Nee, wat mij betreft niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Even een vraagje n.a.v. een vraag uit 1968 die ik gisteren stelde en waarop antwoorden kwamen als: ik was 3 of 6 toen. Moeten vragen uit een bepaalde tijdsperiode komen? B.v. na 1980?
vind ik niet hoor, het zijn toch heel vaak van die o'ja vragen waarvan je het antwoord toevallig weet of nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Even een vraagje n.a.v. een vraag uit 1968 die ik gisteren stelde en waarop antwoorden kwamen als: ik was 3 of 6 toen. Moeten vragen uit een bepaalde tijdsperiode komen? B.v. na 1980?
Dat vind ik nog best een lastige eigenlijk, want waar leg je dan die grens? Op zich weet ik ook wel dingen van 'voor mijn tijd', alleen aanzienlijk minder dan gebeurtenissen die ik wat rechtstreekser heb meegekregen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Voor 1990 en tsja....het is geen geschiedenisquiz in de zin dat we op zoek zijn naar de slag bij Waterloo, maar een ondergrens is lastig, omdat we zelfs bij de 40 plussers te maken hebben met leeftijdsverschillen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Ik ook niet....nog nooit van Bas met zijn krantentas gehoord.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:19 schreef Eska het volgende:
Dan rest nog de vraag wie er bij de TassenBas hoorde. En ik heb geen idee.
Ik ging googelen en als eerste verscheen dit topic!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:31 schreef trabant het volgende:
Maar terug naar Bas met zijn volle krantentas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog....ik heb het antwoord daar niet gezien, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:57 schreef Gravedigger het volgende:
Ik vermoed dat iedereen wel gespiekt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |