Bron: Songfestival Web-log.quote:Jan Smit wil weer naar songfestival
Jan Smit is van plan volgend jaar weer naar het Eurovisie Songfestival te gaan. Het bekritiseren van de verschillende deelnemers is zo goed bevallen, dat de Volendammer naar Bakoe af wil reizen. Smit maakte dit jaar zijn debuut als Songfestivalcommentator en dat is de zanger en de TROS goed bevallen.
"We zijn heel erg tevreden over hem", aldus een woordvoerder van de TROS. "Ook het commentaar van Jan Smit nemen we mee in de evaluatie en de plannen voor volgend jaar. Bedenk ook dat Jan ruimte moet hebben in zijn agenda." Manager Aloys Buys heeft laten weten aan Novum Nieuws dat dat geen probleem hoeft te zijn.
Inderdaad: De 3 J's en hun nummer vond hij "subliem"...quote:
Was ook mijn eerste gedachte, maar als we allemaal naar de BBC of de Belgen overschakelen lopen we wel het risico dat Nederland zegt: "Hm, er kijken tegenwoordig zo weinig mensen naar het ESF, dan hoeven er ook niet meer aan mee te doen. Blijkbaar wil het Nederlandse volk er toch niet aan."quote:
Never nooit dat hij iets te maken wilt hebben met die proletenTROS.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[PETITIE] Cornald Maas moet terug als Eurovisie commentator!
Dus
Als de TROS gaat samenwerken met de AVRO (fusie!) of net als ze in Duitsland doen een samenwerking met de commercieel, dan wellicht wel. Proberen kan geen kwaad toch, gil liever meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Never nooit dat hij iets te maken wilt hebben met die proletenTROS.
Dan wordt het volgend jaar weer de Belg.
Never nooit is misschien iets te negatief, want hij retweet FOK! net zelfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Never nooit dat hij iets te maken wilt hebben met die proletenTROS.
Dan wordt het volgend jaar weer de Belg.
Ja, daar... zijn geen woorden voor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk zie ik liever Daniel Dekker opgeknoopt worden als commentator... met zijn achterlijke "Welkom bij het TROS Muziekfeest"....![]()
![]()
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk zie ik liever Daniel Dekker opgeknoopt worden als commentator... met zijn achterlijke "Welkom bij het TROS Muziekfeest"....![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |