Nou, dat wordt ook wel eens tijd! Anders komen de winterdip en de voorjaarsmoeheid in gedrangquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf donderdag kun je in je herfstdepressie schieten
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Ik zag net een groep ganzen in V-vorm overvliegen, dus wie weetquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we de herfst niet gewoon overslaan en meteen aan de winter beginnen, eerst nog wel een goed maandje nazomeren hè
Second that!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we de herfst niet gewoon overslaan en meteen aan de winter beginnen, eerst nog wel een goed maandje nazomeren hè
Gewoon de hele winter onweersbuien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Dit zomerweer is wel leuk zo op een vrije dag, maar tijdens reizen/werk vind ik het maar niets. Van mij mag het weer winter wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
Jezus, ja hoor. Volgende week outdoorweekend Ardennen, en natuurlijk regen
Kan die zomer niet ff doorgaan?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit zomerweer is wel leuk zo op een vrije dag, maar tijdens reizen/werk vind ik het maar niets. Van mij mag het weer winter worden
Waar ga je dat doen? Hoeffalize? Wat ga je doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
Jezus, ja hoor. Volgende week outdoorweekend Ardennen, en natuurlijk regen
Kan die zomer niet ff doorgaan?
Of gestoomde schotel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Adelante het volgende:
Volgend weekend wil ik nog een bbq doen, maar ik denk dat het een buffetje binnen wordt
Ik!quote:
Helaas zijn er geen Estofex kaartjes t/m 10 oktober. Ze zijn op een conferentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef 88-4 het volgende:
Pietsweer heeft het over storm komende donderdag/vrijdag.
Heerlijk! Ben er nog lekker van aan het genieten in de tuin. Waarschijnlijk de laatste keer voor het eerstvolgende half jaar!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ongelofelijk, het is 3 oktober 23u en het is 21 graden.
[ afbeelding ]
Terrasweer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ongelofelijk, het is 3 oktober 23u en het is 21 graden.
[ afbeelding ]
Eergisteren ja, maar nu nog steeds 17,5 graden hier hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Terrasweer.
Terwijl het hier in het zuid-oosten hard afkoelt.
Oh wacht dat was eergisteren.
Met paar goeie stormen ben ik het hier wel mee eensquote:
Idd. Erg strak lijntje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef Coelho het volgende:
Vinnig buienlijntje gaat er over ons land zeg!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Fredo55 het volgende:
Twee foto's van zojuist:
[ afbeelding ]
van onweer nog niks gemerkt. Wel daar waar mn ouders wonen hoorde ik. 10km verderop. Hagel was er wel. En harde wind.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef aloa het volgende:
Hevige hagelbuien boven Friesland
HEERENVEEN - Flinke hagelbuien zorgen donderdagavond in het zuiden van de provincie voor herfstige taferelen.
In Heerenveen vielen hagelstenen zo groot als knikkers.
Het KNMI waarschuwt donderdagavond en -nacht in Friesland voor fikse onweersbuien. Vanaf middernacht komt er een extra waarschuwing voor harde windstoten tot 90 kilometer per uur bij.
LC
+1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Regent hier al enkele uren nu.. NO Brabant krijgt de volle laag.
Hier alleen maar zon te zien met enkel wat wolken op afstand die langs mij trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef Fredo55 het volgende:
Nou er komen nog genoeg buien aan, nog geen zon gezien vandaag.
Inmiddels is het daar weer gestegen naar 6.2.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[ afbeelding ]
__
Om 20.50 5,4 graden in het uiterste oosten van het land.
Volgens het KNMI gaan we daar naar 2 graden vannacht in het binnenland, en volgens Meteo Consult mogelijk naar 1 graad!!
Er kwam vanmiddag behoorlijk wat water naar beneden. Ik was aan het werk en het water kwam door het dak heen... lekkagequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef Fredo55 het volgende:
Lange buienstraat over Zeeland, ik zit iets te noordelijk.
12:22:16 08-10-11 Melding : P 2 5636 YZERMANSTRAAT 4 ZUIDDORPE WATEROVERLAST
Regio : 19 : [ZEE] Zeeland
Urgentie :MIDDEL
Eenheden :
: 1301853 : Blusgroep Axel
: 1303336 : Tankautospuit-5636 Axel
: 1300034 : Officier van Dienst-5695 Midden Zeeuws-Vlaanderen
Het gaat al een tijdje op en neer. Zal wel menging zijn, door wind? Of overtrekkende bewolking.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Inmiddels is het daar weer gestegen naar 6.2.
Timofeeff had het daar wel overquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef marcel-o het volgende:
ik las iets over vorst aan de grond?
[ afbeelding ]
Krijgen we weer van dit soort weerberichten van Peter Timoscheef:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef marcel-o het volgende:
ik las iets over vorst aan de grond?
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik dit zie...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Krijgen we weer van dit soort weerberichten van Peter Timoscheef:
Hoe vaak is dat weerstation wel niet verhuisd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn weerstation gaat over enkele dagen verhuizen naar vrije plek
Ja, extreme wateroverlast.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dat rode gebied dit? :
Vermisten na noodweer in Turkije
kheb nog geen beelden kunnen vinden
Ja leuk, over 10 dagen ga ik naar die regioquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, extreme wateroverlast.
Zie hier voor wat foto's.. mijn Turks is helaas niet geweldig
http://fotogaleri.ntvmsnb(...)sti.html?position=50
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, over 10 dagen ga ik naar die regio
Toevallig ook met Sky Airlines? Dan komt het helemaal goedquote:Een Turks passagiersvliegtuig van luchtvaartmaatschappij Sky Airlines is bij de landing op de luchthaven van Antalya door het landingsgestel heen gezakt, waarna een van de motoren over het asfalt sleepte bij de landing. Wonderwel kwam het vliegtuig tot stoppen zonder in brand te vliegen of van de baan te raken.
Mooi shot voor eventuele F5 tornado'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen weer om even met de webcam aan de slag te gaan. Gisteren nieuwe verlengkabel gehaald, nu heb ik de kabel vanaf de slaapkamer naar zolder gedaan en vervolgens daar dan weer door het dak heen naar de paal. Nu staat de cam even bij de regenmeter, het regent weer eens, zo meteen de cam huisje even los halen en verder naar boven doen zodat die daar mooi weer in kan zitten![]()
Ik heb als richting dit keer ZO genomen gezien de cam nu hoog genoeg hangt dat je de weilanden ver op kunt zien![]()
[ afbeelding ]
Hahaha jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooi shot voor eventuele F5 tornado's
Vanaf donderdag is dat niet meer zo! veel zonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik merk de laatste dagen dat het donkerder is - overdag bedoel ik - dan het lange tijd is geweest.
Daar ben ik niet de enige in, denk ik?
Nee, maar ik bedoel ook gewoon voor een bewolkte dag is het nu al minder dan het eerst was. Je merkt echt dat de straling snel af aan het nemen is in deze tijd van het jaar, ook de diffuse straling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Wessell het volgende:
[..]
Vanaf donderdag is dat niet meer zo! veel zon
Ooh oke! ja het gaat nu rap we zitten ook al bijna op half oktoberquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel ook gewoon voor een bewolkte dag is het nu al minder dan het eerst was. Je merkt echt dat de straling snel af aan het nemen is in deze tijd van het jaar, ook de diffuse straling.
Damnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef INViCTuS het volgende:
Aloa maakt even reclame
Afgelopen weekend viel er in de Alpen sneeuw, gister en vanacht zaten de temperaturen dik in de plus en regende het. Gevolg;
http://video.wetteronline(...)=1&pt=1&t=20111011hs
Ik hoop dat het werktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef INViCTuS het volgende:
Aloa maakt even reclame
Afgelopen weekend viel er in de Alpen sneeuw, gister en vanacht zaten de temperaturen dik in de plus en regende het. Gevolg;
http://video.wetteronline(...)=1&pt=1&t=20111011hs
Idd. Ik las trouwens op weerwoord.be iets over zwakke radarecho's en volgens mij zijn die inderdaad erg zwak. Zo leek het vanochtend om 7:00u alsof ik door een regenbui reed, maar als ik terugkijk op de radar van dat tijdstip is er helemaal geen echo te zien:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
6de: 29.6mm
7de: 15.8mm
8de: 3.6mm
9de: 8.6mm
10de: 4.4mm
11de: 18.8mmnatter kan het bijna niet
Ik lach stiekem een beetje om die groepjes natgeregende scholieren. Wraak voor de zeven jaar waarin ik zelf elke dag 10 km heen en 10 km terug moest door weer en windquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:39 schreef Narasan het volgende:
Altijd leuk om 's morgens nat op school aan te komen!
En dan gaat de klok over twee weken ook nog eens een uur terug. Zitten we weer met het licht aan met het avondeten.quote:
Dat heeft wel wat toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan gaat de klok over twee weken ook nog eens een uur terug. Zitten we weer met het licht aan met het avondeten.
Over twee weken alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan gaat de klok over twee weken ook nog eens een uur terug. Zitten we weer met het licht aan met het avondeten.
Wij zijn dan op vakantie, lekker een uurtje extra vakantie dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Over twee weken al![]()
Damn, dat wordt weer wennen.
Gerrit Hiemstra zei dat het door de warme bovenlucht in combinatie met weinig wind kwam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef zoem het volgende:
Mooie foto![]()
Het viel me op dat de contrails goed blijven hangen, en ik zie ze op jouw foto weer terugkomen. Dan zie je pas hoe zeer we de atmosfeer "vervuilen".
Huh, warme lucht? Naar mijn weten komt het door de dampdruk in combinatie met koude luchtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gerrit Hiemstra zei dat het door de warme bovenlucht in combinatie met weinig wind kwam.
Hier is die de hele zomer niet uit geweest....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd zeg, ondanks dat heeft de verwarming hier nog niet aan gestaan.
Ben bang dat dat een te grote discussie gaat opleveren tussen de kampen redelijk onschadelijk en het kamp overheidsbemoeiens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:13 schreef Staal het volgende:
Jullie kunnen vast beter jullie licht laten schijnen over dit onderwerp: Wat was er in vredesnaam met de lucht vandaag?
Gewoon klikken want de foto's zijn zeker de moeite waard.
Het is in General Chat en niet in TRU of BNW. Dat scheelt alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben bang dat dat een te grote discussie gaat opleveren tussen de kampen redelijk onschadelijk en het kamp overheidsbemoeiens.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:38 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto wat er kan gebeuren als onze vliegtuigen blijven door vliegen op een dagKrijg je gewoon bewolking.
Duidelijk verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:43 schreef INViCTuS het volgende:
http://www.weerplaza.nl/w(...)er+2011%252D2012/829
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een warme zee is altijd warm imo.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:31 schreef Fredo55 het volgende:
Warme zee @ Den Helder
of
Zee is warm @ Den Helder|
maar niet
Warme zee is warm @ Den Helder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |