..of iets andersquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:36 schreef ranja het volgende:
Cameo is een trio....
als het een vervolgvraag is zou het Mos Def kunnn zijn?
Ik dacht dus ook aan een vervolgvraag viaquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:36 schreef ranja het volgende:
Cameo is een trio....
als het een vervolgvraag is zou het Mos Def kunnn zijn?
Van wie weet ik maar de titel...quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:51 schreef ranja het volgende:
welk album van wie?
A1 Candyman 3:43
A2 TSC 4:07
A3 TU 6:21
A4 CID 3:53
B1 C 3:15
B2 PF 4:57
B3 # 6:03
B4 LE 6:07
Yep, goed genoeg. Album is Tinderbox.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Berkery het volgende:
Cities in dust herken ik. Van Siouxsie & the Banshees, Candyman was denk ik ook een single?
quote:Let me put you in the picture, let me show you what I mean
The messiah is my sister, ain't no king man, she's my queen
Bim bam it is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:31 schreef Mark het volgende:
Ik denk Andre van Duin met zijn klokkeluidende broedersBim bam, dus
Ik had zelf alquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mighty Sparrow
Billy Swan
Swans
Skylark
Cock Robin (x2)
Cock Sparrer
Goose
Chickenfoot
Chicken Shack
Sharon Kips
Grandmaster Chicken
Doves
Lieutenant Pigeon
Deadstoolpigeon
Pideonhed
quote:Tweedily deedily dee, Tweedily deedily dee
Tweedily deedily dee, Tweedily deedily dee
Tweedily deedily dee, Tweedily deedily dee
Tweet, tweet, tweet, tweet
Mark + 1quote:
pipster +1quote:
Ja, dat dacht ik al. Maar van Gerry weet ik het iig zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snakes & Ladders. Dat zijn er wel meer, maar ik hou 't even op Gerry Rafferty.
belsen + 1quote:
quote:
quote:Oh, Oh Deep water
Black, and cold like the night
I stand with arms wide open
I've run a twisted mile
I'm a stranger
In the eyes of![]()
quote:heeft besloten tijdelijk geen tournees te doen om een van haar andere dromen te realiseren: het openen van een winkel met vintagekleding, samen met haar zus Sarah. We volgen de zussen op de voet en zien hoe
de zekerheid van haar succesvolle muziekcarrière verruilt voor het onzekere bestaan van een eigen zaak. Maar de opening van de winkel, Lucy In Disguise, is niet de enige verandering in het leven van
.
In ‘: From Riches to Rags’ volgen we de zangeres tijdens een moeilijk jaar in haar leven, waarin ze tijdelijk stopt met zingen om een normaal leven te leiden met haar partner Sam; een jaar waarin ze volgens eigen zeggen fundamenteel is veranderd en waarover ze in de serie openhartig vertelt.
Vanaf 4 oktober iedere dinsdag om 21:00 uur bij TLC
Wa's dat dan? "Als de klok van Arnejansen.."?quote:
Nee: JA, JA, JAH 'S NACHT NA TWEEJE (padam)...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wa's dat dan? "Als de klok van Arnejansen.."?
dat is correctquote:Phil Ochs?
die ipv de, maar goed genoeg!quote:
waar denk je dat die de inspiratie vandaan gehaald hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
(trouwens een beetje ala die alle dertien goed hoes van claw boys claw)
Van de alle dertien goed platen, toch gewoon? of mis ik weer een grote brok muziekgeschiendenis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef ranja het volgende:
[..]
waar denk je dat die de inspiratie vandaan gehaald hebben
Ja, ok, maar deze valt in dezelfde categorie natuurlijk. Vooral dat 'een extra' is helemaal in lijn met die serie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Van de alle dertien goed platen, toch gewoon? of mis ik weer een grote brok muziekgeschiendenis.
quote:All dressed in uniforms so fine,
They drank and killed to pass the time,
Wearing the shame of all their crimes,
With measured steps,
Lees net dat hij ook achter Lola Kite zit.quote:
Belsen blijkbaar de vraag, maar newbie het punt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, Paul de Leeuw. Hij was dat jochie die Gordon na ging doen en toen afgezeken werd.
Volgens mij had ik de wie, maar goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Belsen blijkbaar de vraag, maar newbie het punt.
Ja, nou bevat ik hem pas...quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe kan iemand die 1 van de uitersten zélf is, de verbindende schakel zijn?
Ik.....reken 'm goedquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef Blogman het volgende:
Vinegar Joe ? Robert Plant en Elkie Brooks ?
quote:De inschrijving voor de Nationale Popquiz is geopend! Op zondag 27 november vindt in P60 te Amstelveen de vijftiende Nationale Popquiz plaats. Deelname staat open voor teams van maximaal vier personen.
Hoe en wat
De quiz begint om 13:00 uur en zal rond 18:30 uur afgelopen zijn.
Naast het verrassingspakket dat ieder team ontvangt, zijn er ook dit jaar weer fraaie prijzen te winnen.
Schrijf je in
Je kunt je opgeven voor de quiz door het inschrijfgeld van ? 18,- per team over te maken op rekeningnummer 6391537 tnv Gigantic, Amsterdam onder vermelding van je naam, teamnaam en e-mailadres. Wij sturen een bevestiging van je inschrijving per e-mail. De eerste 40 teams hebben zeker een plek in de zaal. Voor de 15 teams die zich daarna aanmelden, is er plaats op het balkon. De volgorde wordt bepaald door de binnenkomst van het inschrijfgeld.
Nakijkers gezocht
Om aan zoveel mogelijk teams ruimte te bieden, is de quiz niet toegankelijk voor publiek. Als je de quiz zonder mee te doen toch een keer wilt meemaken, kun je je opgeven als nakijker. Dan volg je de quiz vanaf het grote podium. Geef je op door een mailtje te sturen naar info@denationalepopquiz.nl.
We gaan een hele leuke quiz maken en hopen op een massale opkomst!
Vriendelijke groeten,
Hans Boer, Alex Bonder, Martin Dales, Jigal Krant, Lex Meijer en Ronald van der Vaart
www.denationalepopquiz.nl
ps.
Je hebt deze mail ontvangen omdat je ooit hebt ingeschreven voor de Nationale Popquiz of ooit hebt meegedaan aan de de internet versie van de quiz. Stuur een mail naar info@denationalepopquiz.nl met het onderwerp Remove om je van de deze mailinglijst te laten verwijderen.
De hint van gisterenavond: onder de wol kruipen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's dan óf Patricia Paay, óf Jody Pijper. Van beide ken ik geen broer, helaas.
edit: ow wacht, ik lees verkeerd.
Dan zal het wel Cashmere zijn.
quote:is a song by
& Jimmy Page that was featured on the soundtrack for the 1998 Godzilla film. The song recreates the 1974 Led Zeppelin song "Kashmir", with Jimmy Page's approval. Page and producer Tom Morello also supplied live guitar parts (Morello also played bass on the song). The song also features heavy orchestral elements. It reached #2 in the UK and #4 in the US. In France, when football club Olympique Marseille scores a goal, this song is played.
A music video featuring bothand Jimmy Page was made for the song.
Haha eerst noemde je al Robert Plant waar je Palmer moest zeggen en nu heb je weer de verkeerde?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beautiful Day
Elevation
Vertigo
The Saints Are Coming
Komkommertijd was het sowieso, want hij zat tussen Body to Body van XYP en Het Huis Anubis...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou alleen Get On Your Boots nog als mogelijkheid weten.
Maar dan was het zeker wel komkommertijd in de hitparade..
Wie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Komkommertijd was het sowieso, want hij zat tussen Body to Body van XYP en Het Huis Anubis...
Daar zat volgens mij alleen in en the tussenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Felagund het volgende:
Het was iets met windows en skies. Maar de exacte titel kan ik ook niet opkomen. Maar misschien help ik iemand anders er nog mee.
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zat volgens mij alleen in en the tussen
I Feel Love van Donna Summer, vanwege die aanhoudende sequencerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is volgens wetenschappers aan de Goldsmiths University het meest catchy nummer aller tijden?
quote:
Loserquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is nou een nummer wat ik nooit in mijn kop heb zitten.
ja die is ook pakkenderquote:
is dat niet van een voetbalclub, Nottingham Forest? misschien heet de band dan ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ha, ik heb dat nummer inderdaad vaak gezongen.
De laatste tijd niet zo vaak meer trouwens...
[ afbeelding ]
Van welke one-day-fly is dit het logo?
Die hadden een hitje met Paper Lace. We Got The Whole World In Our Hands.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is dat niet van een voetbalclub, Nottingham Forest? misschien heet de band dan ook zo
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is dat niet van een voetbalclub, Nottingham Forest? misschien heet de band dan ook zo
wat van wie?quote:I hear her voice
calling my name
the sound is deep
in the dark
I hear her voice
and start to run
into the trees
into the trees
té logische vervolgvraag?quote:
De genezing bedoel je zeker, grappig eigenlijk dat er geen goede vertaling is voor the cure.quote:
Welke band was dit dan?quote:was an alternative rock band formed in Germany in 1996 by the four friends Wolle Maier (drums), Wolfgang Schrödl (vocals, guitar, piano), Stefan Schulte-Holthaus (bass) and Tim Eiermann (vocals, guitar).
Their only notable international hit,, was first released on a demo in 1996 and sold over 700,000 units when Virgin Records re-released it in 1998. Since then,
hasn't been able to repeat this success, which led to a split from Virgin after two unsuccessful albums. 2005 saw the release of an equally ill-fated album on the new label Nuclear Blast. In 2008, the band released their last single Gameboy. In January 2009, the members announced the breakup of the band on their official website.
Zeker.quote:
quote:Twenty-five hours, eight days a week
Thirteen months outta year, is when you speak
I'm tired of listening to the garbage you talk
Why don't you find a short pier, and take a long walk
Toppie, puntje voor Belsen: +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef belsen het volgende:
Nee, Pigeon Detectives...met eh Wait for me?
Eerste album is inderdaad heerlijk, tweede album mwah en het derde album ruk. Erg jammer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rockende Duitsers met een eenmalig hitje in de jaren '90, kon niet missen eigenlijk.
Wat van wie?
[..]
Bol_Wan +1quote:
Kun je nagaan hoeveel inspiratie ik hadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
das al de tweede southpark vraag binnen 24 uur
Nope!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gezien de ogen - The Residents?
De muziek is ook absoluut niet te vergelijken, je zou het eigenlijk een Earth-loze band kunnen noemen. De doelgroep is toch wel grotendeels hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef bartrid het volgende:
Erm dan zou ik het toch wel moeten weten want Earth is fijn...
Tekst van wie en welk nummer.quote:Don't expect me to cry
For the all the reasons you have to die
Don't ever ask your love of me
quote:Jesus don't want me for a sunbeam,
Cause sunbeams are not made like me,
And don't expect me to cry,
For all the reasons you had to die,
Don't ever ask your love of me.
ranja +1quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:46 schreef ranja het volgende:
tja...
The Vaselines - Jesus don't want me for a sunbeam
tikkie terugquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Kurt vernoemde zijn dochter naar de zangeres.
Ik heb even gespiekt, en er is verder nog maar één band die ik ken. Sowieso is het niet echt mijn genre.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
nope
ik zal een hint geven voor 1 "proto-punk"
Trouwens een band die ik niet vind passen op de cd
Ranja +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |