quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef rene29 het volgende:
heee. Nummer 5 alweer
Dit is t eerste topic waar ik serieus vaak reageer (check mn history)
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Eska het volgende:
Heb ik het goed gedaan zo? Ja hè. (ik heb topic-open-angst, maar nu moest ik wel![]()
![]()
)
Je leert het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Eska het volgende:
Heb ik het goed gedaan zo? Ja hè. (ik heb topic-open-angst, maar nu moest ik wel![]()
![]()
)
Doe nou kilo's johquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef rene29 het volgende:
De knipoog geeft aan dat ik dichtbij zit.
Gecombineert met 11KM
1100bar?
Tijdsverschil. en Zaterdagavond.quote:
Misschien was m'n portie vruchtwater die dag van mindere kwaliteit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:35 schreef Gravedigger het volgende:
Welke ramp vond plaats op 21 januari 1968?
Dit is wel de opmerking van de dag! Ik lag echt in een stuipquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Misschien was m'n portie vruchtwater die dag van mindere kwaliteit?
Nee, ik ga even hard nadenken hoor. Soms weet ik ook best dingen van voor mijn tijd.
Houd je kop. Jij had gegooglesquote:
Ja natuurlijk was dat een ander vliegtuig dan in '68, een vliegtuig kan niet 2 x neer stortenquote:
Duh, maar ik had dit nog noet gequote of gegoogledquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was dat een ander vliegtuig dan in '68, een vliegtuig kan niet 2 x neer storten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ja natuurlijk was dat een ander vliegtuig dan in '68, een vliegtuig kan niet 2 x neer storten
Iets met dakkoffers?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:55 schreef Gravedigger het volgende:
Tip: het staat bekend als het Thule-incident.
Eska de eerste en Thule de tweedequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat er 2 rampen hebben plaats gevonden op 21 januari 1968
Wil 't nu echt niet meer?quote:
Ik ben nog niet naar bed hoor. Maar ik weet even geen passend antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Eska de eerste en Thule de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Van die explosie bij Shell heb ik wel weet. We woonden toen nog in de buurt. Een van mijn nichtjes in Hoogvliet had veel geluk: die nacht sliep ze bij haar oudere zus, waardoor de grote glassplinter van haar slaapkamerraam alleen haar bed had doorboord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jouw Thule ramp en de explosie bij de Shell, maar dat laatste is waarschijnlijk alleen bij inwoners van Rijnmond bekend. Ik heb laatst een documentaire zitten kijken over die explosie, vond het wel interessant, best dichtbij en mijn oom werkte er in die tijd en omdat de ramp plaatsvond op de 1e verjaardag van mijn zus is het blijven hangen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Gravedigger het volgende:
Onder een spoiler voor de bedgangers:Ik heb ook maar gespiekt. Wel eng, wat er in die laatste zin staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is jouw nichtje echt ontsnaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die explosie bij Shell heb ik wel weet. We woonden toen nog in de buurt. Een van mijn nichtjes in Hoogvliet had veel geluk: die nacht sliep ze bij haar oudere zus, waardoor de grote glassplinter van haar slaapkamerraam alleen haar bed had doorboord.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Gravedigger het volgende:
Onder een spoiler voor de bedgangers:HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waarschijnlijk had ze het idee dat ze iets terug moest doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Wel jammer dat ze later non is geworden
Haha. Maar goed, terug naar Thule. Ik denk niet dat er nog een antwoord komt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Waarschijnlijk had ze het idee dat ze iets terug moest doen
gezelligquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
Mag ik meedoen? Ik vind Triviant leuk maar ik ben 23.
Als er X-rated vragen komen sturen we je wel even naar de gangquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
Dat is beter denk ik ja, want die weet ik allemaal dus dat is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er X-rated vragen komen sturen we je wel even naar de gang
Oh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooruit dan maar![]()
Je antwoord is niet goed
Ja, wij zijn daar te oud voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is beter denk ik ja, want die weet ik allemaal dus dat is niet eerlijk.
Dat klinkt als "ik ben 12...."quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
Wij zijn de beroerdsten nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
Ik lees hier al even mee maar ik dacht dat ik niet mee mocht doen.
Mag best hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
Ik lees hier al even mee maar ik dacht dat ik niet mee mocht doen.
De vragen waren interessanter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn de beroerdsten niet![]()
Je hebt toch wel de OP gelezen?
Ohquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Eska het volgende:
Iedereen mag meedoen! Als je je maar kunt gedragen als een 40plusser.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Ik schreef Balkan maar dat was dus Baikal. Was dat echt niet goed?
Het water is er ijskoud, maar het klimaat is aangenaamquote:
Dat sluit het zuiden dus uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Het water is er ijskoud, maar het klimaat is aangenaam
Je hebt gelijk, ik dacht altijd dat het Comomeer het diepste meer van Europa was en heel lang dacht Wiki dat ook, lees ik net.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
Het Comomeer? Volgens Wiki is het diepste meer in Europa Horni-nogwat in Noorwegen
http://diane23dingen.blog(...)-en-12-wikiwiki.htmlquote:Ter voorbereiding van wikiding eerst de uitzending van Tegenlicht "Wiki's waarheid" over wikipedia bekeken.
Onthouden heb ik o.a. de uitspraken “er is tijd nodig voor kwaliteit ” “geen autoriteit” “deskundigheid of het gebrek aan …”en “het duurt gemiddeld 1,7 minuten voordat een fout verbeterd wordt”.
Om te beginnen met dat laatste, al geruime tijd geleden ontdekte ik een fout op wikipedia in het artikel over het Comomeer. "Het meer ligt op 198 meter hoogte en heeft een grootste diepte van 410 meter. Daarmee is het Comomeer het diepste meer van Europa."
Na enig verder zoeken kwam ik echter op Hornindalsvatnet of Hornindalsvatn in Noorwegen 514 meter diep. Overigens ook weer terug te vinden in wikipedia: “Hornindalsvatnet is een meer boven de Nordfjord in de provincie Sogn og Fjordane in Noorwegen. Het meer is 514 meter diep, en is daarmee het diepste meer van Europa.”
De fout was dus nog niet verbeterd. Goed, eerst maar eens aangemeld bij wikipedia, en na behoorlijk wat zoekwerk een berichtje achtergelaten bij een van de bewerkers van deze pagina (tabblad met +). Enige tijd later nog eens gekeken en de pagina was aangepast. Toch leuk.
Zelf zal ik niet snel een verbetering aanbrengen zonder de reden aan te kunnen geven en er was geen overlegpagina.
Noorwegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik dacht altijd dat het Comomeer het diepste meer van Europa was en heel lang dacht Wiki dat ook, lees ik net.
[..]
http://diane23dingen.blog(...)-en-12-wikiwiki.html
Het is dus inderdaad het horni-nogwattesmeer in Hongarije
Dat dus, ik ben er helemaal door van mijn a proposquote:
Nee, je zit te laag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Eska het volgende:
Vast niet een ingegroeide teennagel? (zoiets had Mussolini toch?)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
We moeten in de buurt van het kruis zijn?
Dan post ik niks meer, voor je t weet kan ik weer geen vraag leverenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien, maar het is niet waarop ik doel. Je bent wel wat warmer.
Nou nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Leandra het volgende:
Dan post ik niks meer, voor je t weet kan ik weer geen vraag leveren
Ze zullen wel impotent geweest zijn ofzo
Of onvruchtbaar (gelukkig).
1 teelbal!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik snap er geen bal van, zo moeilijk is het toch niet?
Er zijn ook behoorlijk wat overeenkomsten tussen beide heren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik snap er geen bal van, zo moeilijk is het toch niet?
Fok heeft daar een subforum voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik blijf open staan voor nieuwigheden.
Die zin was een hint, Deisyy heeft hem opgepikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn ook behoorlijk wat overeenkomsten tussen beide heren.
Je gaf hem wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij had het toch opgegeven? Pech, want je hebt het goed.
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zin was een hint, Deisyy heeft hem opgepikt.
Misschien moet je dan toch terug komen als je ook 40+ bentquote:
Goh, ik wist dat dit soort opmerkingen zouden komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch terug komen als je ook 40+ bent
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Disana het volgende:
Maar je bedoelt waarschijnlijk 'Eerste Nederlandse commerciële zender'.
Want Sky was de eerste commerciële zender, ik weet nog goed hoe nieuwsgierig ik was. Dat viel flink tegen.quote:
Net iets te laat, maar dat vind jij niet ergquote:
Nee daarom, ik besloot t maar te posten omdat t zo stil vielquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net iets te laat, maar dat vind jij niet erg
Ik dacht iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:21 schreef Leandra het volgende:
Nee daarom, ik besloot t maar te posten omdat t zo stil viel
Ben blij dat iemand me voor was
Ja precies, dat idee had ik ook al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo mijn mand in en volgens mij loopt het hier langzaamaan leeg.
dit dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 06:14 schreef rene29 het volgende:
Geen nieuwe vraag?
Er zijn ook mensen actief in andere tijdzones.....
Is dat de nieuwe vraag?quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:32 schreef Gravedigger het volgende:
Waren er zelfs geen baggeraars wakker in ONZ of KLB?
Nee, want vragen zijn altijd dikgedrukt.quote:
nee, hele dag zitten wachten op een nieuwe vraagquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:32 schreef Gravedigger het volgende:
Waren er zelfs geen baggeraars wakker in ONZ of KLB?
Yup!quote:
Maar als iemand vanmorgen antwoord geeft op de vraag die nog staat van de avond ervoor kan de vragensteller misschien geen antwoord geven of het fout of goed is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 06:14 schreef rene29 het volgende:
Geen nieuwe vraag?
Er zijn ook mensen actief in andere tijdzones.....
daarom moeten we misschien onze heil zoeken in het 20+ Triviant topc waar ze gewoon kunnen nachtbrakenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Als er 's nachts meerdere mensen zijn zou ik gewoon een eigen vragenreeks starten onderling. Dan kun je tenminste doorspelen.
En ja, al die 40+-ers hier in Europa gaan op tijd naar bed hè?
Dat is ook een mogelijkheidquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
daarom moeten we misschien onze heil zoeken in het 20+ Triviant topc waar ze gewoon kunnen nachtbraken
Je kunt het antwoord altijd onder een spoiler zetten als je naar bed gaat of het PM-en naar iemand die nog wel wakker is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als iemand vanmorgen antwoord geeft op de vraag die nog staat van de avond ervoor kan de vragensteller misschien geen antwoord geven of het fout of goed is.
Onder een spoiler zetten is inderdaad een goed idee, we vroegen ons gisteravond af wat we het beste konden doen, maar hebben niet aan de spoiler gedacht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt het antwoord altijd onder een spoiler zetten als je naar bed gaat of het PM-en naar iemand die nog wel wakker is.
Dat is verreweg het handigste jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:30 schreef Kingstown het volgende:
Je kunt het antwoord altijd onder een spoiler zetten als je naar bed gaat of het PM-en naar iemand die nog wel wakker is.
Pieter Post?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:27 schreef trabant het volgende:
Ik ga zo even lopen, maar als mijn antwoord goed blijkt, is hier een nieuwe vraag.
Wie hoorde er bij "Bas met zijn volle krantentas"?
Nee, wat mij betreft niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Even een vraagje n.a.v. een vraag uit 1968 die ik gisteren stelde en waarop antwoorden kwamen als: ik was 3 of 6 toen. Moeten vragen uit een bepaalde tijdsperiode komen? B.v. na 1980?
vind ik niet hoor, het zijn toch heel vaak van die o'ja vragen waarvan je het antwoord toevallig weet of nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Even een vraagje n.a.v. een vraag uit 1968 die ik gisteren stelde en waarop antwoorden kwamen als: ik was 3 of 6 toen. Moeten vragen uit een bepaalde tijdsperiode komen? B.v. na 1980?
Dat vind ik nog best een lastige eigenlijk, want waar leg je dan die grens? Op zich weet ik ook wel dingen van 'voor mijn tijd', alleen aanzienlijk minder dan gebeurtenissen die ik wat rechtstreekser heb meegekregen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Voor 1990 en tsja....het is geen geschiedenisquiz in de zin dat we op zoek zijn naar de slag bij Waterloo, maar een ondergrens is lastig, omdat we zelfs bij de 40 plussers te maken hebben met leeftijdsverschillen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Ik ook niet....nog nooit van Bas met zijn krantentas gehoord.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:19 schreef Eska het volgende:
Dan rest nog de vraag wie er bij de TassenBas hoorde. En ik heb geen idee.
Ik ging googelen en als eerste verscheen dit topic!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:31 schreef trabant het volgende:
Maar terug naar Bas met zijn volle krantentas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog....ik heb het antwoord daar niet gezien, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:57 schreef Gravedigger het volgende:
Ik vermoed dat iedereen wel gespiekt heeft
oh die ken ik dat is animatie uit Engeland ze hadden ook een ander poppetje die thuis zat (was bedoelt als leerprog.) b.v. wat je moet doen als je een ketel water opzet dat je er niet mocht bij weglopen etc.etc. iets met klei gebouwd vond ik zo knap keek er ademloos naar al was het voor de kinderen bedoelt.quote:
Ik wist t wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Goedemiddag. Ik hoop dat je geen kater hebt.
Wie Mr. Slate is weet ik niet.
Is natuurlijk goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:44 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ik wist t wel.
En geen kater...
Wacht alleen op bevestiging van Rewimo...
Demis Roussos?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
Welke bekende zanger zat in de jaren 70 in een gekaapt vliegtuig ?
Juist de Griek.quote:
Mijn kortetermijngeheugen is niet zo denderendquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Gravedigger het volgende:
Zeg maar gewoon dat je het niet weet
Bernard Thevenet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
Achter wie werd Kuiper ook tweede in de Tour ?
Ach die blonde. Tering ik zou het niet wetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Kingstown het volgende:
Wie speelde de rol van (dochter) Gloria in de serie All in the Family?
Dit wordt een vreselijk Oh-jaatje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Kingstown het volgende:
Wie speelde de rol van (dochter) Gloria in de serie All in the Family?
+1 voor Rewimo!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Sally Struthers! Wat is een geheugen toch een leuk ding
Ze heeft nog een tijdje meegespeeld in Gilmoure Girls. (Ja daar keek ik naar.quote:
Niet als het je in de steek laatquote:Op [Sally Struthers! Wat is een geheugen toch een leuk ding
Werkelijk geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Nog niemand voor Paul Biegel? Het was een enge serie die op zondagavond (om 19 uur?) werd uitgezonden, als ik het goed heb onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |