En dan tegen mij lopen mekkeren dat ik rond 11u op ging staan, doet hij precies hetzelfde!!quote:
ja, maar jij ging niet pas om 6u naar bed! luie wijf!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan tegen mij lopen mekkeren dat ik rond 11u op ging staan, doet hij precies hetzelfde!!
Het is zelf een lui wijf!!
op 101tv de hele dag volgens mij....quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
Wordt er overdag eigenlijk ook aandacht besteed aan LMW? nauwelijks toch?
Oh ja. Nog een maand...quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben nu een tikje gaar, maar is goede oefening voor de ekstraweekendmarathon
Ja, die doen elk uur een update en zenden de programma's uit die wij ook te zien kregenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op 101tv de hele dag volgens mij....
maar eerst over 2wk nog de mamaappelsaptop42!quote:
Kudquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij ging niet pas om 6u naar bed! luie wijf!
je zou mijn keuken als een soort inpandig balkon kunnen beschouwen....maar ik rook dan weer niet...quote:
Groot gelijk, het is een dure hobby...quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou mijn keuken als een soort inpandig balkon kunnen beschouwen....maar ik rook dan weer niet...
Sorry!! Ben al de hele middag aan het kutten met m'n mobiel en ik kon niet luisteren, want storende piratenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ervantussen. tot ooit! t was gezellig!
Hansquote:
Rocky heeft niet opgelet vannacht. Gebeurde tijdens de uitzending van Rudy.quote:
dat dacht ik alquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rocky heeft niet opgelet vannacht. Gebeurde tijdens de uitzending van Rudy.
Je hoeft niet zo te schreeuwen mijn oren doen al pijn genoegquote:
En de hele Thriller clipquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb of http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:
Ik sta hier al bijna fucking 1,5u midden in mijn woonkamer te wachten op antwoord...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef minthy het volgende:
Moi!!
Is de radio nog interessant of kan ik beter gelijk voor de tv duiken?
Geen idee, de hele dag nog geen radio aangehad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta hier al bijna fucking 1,5u midden in mijn woonkamer te wachten op antwoord...![]()
Sorry liefje, dat antwoord heb ik niets aan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, de hele dag nog geen radio aangehad.
Daar sluit ik me bij aan afgezien van 5 minuten radio 2. Prachtig weer vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, de hele dag nog geen radio aangehad.
In de experience is het wel mogelijk, kan je veel terug zien. Moet je wel toegang betalen natuurlijk. Zomaar een fragmentje opvragen gaat niet volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon beeld & geluid binnen wandelen om oude beelden te zien?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry liefje, dat antwoord heb ik niets aan...![]()
Jij hebt vast leuke dingen gedaan!![]()
Moet je maar niet zo ruig in bed doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Heb nu wel echt overal pijn, geen idee waar dat door komt.
Morgen hopelijk een beetje voorbij..
Got it!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
In de experience is het wel mogelijk, kan je veel terug zien. Moet je wel toegang betalen natuurlijk. Zomaar een fragmentje opvragen gaat niet volgens mij.
Ik kan wel gaan gokken, maar het is zondag... Dan ben ik redelijk fatsoenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Heb nu wel echt overal pijn, geen idee waar dat door komt.
Morgen hopelijk een beetje voorbij..
Je woont ook wel redelijk in de buurt van Staphorst hequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan gokken, maar het is zondag... Dan ben ik redelijk fatsoenlijk
Dat boeit me niet zoveel, heb ik niets meequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Je woont ook wel redelijk in de buurt van Staphorst he
BvD staat wel online trouwensquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Got it!
http://archieven.beeldeng(...)rID=86&ContentID=694
En inderdaad wat je zegt dat je binnen kan wandelen zoals een museum.
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zoveel, heb ik niets mee
Ik weet niet of het daar door komt. Nekpijn, bij opstaan hoofdpijn, en op allerlei onnormale plekken pijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ruig in bed doen
Achja soms gebruik je spieren die je anders nooit gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar door komt. Nekpijn, bij opstaan hoofdpijn, en op allerlei onnormale plekken pijn.
Wel weinig geslapen trouwens, dus dat zou een klein aandeel kunnen zijn.
Ik niet, maar ik ben volgens mij de enige hier in de buurt... En vuurkorvenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
Zo, en wie heeft er nog meer last minute de bbq aangestoken vandaag?
Nee ik heb gister wel gefonduet en om half 4 snachts shoarma gegetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
Wel aangestoken, niet last-minute want gisteren al met voorbedachte rade vleesch ende groentjes ingekocht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heel veel mensen. Ik heb vandaag ook lekker gebbqd bij vriendlief.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel aangestoken, niet last-minute want gisteren al met voorbedachte rade vleesch ende groentjes ingekocht.
Jeuj!quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:36 schreef gerbenp het volgende:
'Zoëy, Ekdom, Evenblij en Koomen naar KX Radio'
http://t.co/ds1MsDbR
Ekdom dus weer terug op KX
Was Geer alwéér weg dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:36 schreef gerbenp het volgende:
Staat nog niet tussen de nieuwe programmering de andere 2 welquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:36 schreef gerbenp het volgende:
Ah, Rob is weer eens laat met een persberichtje versturen. Deze namen kwamen donderdag al voorbij in Siebelink & Stenders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:36 schreef gerbenp het volgende:
Scherpe nagels?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef themauster het volgende:
Net een bloedneus gehadBloed spoot gewoon mijn neus uit
nee verkouden,zal wel een ader zijn gesprongenquote:
Ah... Ik had het eerder heel vaak, kwam door een te hoge bloeddrukquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
nee verkouden,zal wel een ader zijn gesprongen
Daar kan ik geen last van hebben die van mij is constant te laag, moet ik weer zoute drop etenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Ik had het eerder heel vaak, kwam door een te hoge bloeddruk
Ik mag helemaal geen drop meer hebben ivm het zoethout dat erin zit... En zout. En ik lust af en toe graag een zoethoutthee, mag ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar kan ik geen last van hebben die van mij is constant te laag, moet ik weer zoute drop eten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:29 schreef minthy het volgende:
Ik hoorde iemand het woord "track" zegggen, ik heb 3fm gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |