Daar sluit ik me bij aan afgezien van 5 minuten radio 2. Prachtig weer vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, de hele dag nog geen radio aangehad.
In de experience is het wel mogelijk, kan je veel terug zien. Moet je wel toegang betalen natuurlijk. Zomaar een fragmentje opvragen gaat niet volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon beeld & geluid binnen wandelen om oude beelden te zien?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry liefje, dat antwoord heb ik niets aan...![]()
Jij hebt vast leuke dingen gedaan!![]()
Moet je maar niet zo ruig in bed doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Heb nu wel echt overal pijn, geen idee waar dat door komt.
Morgen hopelijk een beetje voorbij..
Got it!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
In de experience is het wel mogelijk, kan je veel terug zien. Moet je wel toegang betalen natuurlijk. Zomaar een fragmentje opvragen gaat niet volgens mij.
Ik kan wel gaan gokken, maar het is zondag... Dan ben ik redelijk fatsoenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Heb nu wel echt overal pijn, geen idee waar dat door komt.
Morgen hopelijk een beetje voorbij..
Je woont ook wel redelijk in de buurt van Staphorst hequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan gokken, maar het is zondag... Dan ben ik redelijk fatsoenlijk
Dat boeit me niet zoveel, heb ik niets meequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Je woont ook wel redelijk in de buurt van Staphorst he
BvD staat wel online trouwensquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Got it!
http://archieven.beeldeng(...)rID=86&ContentID=694
En inderdaad wat je zegt dat je binnen kan wandelen zoals een museum.
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zoveel, heb ik niets mee
Ik weet niet of het daar door komt. Nekpijn, bij opstaan hoofdpijn, en op allerlei onnormale plekken pijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ruig in bed doen
Achja soms gebruik je spieren die je anders nooit gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar door komt. Nekpijn, bij opstaan hoofdpijn, en op allerlei onnormale plekken pijn.
Wel weinig geslapen trouwens, dus dat zou een klein aandeel kunnen zijn.
Ik niet, maar ik ben volgens mij de enige hier in de buurt... En vuurkorvenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
Zo, en wie heeft er nog meer last minute de bbq aangestoken vandaag?
Nee ik heb gister wel gefonduet en om half 4 snachts shoarma gegetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
Wel aangestoken, niet last-minute want gisteren al met voorbedachte rade vleesch ende groentjes ingekocht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heel veel mensen. Ik heb vandaag ook lekker gebbqd bij vriendlief.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel aangestoken, niet last-minute want gisteren al met voorbedachte rade vleesch ende groentjes ingekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |