sleep tight!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
Ik geef het in ieder geval wel op. Ik heb het megakoud, ik wil liggen en ik heb zin in lezen. Succes nog
veelbelovend jaar dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien, Barend, Wijnand en Sander Hoogendoorn komen allemaal uit het zelfde jaar als ik.
slaap zacht!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb het echt steenkoud, lig te rillen op de bank... Ik kruip onder de wol![]()
Nouja, synthetisch dekbed, ook goed
Veel plezier nog en tot over een paar uurtjes
quote:
dit is wat volwassener muziek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:14 schreef 3rdRock het volgende:
best een aardige band is Audio Adam. klinkt beter dan een Destine, Handsome Poets of Kensington
was begin dit jaar bij n concert van ze. baal een klein beetje dat ik ze toen niet ff gesproken heb. stond er 2m vanaf ofzoquote:
obladie oblada had ie maar cholera!quote:
wie wil dat nou niet van zo'n icoon.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:11 schreef 3rdRock het volgende:
de winnares van het prijzenpakket weigert het haar van Rob Stenders als extra prijs!
nja, ik heb net het antwoord op die tvtunesquiz gemaild en misschien win ik het haar wel!quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wie wil dat nou niet van zo'n icoon.
ik heb het getwittert. De laatste was toch van tiktakquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb net het antwoord op die tvtunesquiz gemaild en misschien win ik het haar wel!![]()
twitter:3rdrocknl twitterde op zondag 02-10-2011 om 05:03:29@hole1988 fout...Spijkerhoek, honeymoon en plons
reageer retweet
hell no! dat was Plons de kikker! kwam altijd voor of na Tik Tak op de belg, dat welquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het getwittert. De laatste was toch van tiktak
klopt overschakelen op de 101 stream.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:26 schreef 3rdRock het volgende:
ligt de stream eruit of ligt het aan mij? de socialradiowebcamstream i mean....
thnx, baggerbeeldkwaliteit, maar beter dan niksquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt overschakelen op de 101 stream.
Heb zo hard moeten lachen om wondere wereld van de week. Deze Chipset heeft een geheugen van wel een half MB.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:07 schreef Cee het volgende:
Prijs je rijk op 101.tv, die prijzen, geweldig.Nu een camera "dit is geen gewone camera, neehee, dit is een heuse kleurenstudio!" 499 gulden is het ding.
ja, was wel gezellig. heeft met Moppentopper Jeroen Smits nog calltv gespeeld en er was nog wat consternatie met uitvallers enzo. goede muziek van Audio Adam. ja, was primaquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:07 schreef Evertjan het volgende:
was het trouwens wat met der Rudy. Ben in slaap gevallen om 02.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |