Eerst kijken of het mooi is, zo ja, dan niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:38 schreef Keith_Bakker het volgende:
Een chick van die leeftijd die zich geen vrouw voelt zonder implantaten of chirurgische ingrepen mag wat mij betreft preventief geruimd worden.
'Preventief geruimd'. Nou nou...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:38 schreef Keith_Bakker het volgende:
Een chick van die leeftijd die zich geen vrouw voelt zonder implantaten of chirurgische ingrepen mag wat mij betreft preventief geruimd worden.
Zijn username says it allquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
'Preventief geruimd'. Nou nou...
Aan jou zit er ook een steekje los als je zo denkt, meer dan aan 'zo'n chick' denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn wel groter geworden idd.
Alleen nu nog nakend.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Wie zegt dat dat bij haar het geval is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:46 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind het triest dat gezonde jonge meisjes kennelijk zo'n beeld van vrouwen krijgen opgedrongen dat ze zich zonder borstvergroting geen "vrouw" meer voelen. Ik denk dan ook aan die twee meiskes van Oh Oh Cherso, waar ook niks mis mee was en die toch ook een cup of twee groter wilden. Ik zou het geld voor zo'n operatie liever besteden aan therapie om jezelf te leren accepteren, daar heb je meer aan.
Dat weten we in haar geval niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:46 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind het triest dat gezonde jonge meisjes kennelijk zo'n beeld van vrouwen krijgen opgedrongen dat ze zich zonder borstvergroting geen "vrouw" meer voelen. Ik denk dan ook aan die twee meiskes van Oh Oh Cherso, waar ook niks mis mee was en die toch ook een cup of twee groter wilden. Ik zou het geld voor zo'n operatie liever besteden aan therapie om jezelf te leren accepteren, daar heb je meer aan.
Gekke aanname.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:46 schreef CommanderKeen het volgende:
Ze zegt zelf dat ze zich door de borstvergroting weer "vrouw" voelt. Oftewel, dat voelde ze zich kennelijk voor de borstvergroting niet. Verder moet iedereen natuurlijk lekker doen wat ie niet laten kan, en als je daar gelukkig van wordt, prima, maar het lijkt mij dat sommige vrouwen het idee hebben dat je alleen meetelt als vrouw als je minimaal een goed gevulde cup C hebt, en DAT vind ik jammer (en niet terecht).quote:Dat weten we in haar geval niet...
Want je zegt "waar OOK niets mis mee was", maar Sieneke is heel veel afgevallen. Als je dan verder heel trots op jezelf bent door het resultaat van het gewichtsverlies, maar die twee slappe velletjes blijven je jarenlang een doorn in het oog, dan vind ik het niet gek dat je daar iets aan laat doen. Voor jezelf.
Als zij door het afvallen met een paar theezakjes zit op haar 19de!!!!! zou ik als meid ook zeer ongelukkig zijn, ongeacht wat de buitenwereld er van vind....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:41 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze zich door de borstvergroting weer "vrouw" voelt. Oftewel, dat voelde ze zich kennelijk voor de borstvergroting niet. Verder moet iedereen natuurlijk lekker doen wat ie niet laten kan, en als je daar gelukkig van wordt, prima, maar het lijkt mij dat sommige vrouwen het idee hebben dat je alleen meetelt als vrouw als je minimaal een goed gevulde cup C hebt, en DAT vind ik jammer (en niet terecht).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |