quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Ik schreef Balkan maar dat was dus Baikal. Was dat echt niet goed?
Het water is er ijskoud, maar het klimaat is aangenaamquote:
Dat sluit het zuiden dus uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Het water is er ijskoud, maar het klimaat is aangenaam
Je hebt gelijk, ik dacht altijd dat het Comomeer het diepste meer van Europa was en heel lang dacht Wiki dat ook, lees ik net.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
Het Comomeer? Volgens Wiki is het diepste meer in Europa Horni-nogwat in Noorwegen
http://diane23dingen.blog(...)-en-12-wikiwiki.htmlquote:Ter voorbereiding van wikiding eerst de uitzending van Tegenlicht "Wiki's waarheid" over wikipedia bekeken.
Onthouden heb ik o.a. de uitspraken “er is tijd nodig voor kwaliteit ” “geen autoriteit” “deskundigheid of het gebrek aan …”en “het duurt gemiddeld 1,7 minuten voordat een fout verbeterd wordt”.
Om te beginnen met dat laatste, al geruime tijd geleden ontdekte ik een fout op wikipedia in het artikel over het Comomeer. "Het meer ligt op 198 meter hoogte en heeft een grootste diepte van 410 meter. Daarmee is het Comomeer het diepste meer van Europa."
Na enig verder zoeken kwam ik echter op Hornindalsvatnet of Hornindalsvatn in Noorwegen 514 meter diep. Overigens ook weer terug te vinden in wikipedia: “Hornindalsvatnet is een meer boven de Nordfjord in de provincie Sogn og Fjordane in Noorwegen. Het meer is 514 meter diep, en is daarmee het diepste meer van Europa.”
De fout was dus nog niet verbeterd. Goed, eerst maar eens aangemeld bij wikipedia, en na behoorlijk wat zoekwerk een berichtje achtergelaten bij een van de bewerkers van deze pagina (tabblad met +). Enige tijd later nog eens gekeken en de pagina was aangepast. Toch leuk.
Zelf zal ik niet snel een verbetering aanbrengen zonder de reden aan te kunnen geven en er was geen overlegpagina.
Noorwegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik dacht altijd dat het Comomeer het diepste meer van Europa was en heel lang dacht Wiki dat ook, lees ik net.
[..]
http://diane23dingen.blog(...)-en-12-wikiwiki.html
Het is dus inderdaad het horni-nogwattesmeer in Hongarije
Dat dus, ik ben er helemaal door van mijn a proposquote:
Nee, je zit te laag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Eska het volgende:
Vast niet een ingegroeide teennagel? (zoiets had Mussolini toch?)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
We moeten in de buurt van het kruis zijn?
Dan post ik niks meer, voor je t weet kan ik weer geen vraag leverenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien, maar het is niet waarop ik doel. Je bent wel wat warmer.
Nou nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Leandra het volgende:
Dan post ik niks meer, voor je t weet kan ik weer geen vraag leveren
Ze zullen wel impotent geweest zijn ofzo
Of onvruchtbaar (gelukkig).
1 teelbal!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik snap er geen bal van, zo moeilijk is het toch niet?
Er zijn ook behoorlijk wat overeenkomsten tussen beide heren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik snap er geen bal van, zo moeilijk is het toch niet?
Fok heeft daar een subforum voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik blijf open staan voor nieuwigheden.
Die zin was een hint, Deisyy heeft hem opgepikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn ook behoorlijk wat overeenkomsten tussen beide heren.
Je gaf hem wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij had het toch opgegeven? Pech, want je hebt het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |