Misschien moet je dan toch terug komen als je ook 40+ bentquote:
Goh, ik wist dat dit soort opmerkingen zouden komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch terug komen als je ook 40+ bent
Ja, op onze leeftijd zijn ze ook zo voorspelbaar als de pest natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goh, ik wist dat dit soort opmerkingen zouden komen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Disana het volgende:
Maar je bedoelt waarschijnlijk 'Eerste Nederlandse commerciële zender'.
Want Sky was de eerste commerciële zender, ik weet nog goed hoe nieuwsgierig ik was. Dat viel flink tegen.quote:
Net iets te laat, maar dat vind jij niet ergquote:
Nee daarom, ik besloot t maar te posten omdat t zo stil vielquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net iets te laat, maar dat vind jij niet erg
Ik dacht iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:21 schreef Leandra het volgende:
Nee daarom, ik besloot t maar te posten omdat t zo stil viel
Ben blij dat iemand me voor was
Ja precies, dat idee had ik ook al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo mijn mand in en volgens mij loopt het hier langzaamaan leeg.
dit dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 06:14 schreef rene29 het volgende:
Geen nieuwe vraag?
Er zijn ook mensen actief in andere tijdzones.....
Is dat de nieuwe vraag?quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:32 schreef Gravedigger het volgende:
Waren er zelfs geen baggeraars wakker in ONZ of KLB?
Nee, want vragen zijn altijd dikgedrukt.quote:
nee, hele dag zitten wachten op een nieuwe vraagquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:32 schreef Gravedigger het volgende:
Waren er zelfs geen baggeraars wakker in ONZ of KLB?
Yup!quote:
Maar als iemand vanmorgen antwoord geeft op de vraag die nog staat van de avond ervoor kan de vragensteller misschien geen antwoord geven of het fout of goed is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 06:14 schreef rene29 het volgende:
Geen nieuwe vraag?
Er zijn ook mensen actief in andere tijdzones.....
daarom moeten we misschien onze heil zoeken in het 20+ Triviant topc waar ze gewoon kunnen nachtbrakenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Als er 's nachts meerdere mensen zijn zou ik gewoon een eigen vragenreeks starten onderling. Dan kun je tenminste doorspelen.
En ja, al die 40+-ers hier in Europa gaan op tijd naar bed hè?
Dat is ook een mogelijkheidquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
daarom moeten we misschien onze heil zoeken in het 20+ Triviant topc waar ze gewoon kunnen nachtbraken
Je kunt het antwoord altijd onder een spoiler zetten als je naar bed gaat of het PM-en naar iemand die nog wel wakker is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als iemand vanmorgen antwoord geeft op de vraag die nog staat van de avond ervoor kan de vragensteller misschien geen antwoord geven of het fout of goed is.
Onder een spoiler zetten is inderdaad een goed idee, we vroegen ons gisteravond af wat we het beste konden doen, maar hebben niet aan de spoiler gedacht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt het antwoord altijd onder een spoiler zetten als je naar bed gaat of het PM-en naar iemand die nog wel wakker is.
Dat is verreweg het handigste jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:30 schreef Kingstown het volgende:
Je kunt het antwoord altijd onder een spoiler zetten als je naar bed gaat of het PM-en naar iemand die nog wel wakker is.
Pieter Post?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:27 schreef trabant het volgende:
Ik ga zo even lopen, maar als mijn antwoord goed blijkt, is hier een nieuwe vraag.
Wie hoorde er bij "Bas met zijn volle krantentas"?
Nee, wat mij betreft niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Even een vraagje n.a.v. een vraag uit 1968 die ik gisteren stelde en waarop antwoorden kwamen als: ik was 3 of 6 toen. Moeten vragen uit een bepaalde tijdsperiode komen? B.v. na 1980?
vind ik niet hoor, het zijn toch heel vaak van die o'ja vragen waarvan je het antwoord toevallig weet of nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Even een vraagje n.a.v. een vraag uit 1968 die ik gisteren stelde en waarop antwoorden kwamen als: ik was 3 of 6 toen. Moeten vragen uit een bepaalde tijdsperiode komen? B.v. na 1980?
Dat vind ik nog best een lastige eigenlijk, want waar leg je dan die grens? Op zich weet ik ook wel dingen van 'voor mijn tijd', alleen aanzienlijk minder dan gebeurtenissen die ik wat rechtstreekser heb meegekregen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Voor 1990 en tsja....het is geen geschiedenisquiz in de zin dat we op zoek zijn naar de slag bij Waterloo, maar een ondergrens is lastig, omdat we zelfs bij de 40 plussers te maken hebben met leeftijdsverschillen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:49 schreef Gravedigger het volgende:
Ik ook niet....nog nooit van Bas met zijn krantentas gehoord.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:19 schreef Eska het volgende:
Dan rest nog de vraag wie er bij de TassenBas hoorde. En ik heb geen idee.
Ik ging googelen en als eerste verscheen dit topic!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:31 schreef trabant het volgende:
Maar terug naar Bas met zijn volle krantentas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog....ik heb het antwoord daar niet gezien, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:57 schreef Gravedigger het volgende:
Ik vermoed dat iedereen wel gespiekt heeft
oh die ken ik dat is animatie uit Engeland ze hadden ook een ander poppetje die thuis zat (was bedoelt als leerprog.) b.v. wat je moet doen als je een ketel water opzet dat je er niet mocht bij weglopen etc.etc. iets met klei gebouwd vond ik zo knap keek er ademloos naar al was het voor de kinderen bedoelt.quote:
Ik wist t wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Goedemiddag. Ik hoop dat je geen kater hebt.
Wie Mr. Slate is weet ik niet.
Is natuurlijk goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:44 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ik wist t wel.
En geen kater...
Wacht alleen op bevestiging van Rewimo...
Demis Roussos?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
Welke bekende zanger zat in de jaren 70 in een gekaapt vliegtuig ?
Juist de Griek.quote:
Mijn kortetermijngeheugen is niet zo denderendquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Gravedigger het volgende:
Zeg maar gewoon dat je het niet weet
Bernard Thevenet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
Achter wie werd Kuiper ook tweede in de Tour ?
Ach die blonde. Tering ik zou het niet wetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Kingstown het volgende:
Wie speelde de rol van (dochter) Gloria in de serie All in the Family?
Dit wordt een vreselijk Oh-jaatje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Kingstown het volgende:
Wie speelde de rol van (dochter) Gloria in de serie All in the Family?
+1 voor Rewimo!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Sally Struthers! Wat is een geheugen toch een leuk ding
Ze heeft nog een tijdje meegespeeld in Gilmoure Girls. (Ja daar keek ik naar.quote:
Niet als het je in de steek laatquote:Op [Sally Struthers! Wat is een geheugen toch een leuk ding
Werkelijk geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Nog niemand voor Paul Biegel? Het was een enge serie die op zondagavond (om 19 uur?) werd uitgezonden, als ik het goed heb onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |