geen idee eigenlijk...je hoort hem iig nooit over een vriend of vriendin....t zou me niets verbazen eigenlijk....tik em Anaal ouwe!quote:
het is nu eindelijk zomer hequote:Op zondag 2 oktober 2011 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Ik hoor hem weer steeds vaker op tv
Dat vraag ik me van Tjibbe. Of nemen ze hem voor de grap in de zeik?quote:
Dat zal het zijn, kunnen ze hem eindelijk toepasselijk draaien!quote:
ja, dat is er ook zo 1.....en Domien is gewoon een kasthomo in ontkenningsfase!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van Tjibbe. Of nemen ze hem voor de grap in de zeik?
genant! *bloos*quote:
ALARM!quote:
Shall I stuff your Muffin?quote:
ze werd afgewezen voor een baan als toiletjuffrouw...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:37 schreef borisz het volgende:
Waarom is Van Bijsterveldt ooit minister geworden?
Tjibbe is echt homo, ik dacht dat Ramon samenwoonde met zijn vriendin.. maar helemaal zeker weten do ik dat niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van Tjibbe. Of nemen ze hem voor de grap in de zeik?
Tjibbe is echt homo? damn...dan maak ik misschien wel een kansjequote:Op zondag 2 oktober 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Tjibbe is echt homo, ik dacht dat Ramon samenwoonde met zijn vriendin.. maar helemaal zeker weten do ik dat niet.
Dank je! Duidelijkheid, ik hou ervan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Tjibbe is echt homo, ik dacht dat Ramon samenwoonde met zijn vriendin.. maar helemaal zeker weten do ik dat niet.
wehehe, das sneuquote:Bij de start donderdagochtend deden nog zestig mensen mee aan de recordpoging. Eén meisje moest zondagochtend afhaken nadat ze tijdens een korte pauze, waarschijnlijk door een gebrek aan slaap, over een kabel struikelde en naar het ziekenhuis moest worden vervoerd. Ze had last van haar voet, maar is volgens BNN alweer thuis.
nou ik geef geen garanties hoor, maar het lijkt me wel iig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! Duidelijkheid, ik hou ervan!
Ik vind dat vaak lastig inschatten, heb geen "gaydar" oid... Of ze moeten wat vrouwelijker zijn, dan zie ik het welquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
nou ik geef geen garanties hoor, maar het lijkt me wel iig.
of Jason Mraz!quote:
zonder die hint van J M had ik het echt niet geweten hoor. niet mijn muziek ditquote:
dat kan toch helemaal niet Oh-Oh!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, Ho Ho
Ramon heeft echt een vriendin, heb ik ook wel es gehoord !
Hollandia 2 - ADO'20 2 1-2quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik roep het nu vast...
Geen Voetbal aub
[ afbeelding ]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hollandia 2 - ADO'20 2 1-2
In your face!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In your face!
Tijd voor de analyse met Ton Ojers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In your face!
jahoor, van 6.15u tot ong 10.45uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |