abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 oktober 2011 @ 09:34:33 #1
163650 Greys
pi_103268498
Sandy Kandau belooft verbazing

door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Zangeres Sandy Kandau wil opnieuw meedoen aan het Nationaal Songfestival. Niet alleen met een pakkend lied, maar met een quickchange-act die tot in de puntjes verzorgd is. Magic in optima forma!

Met de drie minuten die elk land op het Songfestival krijgt, wil de sexy artiest maar liefst zes keer van kostuum verwisselen. Ze belooft verbazing bij de tv-kijkers. „Ik doe het recht voor de camera, in een split second. En dan laat ik ook nog een tafel zweven.”

De sexy zangeres had alleen heel lang geen lied. Pas na een lange zoektocht vond ze dat. „Ik kwam erachter dat er veel arrangeurs een nummer hebben ingestuurd. Daarmee ben ik aan de slag gegaan. Door een toevalligheid zat er in de koffer van de TROS iets dat veel dichter bij me staat dan ik had kunnen bedenken.”

Derde plek
In 2000, toen het Nationaal Songfestival groots werd aangepakt en in een uitverkocht Ahoy plaatsvond, deed Sandy met One Step Closer een poging om naar Stockholm uitgezonden te worden. De vakjury gunde haar een derde plek, het publiek was minder onder de indruk. Uiteindelijk stuurde Nederland Linda Wagenmakers met het liedje No Goodbyes. Ons land eindigde daarmee dertiende.

Het nummer dat Sandy in de TROS-koffer heeft gevonden, straalt ’vrolijkheidsenergie’ uit. „Dit nummer kan van begin tot het eind de aandacht vasthouden. In de eerste plaats ben ik zangeres, maar ik combineer mijn stem met magic. Dat voegt echt wat toe aan de muziek.”

Bron
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 oktober 2011 @ 09:36:00 #2
163650 Greys
pi_103268534
Ik heb dat al eens eerder van haar gezien, ze kán dat wel.
Zie:

Ik houd alleen persoonlijk niet zo van die trucjes tijdens een lied, maar da's echt persoonlijke smaak.
Alsof het lied dan niet goed is en/of de zang en er maar van alles omheen verzonnen moet worden om de aandacht daarvan af te leiden.

Maar het is wel weer eens iets anders :) Mocht het lied heel goed zijn en haar zang ook, dan is het juist een leuke toevoeging.

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 19-10-2011 09:52:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103268832
Het kan leuk zijn als gimmick maar het moet wel een verdomd goed liedje zijn om er mee weg te komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR/Manusje van alles woensdag 19 oktober 2011 @ 10:34:51 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_103270348
We hebben gezien hoe het met de jurk van linda, de blote voeten en de glitterjasjes van de toppers afliep. En dan zeg ik nog niets over een draaiorgel.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_103271888

in 2000 was haar liedje eigenlijk niet zo goed
pi_103273872
Daria uit Kroatië deed het dit jaar ook, maar dat werd geen succes...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 oktober 2011 @ 12:26:03 #7
163650 Greys
pi_103274529
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Daria uit Kroatië deed het dit jaar ook, maar dat werd geen succes...
Oh echt? :o
Alweer vergeten :@ Of niet opgevallen. Laat Sandy het dan in godsnaam niet doen, want dan lopen we wéér achter de feiten aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103275867
Kledingtrucs zijn sowieso wel een beetje achterhaalt... de laatste die er succes mee had was Marie N in 2002... die won voor Letland
pi_103277907
Nee, als je het van je trucjes moet hebben in plaats van je liedje kan je beter mee doen aan cirque du solei ofzo. Niet dat ik vind dat het festival alleen maar om het liedje draait en de artiest achter de mic moet gaan staan en verder stokstijf moet blijven staan, absoluut niet. Maar het moet wel in balans zijn.
pi_103280878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh echt? :o
Alweer vergeten :@ Of niet opgevallen. Laat Sandy het dan in godsnaam niet doen, want dan lopen we wéér achter de feiten aan.
Twee keer zelfs, kijk maar:

Alleen het was niet in de halve finale waar jij was.
pi_103282562
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Twee keer zelfs, kijk maar:

Alleen het was niet in de halve finale waar jij was.
Dat zijn denk ik ook de trucs zoals Sandy ze wil gaan uithalen.... nu had Kroatie ook echt een kutnummer dit jaar maar ik denk dat het alleen maar afbreuk doet... zo'n verkleedtruc
pi_103295704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zijn denk ik ook de trucs zoals Sandy ze wil gaan uithalen.... nu had Kroatie ook echt een kutnummer dit jaar maar ik denk dat het alleen maar afbreuk doet... zo'n verkleedtruc
Het kan leuk zijn als je een verrassing hebt, die de aandacht trekt. Maar verkleedtrucs worden al 30 jaar uitgehaald, en zijn ondertussen nogal uit de tijd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_103387970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:23 schreef TheVulture het volgende:

in 2000 was haar liedje eigenlijk niet zo goed
Het lied was wel goed, zeker op cd, maar live slecht gezongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')