Daar ging het mij ook om. Onflatteus vanwege de gelegenheid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen slechte foto, maar als je dan toch naar je Playboyfeestje gaat, trek dan iets luchtigers aan
ze is op de achtergrond al naakt te 'bewonderen'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Daar ging het mij ook om. Onflatteus vanwege de gelegenheid.
dr. broek is ietsjes te krap!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef Vivi het volgende:
Ze heeft wel d'r gulp heel schalks openstaan...
Ah okeequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Daar ging het mij ook om. Onflatteus vanwege de gelegenheid.
Vind het juist heel erg meevallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]![]()
die blonde heeft zo'n chagrijnige rotkop he...
Datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef static het volgende:
Plaats jij eens een foto van jezelf, lachebekje.
Dan heb je ook geen recht van spreken als we niet over jou immer-vrolijk-kijkend hoofd kunnen oordelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee maar ik kan je wel vertellen dat ik niet zo chaga ben/kijk als die muts.
Ja, heel jammer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef Vivi het volgende:
Die staat volgens mij niet open, ik heb een soortgelijke broek waarbij het ook lijkt alsof ie openstaat terwijl ie gewoon netjes dicht isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef Vivi het volgende:
bleghquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:09 schreef Mylene het volgende:
Nog een keer Madonna, maar dan gecensureerd.
[ afbeelding ]
ik ga er zo overheenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:43 schreef Staal het volgende:
Overigens ziet Monique Klemann er ook nog heel goed uit.
tijd voor een bezoekje aan Pearlquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, heel jammer.
Ik vind het verder namelijk wel een heel mooie vrouw zoals ze daar staat
op zicht wel ja, maarja van de andere kant alle foto's worden toch geshopt de eventuele striemen e.d. zijn als sneeuw verdwenen voor de zonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die staat volgens mij niet open, ik heb een soortgelijke broek waarbij het ook lijkt alsof ie openstaat terwijl ie gewoon netjes dicht is![]()
Tevens weet ik niet of ik zo zit te wachten op de naaktkiekjes van Amanda Krabbé. Ik vind haar simpelweg niet knap maarja, dat is mijn mening he. Wel vind ik het knap van haar dat ze toch gewoon zo op de foto gaat ondanks het krijgen van 4 kindjes
Waarom wacht ik tot het moment waarop ze "Cordell!" roept?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Hertogin (85) trouwt 'toyboy' (60)
Dit is ook wel een lekker wijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
66 foto's: http://www.hln.be/hln/nl/(...)ar-derde-trouw.dhtml
en jeroen Pauwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Je hebt een eh..... aparte.. smaak voor mannen!
Dat is idd wel apart ja, zeker als je dan die stoeipoesjes op de achtergrond zietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen slechte foto, maar als je dan toch naar je Playboyfeestje gaat, trek dan iets luchtigers aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |