Nou, dat wordt ook wel eens tijd! Anders komen de winterdip en de voorjaarsmoeheid in gedrangquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf donderdag kun je in je herfstdepressie schieten
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Ik zag net een groep ganzen in V-vorm overvliegen, dus wie weetquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we de herfst niet gewoon overslaan en meteen aan de winter beginnen, eerst nog wel een goed maandje nazomeren hè
Second that!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we de herfst niet gewoon overslaan en meteen aan de winter beginnen, eerst nog wel een goed maandje nazomeren hè
Gewoon de hele winter onweersbuien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Dit zomerweer is wel leuk zo op een vrije dag, maar tijdens reizen/werk vind ik het maar niets. Van mij mag het weer winter wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
Jezus, ja hoor. Volgende week outdoorweekend Ardennen, en natuurlijk regen
Kan die zomer niet ff doorgaan?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit zomerweer is wel leuk zo op een vrije dag, maar tijdens reizen/werk vind ik het maar niets. Van mij mag het weer winter worden
Waar ga je dat doen? Hoeffalize? Wat ga je doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
Jezus, ja hoor. Volgende week outdoorweekend Ardennen, en natuurlijk regen
Kan die zomer niet ff doorgaan?
Of gestoomde schotel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Adelante het volgende:
Volgend weekend wil ik nog een bbq doen, maar ik denk dat het een buffetje binnen wordt
Ik!quote:
Helaas zijn er geen Estofex kaartjes t/m 10 oktober. Ze zijn op een conferentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef 88-4 het volgende:
Pietsweer heeft het over storm komende donderdag/vrijdag.
Heerlijk! Ben er nog lekker van aan het genieten in de tuin. Waarschijnlijk de laatste keer voor het eerstvolgende half jaar!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ongelofelijk, het is 3 oktober 23u en het is 21 graden.
[ afbeelding ]
Terrasweer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ongelofelijk, het is 3 oktober 23u en het is 21 graden.
[ afbeelding ]
Eergisteren ja, maar nu nog steeds 17,5 graden hier hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Terrasweer.
Terwijl het hier in het zuid-oosten hard afkoelt.
Oh wacht dat was eergisteren.
Met paar goeie stormen ben ik het hier wel mee eensquote:
Idd. Erg strak lijntje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef Coelho het volgende:
Vinnig buienlijntje gaat er over ons land zeg!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Fredo55 het volgende:
Twee foto's van zojuist:
[ afbeelding ]
van onweer nog niks gemerkt. Wel daar waar mn ouders wonen hoorde ik. 10km verderop. Hagel was er wel. En harde wind.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef aloa het volgende:
Hevige hagelbuien boven Friesland
HEERENVEEN - Flinke hagelbuien zorgen donderdagavond in het zuiden van de provincie voor herfstige taferelen.
In Heerenveen vielen hagelstenen zo groot als knikkers.
Het KNMI waarschuwt donderdagavond en -nacht in Friesland voor fikse onweersbuien. Vanaf middernacht komt er een extra waarschuwing voor harde windstoten tot 90 kilometer per uur bij.
LC
+1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Regent hier al enkele uren nu.. NO Brabant krijgt de volle laag.
Hier alleen maar zon te zien met enkel wat wolken op afstand die langs mij trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef Fredo55 het volgende:
Nou er komen nog genoeg buien aan, nog geen zon gezien vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |