens
Zeker, 2 leuke vrouwen ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:59 schreef Greys het volgende:
Wat eeuwig zonde he, dat nieuwe duet van Ruth en Edsilia, dat ze dat niet hebben bewaard voor het NSF!
Mogguh!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
Hebben zij dat oude fossiel van Lys Assia opgeduikeld in Zwitserland?
Hoorde ze gister op de radio voorbij komenquote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel ik volgens mij een van de echt weinigen ben vind ik Rock 'n Roll-kids eigenlijk de beste winnaar van Ierse bodem ooit....
Die is toch van Haus am See?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Peter Fox mag van mij trouwens ook wel eens meedoen voor Duitsland!
Met die drum mannen! Ken je het?
Oh dit is tof jaquote:
Lekker he? Hele CD is wel goed eigenlijk!quote:
Wie vinden Saade en Bilan leuk, jouw vrienden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lol, ik ben vriend van een of andere songfestivalclub op Facebook. Songfestival is nou niet bepaald een geliefd onderwerp onder (het merendeel van mijn) vrienden en op de pagina van die club staan ook allemaal dingen als "Gay Contest" en ze vinden Eric Saade en Dima Bilan ook leuk, dus ik ben benieuwd naar de reacties
Nee de organisatie (Song Contest Hungary o.i.d.) waar ik bevriend mee benquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wie vinden Saade en Bilan leuk, jouw vrienden?
Ik snap wat je bedoelt, een mooie stem it isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch wel zo vreselijk dol op de stem van deze auditie-dude
En op het liedje
Ik zou hem sowieso niet vragen. Misschien Yo en Sipke-Jan Bousema (i.v.m. ervaring met het JSF) of Jan Smitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Onze grote vriend Cornald Maas deed gisteren het Televizierringgala. Ik vond hem een erg zenuwachtige en ongemakkelijke indruk maken. Mochten we komend jaar het ESF winnen (en er is weinig reden om daar niet vanuit te gaan natuurlijk), dan hoeft hij het ESF 2013 voor Nederland niet te presenteren.
Tomboquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Roger! [ afbeelding ]
Peuk-update gelezen?
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Maar Greys, is ze nou door?
Ik vind haar goed idd
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Even totaal niet songfestival gerelateerd, maar ik vond dit eerst maar een raar chickie, die deelneemster aan X-factor USA. Maar als ze lacht is het net Goldie Hawn en nu ben ik een beetje verliefd op d'r en ik val helemaal niet op vrouwen
[ afbeelding ]
En als je haar ziet zingen zie je Enrique Iglesias ook heulemaal verliefd worden volgens mij, kijk maarZo rond de 1.50, dus iets eerder beginnen als je het niet helemaal wilt zien.
Nu wel, reactie spreekt voor zich hoop ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Roger! [ afbeelding ]
Peuk-update gelezen?
wtfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Aan het eind van het filmpje zie je Enrique ook roepen dat hij haar zo leuk en goed vindt en Nicole miept over 'dat ze meer pijn had willen zien' (WTF, nóg meer?) en je ziet hem denken 'wat een bullshit'.
Dat meen je niet, nou dan mogen ze X-factor USA wel cancelen voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Aan het eind van het filmpje zie je Enrique ook roepen dat hij haar zo leuk en goed vindt en Nicole miept over 'dat ze meer pijn had willen zien' (WTF, nóg meer?) en je ziet hem denken 'wat een bullshit'.
Echtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ja, echt he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Ze is echt betoverend op de een of andere manier he?
Als ze zelfs hetero-vrouwen en homo-mannen verliefderig op haar kan laten worden
Walgelijk, kan niet anders zeggen. Waarschijnlijk gewoon een beetje "too different" geacht voor het gemiddelde Amerikaanse kijkertje.quote:En dus niet door
Jaquote:
Die tante is gewoon stinkend jaloersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Enrique tijdens het zingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan als Nicole zegt dat ze 'more pain' wilde zien:
[ afbeelding ]
Echt, more emotion, had dat mens d'r polsen moeten doorsnijden tijdens het zingen?
Dat denk ik dus serieus ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die tante is gewoon stinkend jaloers
Je hoort de zenuwen wel bij haar, (terwijl ik die Simon stiekem wel iets cutes vind hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik dus serieus ook
En deze moet je ook even kijken.
Belangrijke info hierbij: het kippie is 14... En zit in haar eentje voor die enge Simon bij hem thuis in de tuin een auditie te doen. Veertien!Wat een geluid!
Ik zing alleen mee als de muziek hard genoeg staat en ik weet dat ik alleen in de kamer ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Van dat tweede meisje vind ik het een geweldige prestatie, ze zingt gewoon goed
Helaas zing ik nooit veel meer dan wat moderne muziek en wat cheesy songfestivaldeuntjes
Voor mij geldt hetzelfde jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zing alleen mee als de muziek hard genoeg staat en ik weet dat ik alleen in de kamer ben.
Ik had vanmiddag nog in de F&F SC gepost dat ik Simon woest aantrekkelijk vind in dat filmpjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hoort de zenuwen wel bij haar, (terwijl ik die Simon stiekem wel iets cutes vind hebben), maar ze zingt het wel goed ja
quote:7 Ways To Tell Enrique Is In Love:
1) Fondling his fringe with a look of deep intrigue - 1:22
2) Biting his lips in sexiness - 1:55
3) Still in the fondling-fringe position, but now deeply moved and teary-eyed - 2:32
4) Excitedly applauding - 2:51
5) Giving a thumbs up (right hand) while proudly saying, "I like her." - 3:15
6) Feeling all confused, hot and bothered afterwards. 3:15 - 3:20.
7) If he was Mike Tyson, he would have punched Nicole in the face! - 3:35
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog in de F&F SC gepost dat ik Simon woest aantrekkelijk vind in dat filmpje![]()
Oh deze wilde ik jullie niet onthouden, een van de vele verontwaardigde youtube reacties op little miss cutie van dat eerste liedje, die dus niet door is, met de tijden er achter waar je dat kunt zien in het clipje
[..]![]()
![]()
Had ik nog niet gelezen, maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog in de F&F SC gepost dat ik Simon woest aantrekkelijk vind in dat filmpje![]()
quote:Oh deze wilde ik jullie niet onthouden, een van de vele verontwaardigde youtube reacties op little miss cutie van dat eerste liedje, die dus niet door is, met de tijden er achter waar je dat kunt zien in het clipje
[..]![]()
![]()
Heal the worldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net dat die Christa als kind dus al heel veel zong. Het meisje dat je aan het eind van 'Heal the world' van Michael Jackson hoort, is zij. En toen ging haar moeder dood in een auto ongeluk en stopte ze met optreden. Nu wil ze het opnieuw proberen, vandaar dat ze zei dat het haar 'second chance' is, maar ze wilde dat niet uitmelken als zielig verhaal in de show. Good for her. En extra kut van Nicole dat ze haar niet door liet
Nou ja, Nick (van Simon) was volgens de jury ook niet goed genoeg voor Idols en die is nu bekender dan alle Idols deelnemers bij elkaar. Dat Enrique maar een leuk duetje met haar mag opnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat ze nu verdergaat en dat een of andere platenbaas ziet wat ze waard is.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Maar dat pakje wat ze aan heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het vrolijkste songfestivalnummer ooit:
Zeker, die is ook erg vrolijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat pakje wat ze aan heeft.![]()
Vond deze trouwens ook wel vrolijke hoor.
1986, het eerste songfestival na mijn geboorte
Ik weet niet of dat iets met de deelname van het Oostblok te maken heeft, of met het feit dat de winnaars gewoon minder indrukwekkend zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:01 schreef galtfactory het volgende:
Is het niet vreemd dat je vroeger toen dit Festival nog zonder het Oostblok
plaatsvond de winnaars meestal wel echte roem vergaarde daar waar tegenwoordig
ik het idee heb dat de winnaars hun 'roem' net zo lang duurt als de duur van het
Festival.
Ik vind het ook maar raar. Ik kan me nog herinneren dat Agnes ooit eens is gediskwalificeerd omdat ze de titel van haar liedje vrijgaf voordat de voorrondes waren begonnen. Maar dat was omdat de jury de liedjes anoniem moest beoordelen en niet af mocht gaan op de naam. Maar elk land zal wel zo zijn eigen regels hebben. De TROS zal het wel weten wat wel en niet mag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Dus die nummers mogen echt al gewoon bekend worden helemaal?
Best raar, toch?![]()
We dachten het al omdat er al youtubejes verschenen van diverse inzenders, maar dat het al op een album staat enzo... ik vind het maar gek.
Ik zal het morgen zien, ik kijk het gewoonlijk toch op rtl gemistquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie het boeit: Sieneke bij Ik Hou van Holland!
Ik denk niet dat ze gaat zingen.
Dus op zich hadden de 3Js ook alle vijf de liedjes al lang en breed mogen laten horen maanden vóór het Nationaal Songfestival?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef CommanderKeen het volgende:
Ja, raar, maar zo zijn de regels.
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus op zich hadden de 3Js ook alle vijf de liedjes al lang en breed mogen laten horen maanden vóór het Nationaal Songfestival?
Gelukkigquote:
[SC] # 1577 Spuiten of slikken?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat dat betreft ben ik vrij braaf geweest hoor. Jij?
Ik ben wel es in het logeerbed wakker geworden, maar dan lag ik altijd alleen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat dat betreft ben ik vrij braaf geweest hoor. Jij?
Het ging over in vreemde bedden wakker wordenquote:Op maandag 7 november 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
He gezellig, leven in den brrrrrrrrrouwerij hier
De betere vraag is natuurlijk wie er dan allemaal in mijn bed wakker is geworden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nog spannende dingen meegemaakt? Niet in je eigen bed wakker geworden enzo?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja bij jou logeren telt niet want kitten. Daar gelden andere regels.
Oops, lees het nu pasquote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Alles goed? Leuk he, die fragmenten
Maar we gaan het weer leuk hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Ben echt rete benieuwd wie er in zullen staan
Brandi hoop ik!
En Jeronimo.
En LA The Voices dan om ons te kunnen ergeren
En vlaggetjes meenemen en in beeld komen!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar we gaan het weer leuk hebben
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik droomde vannacht dat er vier voorrondes waren voor het NSF en dat die werden uitgezonden om 00:15 tot 04:00 's nachts
Het Nationaal Songfestival wel weer met een hele groep, maar het Eurovisie wordt wat lastig, in Azerbaijanquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp dat jullie weer allemaal straks richting het ESF vertrekken als het hele circus weer gaat beginnen?
Ik had op een internationaal songfestivalforum gehoord dat de Azerbeidzjaanse regering packages gaat aanbieden. Eén week verblijf, een retourvlucht vanuit West-Europa en natuurlijk tickets voor de drie shows.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival wel weer met een hele groep, maar het Eurovisie wordt wat lastig, in AzerbaijanDan was Düsseldorf vorig jaar toch gemakkelijker.
Als ik andere inzendingen zo hoor, maakt LAtV geen schijn van kansquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Indien geen LAtV: moge Nederland winnen!
Indien wel LAtV: no thank you.
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik andere inzendingen zo hoor, maakt LAtV geen schijn van kans
Details, foto's, persoonlijke ervaringen!quote:Op maandag 21 november 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb misschien een jongen aan de haak geslagen![]()
![]()
.
Aaaawquote:Op maandag 21 november 2011 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas een date gehad, maar de berichtgeving is hoopvol. Iets kleiner dan ik, blond, 19, cute, lief en hij heeft interesse in me
.
Erik, jij slettebakquote:
Heb je die niet of mag ik em niet zien?quote:
quote:
Werken denk ik?quote:
Yeehaaa! Details, spill them!quote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Pomtidom ik had een succesvolle date zondag. Smoochalicious.
Leukquote:Op maandag 28 november 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke jongen, 19 jaar, nu twee keer gezien, tweede keer in een kroeg klef zitten doen, maar alles was echt ontzettend tof en fijn.
In tegenstelling tot de vorige paar... Ja! Hij stuurt me soms random op de dag gewoon lieve dingenquote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
En is dit er ook eentje die tussendoor wel eens iets uit zichzelf laat horen enzo?
Zo grappig dat je meteen naar dit vraagt, want ik was er zelf ook zo verbaasd over dat ik niet steeds dagen hoefde te wachten op reactie en dat ie uit zichzelf gewoon berichtjes stuurtquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Dan ben ik ook heel blij voor je, want je verdient idd nou eens iemand die minstens net zoveel moeite doet als jij voor hem!
Nou ik vraag het idd júist omdat dat bij de vorige dates niet zo was, dat het steeds van jouw kant moest komen en ik nog tegen je liep te zeuren dat je dan zelf ook minder 'available' moest zijn enzo. Ik, bemoeialquote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo grappig dat je meteen naar dit vraagt, want ik was er zelf ook zo verbaasd over dat ik niet steeds dagen hoefde te wachten op reactie en dat ie uit zichzelf gewoon berichtjes stuurt.
quote:
Ditquote:
Wat een lekker ding is het ookquote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Even hier ook mijn hond spammen![]()
[ afbeelding ]
LOL tis net een kind haha, leuk hondje hoorquote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Even hier ook mijn hond spammen![]()
[ afbeelding ]
Het is vast belachelijk, maar ik ben als een moeder zo trots op jequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen is de nieuwe date. Hij wilde graag vandaag al, maar ik heb gezegd dat het me niet goed uitkwam (is ook wel zo), en toen moest ie maar schikken met morgen
.
Nou, die kan dus echt niet meer wachten hequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen is de nieuwe date. Hij wilde graag vandaag al, maar ik heb gezegd dat het me niet goed uitkwam (is ook wel zo), en toen moest ie maar schikken met morgen
.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is vast belachelijk, maar ik ben als een moeder zo trots op je![]()
![]()
Goezzoooooquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Goed nrquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Aardig wat oud-ESF deelnemers in deze clip, die zo een nummer 1-hit scoren. Gordon, 3J's, Hind, Glennis Grace, Edsilia Rombley en Ruth Jacott.
Van ditquote:
Brrr....die laatste foto is het ergstequote:Op maandag 5 december 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat ze dat heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is gewoon even schrikken als je haar nog herinnert als die leuke krullebol en dat er dan opeens een anorexiapatient tevoorschijn komt
Neuh, maar gezond ziet ze er ook niet uit. Maar goed, misschien vind ze het zelf wel prachtig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat heeft.
Ja, misschien heeft ze het zo druk dat het ten koste gaat van haar gezondheid. Straks heeft ze een burn-out en zit ze maanden thuis. Ik snap niet waarom artiesten niet gewoon rustiger aan doen. Je kunt toch ook wel een avond in de week niet optreden. Volgens mij betaalt het redelijk goed een optreden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Neuh, maar gezond ziet ze er ook niet uit. Maar goed, misschien vind ze het zelf wel prachtig.
Tsja, misschien omdat ze beseffen dat het ook zo weer over kan zijn. Dat ene jaar dat je echt hot bent moet je cashen. Misschien dat die gedachte meespeelt. Ik weet dat een artiest als Xander de Buisonje juist heel bewust weinig optredens geeft en daar dan wat meer geld voor vraagt.quote:Ja, misschien heeft ze het zo druk dat het ten koste gaat van haar gezondheid. Straks heeft ze een burn-out en zit ze maanden thuis. Ik snap niet waarom artiesten niet gewoon rustiger aan doen. Je kunt toch ook wel een avond in de week niet optreden. Volgens mij betaalt het redelijk goed een optreden.
Jawel, maar daar hebben we een apart beroddeltopic voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef Muis006 het volgende:
Moeten jullie het presentatorschap van Jan S niet beroddelen
Oh myquote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar daar hebben we een apart beroddeltopic voor![]()
[Update] Jan Smit NSF presentator en ESF commentator
en:
NSF + ESF 2012 - Roddels en geruchten!
Wij hebben morgen zoveel om over bij te praten.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik ben druk met deadlines voor de kerstvakantie enzo. En met datennatuurlijk. Want ondertussen ben ik gewoon doorgegaan. En ik heb een nacht bij hem geslapen vorige week
![]()
.
Wat een organisatie maar dat gaat je lukken.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zin in! Ik moet wel rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Meteen naar college door naar mijn kamer om cadeautjes op te halen (zaterdag surprise in Rotterdam
), dan naar het station racen, op station Eindhoven de tas met cadeau's in een kluisje proppen (want te veel om heel de avond mee te sjouwen), dan weer in een trein hoppen en naar Roermond racen en dan hopen dat ik dat allemaal tussen 17.00 en 20.00 voor elkaar krijg
.
Ik ook! Heb vandaag het verhaal nog even opgezocht, zodat ik weet waar ik naar kijk.quote:
En anders kopen we daar een boekkie.quote:
Oh we sms'en nog even veel eigenlijk, alleen ben ik ondertussen iets minder aan het paniekeren als ik niet meteen iets terug krijgquote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
Maar is hij nu minder qua als eerste smsen/appen dan?
Want als hij dat nog steeds veel doet, dan kan jij dat ook rustig doen hoor
Fijn dat het zo leuk is!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een fijne kerst allemaal. Op naar
Oud en nieuw
, dan ben ik bij hem.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Songfestival.dhtmlquote:De Zweedse homoboer Peter Gustafson (foto) wil meedoen aan het Nationaal Songfestival in Nederland. De zingende paardenfokker (38), die dit jaar mail kreeg van duizenden Nederlandse mannen, heeft in totaal drie liedjes ingestuurd naar de TROS. Daaronder werk van Zweedse componisten die hun sporen tijdens Eurovisie hebben verdiend.
Gustafson, die verschillende singles in eigen land uitbracht, zegt er vandaag in het AD het volgende over: 'Toen ik hoorde dat iedereen kon meedoen aan het Nationaal Songfestival, heb ik geen moment getwijfeld. Ik ben al lang fan van Eurovisie, een prachtig podium. Eén nummer vond ik zelf erg mooi, maar er werd gezegd: dat is niets voor Nederland.'
Breed denken
'Uiteindelijk heb ik drie liedjes ingestuurd die hopelijk in de smaak vallen. Verder ben ik benieuwd of buitenlandse inzendingen daadwerkelijk een kans krijgen van de TROS. Ik wacht af of de selectiecommissie breed durft te denken.'
De Zweedse liedjesschrijvers hebben een goede reputatie op Eurovisie-gebied: het afgelopen decennium eindigde de Scandinavische inzending vijf keer bij de laatste vijf. Een prestatie waarvan Nederland, zeven keer op rij roemloos uitgeschakeld in de halve finale, alleen maar kan dromen.
De TROS maakt volgende week bekend welke acht artiesten een gooi mogen doen naar een retourtje Azerbeidzjan, waar het Eurovisie Songfestival in mei 2012 wordt gehouden. (Redactie)
Haha die van BZVquote:Op donderdag 29 december 2011 19:10 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Songfestival.dhtml
'welke acht artiesten'????quote:Op donderdag 29 december 2011 19:10 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-Songfestival.dhtml
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Had ik al verteld dat ik Just Dance 3 voor op de Wii heb en dat Lena met Satellite daar op staat?
Gekke dansjes op laf oh laf!
Hatseequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef lezzer het volgende:
Damn, ik loop hopeloos ESF- achter.![]()
Dus, kick en volg
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Misschien maakt 'ie hier meer indruk?
[..]
Leuke film!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsee
[..]Aw! Ik zat The Ugly Truth te kijken (Gerard
) dus ik miste kennelijk e.e.a.
Zijn er al filmpjes van jouw dansjes op Lena?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bijna tijd voor een nieuwe TT,
eindelijk![]()
Eh, nee, kom net uit mijn werk, ben gisteren net na die post gaan slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |