En dan tegen mij lopen mekkeren dat ik rond 11u op ging staan, doet hij precies hetzelfde!!quote:
ja, maar jij ging niet pas om 6u naar bed! luie wijf!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan tegen mij lopen mekkeren dat ik rond 11u op ging staan, doet hij precies hetzelfde!!
Het is zelf een lui wijf!!
op 101tv de hele dag volgens mij....quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
Wordt er overdag eigenlijk ook aandacht besteed aan LMW? nauwelijks toch?
Oh ja. Nog een maand...quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben nu een tikje gaar, maar is goede oefening voor de ekstraweekendmarathon
Ja, die doen elk uur een update en zenden de programma's uit die wij ook te zien kregenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op 101tv de hele dag volgens mij....
maar eerst over 2wk nog de mamaappelsaptop42!quote:
Kudquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij ging niet pas om 6u naar bed! luie wijf!
je zou mijn keuken als een soort inpandig balkon kunnen beschouwen....maar ik rook dan weer niet...quote:
Groot gelijk, het is een dure hobby...quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou mijn keuken als een soort inpandig balkon kunnen beschouwen....maar ik rook dan weer niet...
Sorry!! Ben al de hele middag aan het kutten met m'n mobiel en ik kon niet luisteren, want storende piratenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ervantussen. tot ooit! t was gezellig!
Hansquote:
Rocky heeft niet opgelet vannacht. Gebeurde tijdens de uitzending van Rudy.quote:
dat dacht ik alquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rocky heeft niet opgelet vannacht. Gebeurde tijdens de uitzending van Rudy.
Je hoeft niet zo te schreeuwen mijn oren doen al pijn genoegquote:
En de hele Thriller clipquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb of http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:
Ik sta hier al bijna fucking 1,5u midden in mijn woonkamer te wachten op antwoord...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef minthy het volgende:
Moi!!
Is de radio nog interessant of kan ik beter gelijk voor de tv duiken?
Geen idee, de hele dag nog geen radio aangehad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta hier al bijna fucking 1,5u midden in mijn woonkamer te wachten op antwoord...![]()
Sorry liefje, dat antwoord heb ik niets aan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, de hele dag nog geen radio aangehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |